Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Zussen geweest. Praten over de as bestemming van moeder. Echt het zal mij een worst zijn. Heb ik niet gezegd ben netjes gebleven. Ze willen een urnengraf. Had je haar net zo goed helemaal kunnen begraven. Nou ja je hebt wat minder ruimte nodig. Ik vind het prima ze doen maar. Willen ze een herdenking houden als ze in dat graf word neer gezet. Daar pas ik voor. Ze herdenken maar raak 1 keer was wel genoeg. Oudste zus is net mijn moeder. Overal commentaar op en geen greintje begrip. De andere is wat aardiger. Voor de rest hoofdpijn en onrust. Zal wel van de afbouw komen. Dat belooft wat de komende weken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel goed om te horen dat ze jou erbij betrekken.

Ik snap trouwens best dat je het goedvindt zoals het nu is.

 

En ik hoop voor je dat de afbouw mee zal vallen,

dus zonder koppijn en onrust.

 

Mocht je toch onrustig blijven, dan maar weer opnieuw aan de

meditatie en ontspanningsoefeningen. Wie weet....

en een goeie nacht gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag de laatste dag van de therapie week. Mijn tweede week hier. De eerste dagen waande ik mij in een paradijs. Dat ging over. Hoe gaat het? Ik weet het niet zo goed. De groep is wel oké. Afgelopen week 2 keer eten gekookt. Niet alleen. Ik ga nu in de ochtend 2 uur naar de dagbesteding. Voor nu voldoende. Ik wil nog niet meer. Ik kan nog niet meer. Therapie is begonnen. Gesprekken ook. Lastig eerst weer een vertrouwensband opbouwen. Medicijnen die afgebouwd worden. Het is best wel hard werken. Moet mijn grenzen bewaken. Niet alles willen en meteen kunnen. Als dat zo was kan ik hier wel weg. Het weekend komt er weer aan. Ik wil proberen om morgen een wandeling te maken buiten het terrein. Koffie drinken in het koffiehuis. Kinderen komen niet het is nu toch een stuk verder rijden. Tekenen maar weer eens oppakken. Vanavond is er een muziekavond. Ik ga het proberen kan altijd weg gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars,

Je schrijft: 'Hoe gaat het? Ik weet het niet zo goed". Dat vind ik heel sterk. Voor mij betekent het dat je in het hier en nu durft te zijn en ruimte geeft aan jezelf.

Ik heb deze zin deze week voor het eerst durven uitspreken. Daarom valt hij me op waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst de euforie van het nieuwe en toch de kansen aangrijpen, nu stabiliseren en ook de nadelen en al het nog te verzetten werk zien. Groei. Je plaats vinden. Het gaat niet vanzelf en is er niet ineens. Het proces gaat gewoon door.

Zo waar...wat een wijsheid⚘

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp niet waarom nu meteen medicijnen afbouwen. Straks moet ik op zoek naar andere verdoving. Niet mijn schuld. Word nu al gek voor zover ik dat nog niet was.

 

Nou, je hebt gek en gék ;)

Lieve Lars, stapje voor stapje? Straks is niet nu... Wat ga je vanavond doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...