lady jane Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 en zelfs het forum fleurt op van een zonnige Bol erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 he lekker bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 O wat heerlijk zeg: al in de tuin bezig Bol! Het was ook hier vandaag zo lekker, heb 11 km gelopen en gisteren ook bijna 10. Nu wel wat spierpijn. In de tuin ziet het er allemaal nog viezig uit. Moed verzamelen voor een andere mooie dag. Van mij mag het voorjaar doorkomen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 (bewerkt) Ja lieverds dat doet de Bolle goed. Moet morgen naar een psych. en ben van plan om te vragen of ik al een tabl. lorazepam minder mag nemen. Wil eigenlijk heel gauw aan die 5- HTP beginnen maar dan moet eerst al dat pillenspul m.n lijf uit. Wel lekker hoor als je een tijdje heerlijk ontspannen bent geweest. Als het weer nu ook wat mee wil werken en de zon zich wat vaker laat zien. gaan we de goeie kant op. 25 januari 2016 bewerkt door bolletje AlbertRemmo en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Val jij nooit meer eens terug? Ik viel standaard terug Asterix. Tot vorig jaar januari, ik was het zo compleet spuugzat om telkens op de blaren te zitten Aangemeld bij online programma plus forum, en wat me in mijn uppie niet lukte begon samen wel te lukken. Ik zeg nooit 'nooit', blijf het per dag zien, vandaag iig niet. Blijft overzichtelijk en heeft me al een eindje gebracht. Ben afgelopen jaar 1 avond op mijn gat gegaan, maar was een bevestiging van wat ik niet meer wil. Gelijk weer controleverlies, te veel drinken, de dagen erna finaal naar de maan. Dus blijf ik lekker rustig zo doorgaan: vandaag niet, en wat echt fijn is, regelmatig voelt het als vandaag hoeft het niet. In plaats van doe/wil ik niet Bol, wat fijn om te lezen! ronja, AlbertRemmo en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Artax wat ik er van weet is dat je dat spul niet mag gebruiken als je bloeddruktabletten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Ah, bijna naamgenootje gaat goed! Bolletje ook blij, dat is fijn. Hier weer droog, zij het níet makkelijk. Weet de trek goed te herkennen en te pareren, maar baal wel van de hardnekkigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Een goede avond allemaal, Best veel gedaan, lang niet alles wat ik wilde maar nu is het klaar :-) Het weer was echt geweldig: eigenlijk vind ik ijskoud met zon of lekker warm met zon beide best. Zolang er niet zo'n grijze deken hangt.. Een goede avond nog allen met veel wijsheid en plezier, dus zonder drank. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Hoi allemaal, druk druk druk (ikke dus) Wijfie, ik las je, grijp jezelf bij de kladden hoor Ik ga zo een uitsmijter eten (lijkt mij eeuwen geleden, en ik vind het heerlijk) stond te dubben in de winkel, welke eieren goedkoopste is 1.49 voor 10 eieren, 20 eieren voor 3.65 Euro, 30 eieren voor 4.65 Euro, heb de laatste toch maar meegenomen (komt wel op ) Lars word een persoon die je wilt, heel veel succes. Meld me af voor vandaag zonder alcohol Truste allemaal Tot morgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Mooi wijfie De eerste dag heb je weer te pakken. Succes bij de huisarts morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 kruik maken en te bedde, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 meld me droog af, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Zit je ons nou te plagen AR? Die 30 eieren zijn duurder dan 3 x 10... tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 25 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Haa haa Meya was mij niet opgevallen maar je hebt gelijk. Nu heb je toch nog de duurste eieren AR , en Meya is de slimste hier . Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Trusten...beetje laat. Moest nog van alles doen!! Op naar de vokgende droge dag!!! Yes!! ronja en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 (bewerkt) Voor mij ook bedtijd, samen met alle bacteriën en of virussen die mij hebben verkozen om in mijn lijf eens fijn huis te Houden. Opeens is het sluiten van mijn buitengrens een heel actueel onderwerp geworden, gezien de symptomen is het experiment als mislukt t e beschouwen,. Ze zijn al in mijn keel doorgedrongen, ook al in de holtes van mij neus. En in mijn hoofd neergestreken. Enkele spieren beginnen ook verdachte signalen af te geven, dus ik vrees met grote vreze...... En uitgerekend morgen begin ik met nieuw vrijwilligerswerk , ik wilde daar natuurlijk een frisse en fruitige indruk maken, nou ja ik zal zien. Ik ben in ieder geval weer tegen een les aangelopen die ik blijkbaar nog niet voldoende onder de knie heb. Ik wil alles van tevoren bedenken en regelen, zoveel mogelijk onzekerheden voorzijn, kortom controle hebben. En dan gebeurt dit, dus weg controle........ Leven in het moment is het enige wat overblijft. En daar ben ik niet zo goed in. Morgen maar meteen weer oefenen Ik hoop dat ik slaap 26 januari 2016 bewerkt door Jannigje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 ik heb zo maar het idee dat wij dezelfde virus hebben meis. Zumme doen wie er het eerst van af is? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden