Spring naar bijdragen

Maandag 25.01.2015

ronja

Aanbevolen berichten

O wat heerlijk zeg: al in de tuin bezig Bol!

Het was ook hier vandaag zo lekker, heb 11 km gelopen en gisteren ook bijna 10.

Nu wel wat spierpijn.

In de tuin ziet het er allemaal nog viezig uit.

Moed verzamelen voor een andere mooie dag.

Van mij mag het voorjaar doorkomen hoor :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieverds dat doet de Bolle goed.

Moet morgen naar een psych. en ben van plan om te vragen of ik al een tabl. lorazepam minder mag nemen. Wil eigenlijk heel gauw aan die 5- HTP beginnen maar dan moet eerst al dat pillenspul m.n lijf uit.

Wel lekker hoor als je een tijdje heerlijk ontspannen bent geweest. Als het weer nu ook wat mee wil werken en de zon zich wat vaker laat zien. gaan we de goeie kant op. :sun:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Val jij nooit meer eens terug?

Ik viel standaard terug Asterix.

Tot vorig jaar januari, ik was het zo compleet spuugzat om telkens op de blaren te zitten

Aangemeld bij online programma plus forum, en wat me in mijn uppie niet lukte begon samen wel te lukken.

Ik zeg nooit 'nooit', blijf het per dag zien, vandaag iig niet. Blijft overzichtelijk en heeft me al een eindje gebracht.

Ben afgelopen jaar 1 avond op mijn gat gegaan, maar was een bevestiging van wat ik niet meer wil. Gelijk weer controleverlies, te veel drinken, de dagen erna finaal naar de maan. 

Dus blijf ik lekker rustig zo doorgaan: vandaag niet, en wat echt fijn is, regelmatig voelt het als vandaag hoeft het niet. In plaats van doe/wil ik niet 

Bol, wat fijn om te lezen!  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede avond allemaal,

Best veel gedaan, lang niet alles wat ik wilde maar nu is het klaar :-)

Het weer was echt geweldig: eigenlijk vind ik ijskoud met zon of lekker warm met zon beide best. Zolang er niet zo'n grijze deken hangt..

Een goede avond nog allen met veel wijsheid en plezier, dus zonder drank.

Later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, druk druk druk (ikke dus)

Wijfie, ik las je, grijp jezelf bij de kladden hoor :heart:

Ik ga zo een uitsmijter eten (lijkt mij eeuwen geleden, en ik vind het heerlijk) stond te dubben in de winkel, welke eieren

goedkoopste is 1.49 voor 10 eieren, 20 eieren voor 3.65 Euro, 30 eieren voor 4.65 Euro, heb de laatste toch maar meegenomen (komt wel op :D )

Lars :rose: word een persoon die je wilt, heel veel succes.

Meld me af voor vandaag zonder alcohol

Truste :moon: allemaal

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij ook bedtijd, samen met alle bacteriën en of virussen die mij hebben verkozen om in mijn lijf eens fijn huis te

Houden.

Opeens is het sluiten van mijn buitengrens een heel actueel onderwerp geworden, gezien de symptomen is het experiment als mislukt t e beschouwen,. Ze zijn al in mijn keel doorgedrongen, ook al in de holtes van mij neus. En in mijn hoofd neergestreken.

Enkele spieren beginnen ook verdachte signalen af te geven, dus ik vrees met grote vreze......

En uitgerekend morgen begin ik met nieuw vrijwilligerswerk , ik wilde daar natuurlijk een frisse en fruitige indruk maken, nou ja ik zal zien.

Ik ben in ieder geval weer tegen een les aangelopen die ik blijkbaar nog niet voldoende onder de knie heb.

Ik wil alles van tevoren bedenken en regelen, zoveel mogelijk onzekerheden voorzijn, kortom controle hebben. En dan gebeurt dit, dus weg controle........

Leven in het moment is het enige wat overblijft. En daar ben ik niet zo goed in.

Morgen maar meteen weer oefenen

Ik hoop dat ik slaap

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...