Meya Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 En ik ben blij met het compliment (Lila), de waarschuwing (Ferry) en de interesse (Nadia). Daar voor kom ik op dit forum. Ik kan echt niet omschrijven hoe veel ik daar de afgelopen maanden aan heb gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Nooit meer drinken???? IK. HOEF niet meer te drinken. Als ik dit nu weer echt laat binnenkomen voel ik zo'n opluchting. Zo'n enorme vrijheid. Alles wat ik kan. Niet meer te denken OF ik het kan. Het heeft lang geduurd voordat ik dit ging ervaren. smart en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Ja Smart telkens meer drinken(Niet minder) Dat is nu net het kenmerk van een verslaving meer willen en niet minder. Daarom is, ik ga wat minderen vaak een beetje in tegenspraak, En ja het gevecht maakt doodmoe. Soms was ik echt total loss. Gesloopt. Toch kan ook jij het Smart. Het is toch echt voortdurend de eerste weigeren en gaandeweg wordt het beter. Geloof me, ik praat geen onzin, dan zat ik op de verkeerde draad. Sterkte. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Hallo beste brave mensen, weer ff bijgelezen, verder gaat het prima hier. Groetjes nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Ach en ook ik heb het tientallen keren geprobeerd... Het minderen werd altijd meerderen Alleen in t weekend was rekbaar ... Met wisselende diensten was het ook nooit duidelijk wanneer ik weekend had. Voor mij kan ik maar op 1 manier ADB zijn en dat is door niet te drinken. De eerste niet En natuurlijk blijft dat soms wat ongemakkelijk bij rouw en trouw om twee redenen Het " hoort " er zo bij en emoties zijn makkelijker te omzeilen met een drankje Maar met omzeilen raak je van je koers af Dan maar ongemakkelijk Dan maar emotioneel Het is goed zo Beter zelfs Veel beter Soothe en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Skip Maar met omzeilen raak je van je koers af. Zo is dat. Routekaart en Kompas mee en de droge weg aanhouden. En steeds wordt het niet drinken meer een gewoonte. Helaas met wat versterkte nare emoties, maar ook de fijne emoties komen beter binnen. Het alles wordt wat echter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Ik heb het wel eens meer hier geschreven. Als ik de afgelopen 4 mnd. had gaan drinken was het wel zo fout gegaan met m'n leven. Nee ik geloof niet meer dat ik daar overheen gekomen zou zijn. In ieder geval had ik mezelf wel zo'n pijn gedaan dat het de rest van m'n leven bij gebleven zou zijn. En de angst dat het dan weer gaat gebeuren als het najaar wordt? Pffff nee a.u.b. niet meer. Ik geloof niet dat ik nog ooit ga drinken. Ik heb dat gevoel heel vaak. Drank is voor mij niet meer interessant. Ik wil leven en hoe moeilijk het leven soms is, het is het waard om te leven. An, smart en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Voor mij geldt ook dat als ik drink negatieve emoties veel heftiger binnenkomen. Ik werd al maanden heel erg somber wakker. Ik overwoog angstremmers te gaan slikken. Totdat ik stopte met drinken in oktober en die heftige ochtendsomberheid (het liefste dood willen zijn) verdween. Als ik boos ben ben ik ook veel minder boos als ik niet gedronken heb. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Moest even een paar dagen nadenken .Mijn wens is dat de wereld of het forum veilig is , dat er eerlijke mensen zijn .Jammer genoeg zit de wereld zo niet in elkaar en misschien het forum ook niet .Ik wil hier toch niet met wantrouwen zijn uiteindelijk ben ik hier ook voor mij zelfs .Dus ik kan niet meer doen als dat ik eerlijk ben wat iemand anders doet daar heb ik geen invloed op , dat betekent dus dat ik ook teleurgesteld of besodemieterd kan worden op een forum of niet dat kan ook .Dat risico neem ik dus ik gaar er maar van uit dat iedereen hier goede bedoelingen heeft en zo niet dat zie ik dan wel weer . Kate, lady jane, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Goedeavond Ben vanaf morgen even ofline, meld mij weer zodra het kan. Verder gaat het hier goed,dus geen zorgen. Yogajuf: Heb voor vandaag mijn goede daad verricht Kan er verder niet veel over kwijt in verband met privacy,van diegene. Voor iedereen een fijne avond en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ga nog een beetje lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Meld me af van het dagpact. Heb een fijne avond, allemaal! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Mooie berichten vandaag. Dat is toch ook het forum An, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) Goeie avond Yup Kate Zo is het altijd geweest en zo zal het ook altijd wel blijven, wellicht Dagen van gras, dagen van stro 11 februari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Droog voor dagpact. Slaap zacht allemaal, nu of straks. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Hier droog zonder dagpact. Een goede dag was het voor mij, kalmpjes aan en den eigen gang gegaan. Misschien morgen naar de sauna.... hangt af van.... ook al mezelf. Nou ja zeg Wens jullie een heel goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Fijn Smart! Goeie nacht allen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Toppie zbb! Ga zo door smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden