Burchill Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ha Plof, miste je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Plof, alles goed verder? Vriendin nog in beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Tja wijfie, Valt allemaal niet mee he ! Hoop in elk geval dat je lekker gegeten hebt. Hier alles op. Schandalig veel gegeten Nog een grote bak vla met yoghurt en cornflakes toe. (Zeker een natuurlijk vetlaagje kweken tegen de kou ) Maar de trek is weg. Wat dat betreft heeft onze Bollie wel gelijk hoor :Zorg dat je maag goed gevuld is Ploffie, Welcome back zou ik zeggen. Wat een apart recept van die spruiten. Toch eens uitproberen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Vriendin is er nog. Wel een beetje wennen aan elkaar. Maar zelfs mijn kat begint te wennen aan haar bezoek. Dat is leuk om te zien. Oud en nieuw gevierd met nepchampagne. Was toch niet zo lekker. Volgende keer gewoon een kopje thee. Gisteren een extra dekbed gekocht in de aanbieding voor 13 euro bij de dirk voor het bezoek. Erg warm en zacht. Zij had nog twee dekbedhoezen over. Wijfie, met blazen maak je het vaak alleen maar erger. Stof erodeert elektrische schakelingen en met blazen gaan zulke dingen vaak juist stuk. Voorzichtig zuigen met stofzuiger dus. Lars, sterkte met stoppen. Het is geen schande om hulp erbij te krijgen. rapi, veel geld voor een accu. Maar ik geloof dat de prijzen voor een nieuwe accu voor de fiets tot wel 1000 euro kan oplopen volgens een test in de consumentengids. Dan is 450 euro nog een redelijke prijs. Hoewel het een stuk duurder is dan een auto accu. rapilos en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik ga aan de pizza fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ja, Akelei, Ik krijg 2 jaar garantie op mijn nieuwe accu, is beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Meestal om te kijken of je TBC hebt Ga je opname in Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Hele stap Ga ervoor Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 (bewerkt) Goedenavond allemaal, zo weer bijgelezen, Lars veel suc6! 19 januari 2016 bewerkt door bertd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Zou idd heel goed tbc kunnen zijn. Zeker als je mantoux positief bent Door eerder tbc contact of inenting in het buitenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Hoi allemaal, begin zo aan mijn 6de kip om te eten vind ik nou eenmaal geweldig lekker (en helemaal als het voor de helft van de prijs is) Ga me dus zo nestellen op de bank. Met kip en tv Geen alcohol, dus meld me geslaagd af voor dagpact. truste voor straks tot morgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Je gaat weer als een Albert, Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik heb van dit forum veel geleerd. Nog steeds. Bevroren schokdempers. Ik wist niet dat dat bestond. In elk geval niet in ons klimaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Wijfie, misschien geldt voor een alcoholist: trek gerust een fles wijn open en spring uit de band door hem gelijk door de gootsteen leeg te gieten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Maar beter: genieten van een koppie thee met beschuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 En als een klein ijsbrekertje ben ik ook deze dag weer doorgestoomd. Droog smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 19 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik meld me droog af. Morgen toch maar de auto pakken want het was mij net iets te koud op de fiets. Ik merk aan mezelf dat de werkdruk hoog is, ik moet daar afstand van nemen ff omdat het daar vroeger fout ging. Morgen weer.. Lars: sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Meld me droog af. Welterusten. Veel gelezen vandaag. Doet deugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 goedenavond en welterusten meld me droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 lekker zo'n dagje sauna, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Akelei ligt al in bed... ja, ze zal wel afvallen na 2 weken vloeibaar eten Tja, nu dacht ik dat ik nog wat te vertellen had of.. ergens op in wilde gaan maar ik weet het niet meer. Ik krijg alleen maar meer trek in lekkere dingen als ik de laatste 2 pagina's lees: Oh dat spruitenrecept! en mijn fantasie over stukken kaas; heb gelijk een flink stuk afgesneden. En ik had al nootjes, tomaatjes en chocolade gehad Alles voor het goede doel: ik meld me dus droog af. Met dank nog aan Wijfie Heb heerlijk gezwommen vanavond! Nu in een schoon bed (heerlijk) met de warme deken aan. Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ploffie fijn dat je er weer bent.Meld mij toch alkohol frei af naar een moeilijke dag .Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik ga ook afsluiten voor vandaag Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 ... Ik merk aan mezelf dat de werkdruk hoog is, ik moet daar afstand van nemen ff omdat het daar vroeger fout ging... Is dat iets waar je invloed op uit kunt oefenen Tom? Of is het meer hoe je zelf op dingen reageert en er mee omgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Meld me droov af! Op naar dag 5! Goede nacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden