lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 not bad for an auti Lars ik leer nog dagelijks hier dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Ja, dat klinkt echt super!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Tot de pauze volgehouden. Nog koffie gedronken en daarna knapte mijn kop bijna. Ben beetje trots dat ik het gedaan heb. Morgen gaan we samen eten in het restaurant hier. Smart geen rollade gewonnen helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Ben beetje trots?? Lars, nu even ophouden, ja! Je gaat te snel, ik hou het niet bij. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ga je vandaag ook iets nieuws doen? Iets leuks? Fijn weekend Lars, je eerste daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Volgens mij ga je hartstikke goed Lars! Ook al vind je het zelf misschien kleine stapjes ik vind het hartstikke positief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 De eerste week bijna er weer op zitten. Vannacht bijna 12 uur geslapen. Voel me nog moe. Ik denk dat ik een stapje terug moet doen. Ik wil krampachtig alles goed doen. Doe ik teveel mijn best. Ik hoef niet ineens nu alles te kunnen. Vanmiddag komen mijn dochters, schoonzoon en kleindochter. Beetje Sinterklaas vieren. Ik heb voor beide dochters een kaarsending gekocht. Een thee doos met thee. Voor schoonzoon een koffie pakket en spul voor onder de douche. Kleindochter krijgt de auto en ik heb zelf nog een slab gekocht met eerste kerst erop. Eerst hier maar spul uitpakken. Als ik me goed voel koffie drinken in koffiehuis. Lukt me dat niet dan hier maar koffie. Niet alles forceren nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Klinkt gezellig fijn dat ze komen. Geniet ervan en inderdaad goed idee om straks pas te bepalen waar je koffie gaat drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Lars, wat heb je leuke dingen gekocht! Als ik het 'kaarsending' tenminste goed visualiseer;-). En 12 (!) uur geslapen. Dat is niet mis. Doe rustig aan inderdaad. Goed dat je dit van plan bent en geniet vooral. Lekker kijken naar je kleindochten en dochters. Er zijn. Dat lijkt mij genoeg. Ik wens je een super dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Hey Lars, Goh al een week voorbij... En wat goed dat je zelf ziet wat je anders kunt doen, even een tandje lager, goed is goed genoeg. Blijf bij jezelf. Ik wens je een fijne sinterklaasmiddag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 en op de 7e dag rustte hij. klinkt wat bijbels he Lars maar rust is nodig en je werkt hard. en wat ga je goed. Ik hoop dat er straks ook iets moois voor jou uitgepakt wordt al is het niet eens ingepakt dat smoeltje van kleinlieffie zal alles de moeite waard maken ook. geniet van vandaag Lars juist binnen die grenzen van je♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Hoe was het vandaag? Was het plezierig met bezoek? En wat vond de dame van haar auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Die begreep er niets van. Met elkaar er niet aan gedacht dat ze hem eerst niet kan gebruiken met haar gipsbroek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Och natuurlijk, dat duurt nog even. Maar ze is ook nog op de leeftijd dat de verpakking veel boeiender is dat het cadeau. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Hap eten is belangrijker. Heb een mini kerstboom gekregen en een 1 persoon senseo met 2 mokken en koffie. Leuk het gaat steeds meer op een woonkamer lijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 wat leuk, Albert heeft vandaag ook een mini kerstboom gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Wat heb je je best gedaan! Wat een leuke cadeaus! Je sluit af met een trieste smilie. Wordt het te echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Het besef thuis huis... Het is niet normaal. Het is niet gewoon. Morgen weer de geiten voeren jezus man ik had een gewoon leven. Had en nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Oef. Geef het tijd? In ieder geval zul je nu gesloopt zijn van alles, of heb ik dat mis? Ga je zo slapen of ben je te onrustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ja ga zo slapen. Morgen beginnen met medicatie afbouw dan slaap ik helemaal niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Welterusten dan voor straks Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ach Lars... En toch nieuw en anders! Laat maar op je af komen. Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (...) jezus man ik had een gewoon leven. Had en nu? Echt? Denk eens terug, weet je nog? Je bouwt nu aan een beter leven man. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Het is dubbel Quinn. Ik ben mijn vrouw kwijt door de drank. Toch blijf ik erbij dat ik niet een heel slecht leven had. Ik ging elke dag naar mijn werk. Had een geregeld leven. Mijn omgeving had geen fijn leven met mij. Het is een enorme verandering. Voelen moet je. Waarom? Waarom zou ik dingen moeten voelen. Ik wil helemaal niet voelen. Ik stond altijd op stand automatische piloot. Nu moet ik nadenken bij alles wat ik doe. Wat fijn dat je nu alles zo bewust mee maakt. Het is niet fijn. Het is niet fijn om hier te zijn. Te houden aan de regels. Betutteld worden door iemand die 30 jaar jonger dan mij is. Niet je eigen leven kunnen leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Nee dat is allemaal niet fijn. Nu. Het kan misschien wel fijn gaan worden. Dat hoop ik voor je in ieder geval dat je wel mag gaan voelen en vooral de mooie dingen. Dat je weer het gevoel mag hebben dat jij de regie hebt over je eigen leven. En het komt ik kan je helaas alleen geen termijn geven. Sterkte en toch een mooie dag vandaag samen met de geitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden