Vol Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Ik wens je een goede dag! Vind het wel een extreme stap..hopelijk met juiste idee erachter en goede uitwerking 10 december 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Wat Quinn zegt Lars: neem je ons mee? En veel plezier natuurlijk! 10 december 2016 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Waar ga je heen? Hoe dan ook: heft in eigen handen. Fijne dag, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Waarom krijg ik een rot gevoel hierover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Om dezelfde reden als ik waarschijnlijk. Ik hoop dat we beide volkomen fout zitten met dat gevoel huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Het voelt inderdaad niet goed ook omdat hij zich niet op dagpact heeft gezet vanochtend. Maar misschien en hopenlijk heb ik het mis en heeft hij een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Kom niet verder dan station. Voel me ***. Had de bedoeling om te zuipen. Voel me nog niet safe en wil hier niet praten geen zin in. Op naar het dagpact dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goed bezig jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Toch al een stuk verder dan anders Lars. En zuipen kan vast wel op het station. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 dan hebben we toch gewoon de afspraak van het dagpact staan? mocht je veranderen tav wel willen praten of wat dan ook laat het maar weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Alsnog goed om even van je te horen. En dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Hè get... wat rampzalig eigenlijk, of is dat te negatief. Wel fijn dat je iets liet horen en heel, héél goed dat je niet door de knieën bent gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Wanneer men echt van plan is te gaan drinken,dan is het heel erg moeilijk om dat nog terug te draaien. Mocht je vallen Lars,doe het dan rustig aan. Van een terugval kun je ook leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Jeetje Lars, wat een plan om zomaar in de trein te stappen en dan wel zien waar je uitkomt. Ik zou dat niet zomaar durven. Fijn dat je je gemeld hebt. En sterkte!!,! Niet doen, drinken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Hoop dat het goed gaat met je Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ja, moeilijk om terug te draaien. Maar een 'rustige terugval?' Voorkomen, beter dan genezen. Lars, hoop dat het je lukt niet voor de bijl te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Wat een wie war van gedachten en gevoelens. Medicijnen afbouwen voelen moet je. Dan zorg ik zelf wel voor verdoving. Wilde drinken wilde seks alle schaamte voorbij. Uiteindelijk tot het station gekomen. En dan Lars? Waarom nu alles weg willen gooien. Terug gegaan. Niet zeker van mezelf. Onrust tot en met. Volgehouden en toch een gesprek aan gevraagd. Wat ben je nodig was de vraag. Medicijnen maar dat vinden ze geen optie. Wat wel weet ik niet. Rust vinden ze hier. Ik loop te hard van stapel. Dagprogramma aan scherpen. Rust momenten erin. Meer korte gesprekken hoe het gaat wat ik voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ach Lars, ik dacht die gaat gezellig iets ondernemen, op bezoek of in een andere plaats wat rondlopen.... Was het een impuls? Ik ben blij dat het goed is afgelopen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Vervelend die wir war van gevoelens. Maar blij dat je terug bent gegaan en toch gesprek hebt aangevraagd. Hopelijk vanavond lekker slapen. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Wanneer men echt van plan is te gaan drinken,dan is het heel erg moeilijk om dat nog terug te draaien.. Dat denk ik ook. Je wilt het niet, Lars, je wilt niet terugvallen. Wat sterk dat je dat gesprek hebt gevraagd. Ik maakte me zorgen maar ik ben volledig gerustgesteld. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ach Lars, ik dacht die gaat gezellig iets ondernemen, op bezoek of in een andere plaats wat rondlopen.... Was het een impuls? Ik ben blij dat het goed is afgelopen!! Nee voorbedachte rade. Ik weet even niet hoe ik verder moet. Misschien moet ik ook niet alles zelf willen weten en willen en me over geven aan de zorg hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Klopt en hier zeggen ze dat het ook in mijn hoofd zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Voorbedachte rade en strakke planning en het toch niet doen. Dat is een gewonnen ronde. En je weet het, zware dagen tellen dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden