Yvonne Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog donker en het waait pittig. Binnen is het al weer lekker warm en staan koffie en thee klaar. Januari gaat de kast weer in voorlopig, februari is begonnen, stapje dichter bij het voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goedemorgen beste mensen. Een bijzondere dag vandaag, die nooit meer terug komt. Maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goede morgen allemaal Dagpact; Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goede morgen allemaal Dagpact; Agnieta Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goedemorgen Dagpact: Agnieta Albert Leila Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goedemorgen Dagpact: Agnieta Albert Leila Zbb Nadia Heb een mooie dag, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Gisteren een fijne dag gehad met vriendinnen. A.s. zaterdag gaan we naar Cuijckmarkt een beetje rond neuzelen. Das altijd leuk. Verder gaat het iedere dag een heel klein beetje beter met me en met de lorazepam aan het afbouwen. Moet het maar weer zelf doen. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goede morgen huisarts gebeld , kan zo langs komen voor blut te prikken .Puhh de eerste stap .Wat vond ik dat toch moeilijk om te bellen .Ik kan goed voor andere zorgen maar voor mij zelfs te zorgen daar ben ik toch niet goed in .Fijne dag voor iedereen Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Dagpact: Agnieta Albert Leila Zbb Nadia Ronja Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Ben jij nu ook zo de hele dag thuis Hannah? Heb je wel vrienden die komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Poeh Hannah wat moet jij je dan ook heel eenzaam en doodongelukkig voelen. Is er nu helemaal geen mogelijkheid om in contact te komen met anderen? Of heb je daar geen behoefte aan. Wat doe jij dan zo de hele dag in je uppie? Moghu Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 wat vind je storend Hannah dat ik uitslaap of dat ik eerst bijlees voor ik goedemorgen zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Moghu Jopske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Ik heb er ook al een halve liter ingegooid tegen de zenuwen, dammit. Heb de rest weggeflikkerd, wordt weer een leuke dag vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 (bewerkt) Asterix hoi, Drank is geen medicatie. Bovendien is het een slecht middel tegen de zenuwen. Iedere keer wordt de behoefte groter en je helpt je lichaam naar de * Hulpvragen worden hier niet meer gedaan. Een beetje de gewoonte om te melden, dat men aan de zuip is. En Hanna je drinkt ook veel te veel en je wordt extreem zielig. Jij zou zeker beter moeten weten. Drank doet je steeds meer isoleren. Je raakt zo pas echt alleen. Groet. 1 februari 2016 bewerkt door moderator smart, Kohtje, Indigo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Stoppen met drinken moet je wel zelf doen maar je hoeft het niet alleen te doen. Dit forum kan daarbij helpen. Drinken doe je ook zelf. Soms lijkt het er op dat dit forum gebruikt wordt om niet alleen te hoeven drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goed dat je de rest hebt weggekieperd Asterix. Nu maar koffie en water en de draad weer oppakken. Heb je nog nagedacht om andere hulp te vragen, naast het forum? Ik weet dat ook jij je problemen hebt. Alleen lost drank die niet op natuurlijk. Open deur, ik weet het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 (bewerkt) Begrijp dat men drinkt, maar als ik drink is het nooit voor vijf of zes uur in de avond en dan maar een korte periode. In de ochtend drinken dat heb ik nog nooit gedaan , ben je toch de hele dag naar de *, zeg maar, maar goed. 1 februari 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Mogge! Enorm uitgeslapen, na het slapen op de bank gisteren; hoe bestaat het toch! Misschien zijn het INdirecte hulpvragen? Of gewoon het opbiechten van het drinken? Ik ben echt heel erg blij nooit s'morgens al gedronken te hebben! Het lijkt me nogal goor... Jongens pak jezelf bij de kladden :excl: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Dagpacht: Agnieta Albert Leila ZBB Nadia Ronja Smart Ik mis Wijfie en Tine nu nog, op dit bijna vertrouwde rijtje. Gister viel me op dat de afmelders elkaar likedten (gus, hoe schrijf je dat?) Op dat moment vond ik het dagpact ineens weer wat minder los zand. Op zo' n moment word je in elk geval even gezien! Niet onbelangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Hee Agnieta, ja ik was er net! Goh wat hoop ik toch dat de regeling wordt versoepeld! Mens wat zou dat fijn zijn. En je klinkt relativerend en kalm. Da's mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Ik zou toch dan liever een pcm nemen en mijn bed weer in/ziek melden. De cirkel doorbreken juist. Wat een enorm probleem lijkt me dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Toine, Ik dronk dagen achter elkaar, dus ook het "hersteldrankje" in de ochtend. Kots misselijk en tot kotsens toe stond ik het weg te drukken. Het schudden en shaken een halt toeroepen is een glijdende schaal! Ik begrijp het allemaal best, maar het is natuurlijk zéér slecht. Begin daar dus maar nooit aan Toine. En..natuurlijk is er een korte termijn voordeel, anders deden we het niet. Even de gedachten op een lager pitje zetten. Het weegt niet op tegen de nadelen en dat weet men ook zelf vaak wel. Het toch even benadrukken kan geen kwaad. Mij hielp het de cirkel te doorbreken. Ga goed allen. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Het is me ook niet vaak overkomen, smorgens drinken, misschien een keer of 2 of 3 in 25 jaar, maar weer eens afblijven. En hulp zoeken, nee, zover ben ik nog niet gekomen, heb altijd nog de illusie het zelf te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden