lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Ik bedenk in eens dat er mensen zijn die mij al als bejaard zien, nu al! konfronterend. en betrekkelijk dus want ik voel me zo niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Gewoon vasthouden, die jonge god gedachte. Goede beslissing genomen Lars, top gedaan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Respect Lars (sorry, meer komt er even niet uit m'n toetsenbord, maar o zo gemeend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Weer een stap! En ja, dat is spannend, want anders... Klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Concrete plannen maken, goede stap. Fijn dat ze je samen brengen. Misschien wil je kleindochter een knuffelbeest afstaan? Die dingen doen iets met je. lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Nee jongen, voor op je kamer. En dat afstaan is wat rekbaar natuurlijk, als in, misschien wil je dochter namens je kleindochter... etcetera. Anyway, mijn punt, zet er ook iets neer van je kleindochter, want dan houd je ze dicht bij je. Sita2 en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 kun je haar portret ook zelf natekenen Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Waarom zou je dat niet durven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Maar dat kun je toch gewoon voor jezelf doen? En dan niet meteen gaan voor een 'perfect' portret? Op verschillende manieren, misschien met verschillende materialen. Snelle schetsen...veel doen...tot er uiteindelijk iets uitkomt waar jij blij van wordt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 (bewerkt) misschien dat het doen belangrijker is dan het resultaat 23 november 2016 bewerkt door lady jane kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Dat lijkt me heel goed voor je Lars. Andere materialen. Er kan zoveel, het geeft allemaal een ander resultaat, en een andere beleving. Leuk en leerzaam. En wat LJ zegt, het doen is belangrijker dan het resultaat En misschien is er wel mogelijkheid tot les? Op je nieuwe stek? Succes! Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 en ook een bloemetje voor hier 5 maanden is niet niks Eef123 en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Oh Lars!! Vijf maanden droog zie ik, en dat met moeilijkheidsfactor tien. Wat een prestatie, jemig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Van harte Lars, ik vind het echt enorm knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Gefeliciteerd Lars! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Ook van mij maanden droog! Wauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Gefeliciteerd Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Lars, dit is geen pep-talk maar een waarheid als een koe: Je hebt echt een topprestatie geleverd. Nee, ik moet zeggen: je bent echt een topprestatie aan het leveren. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 (bewerkt) En tevreden? (Serieus) Ik bedoel niet: 'Oh, wat heb ik dat goed gedaan!' Maar: 'Wat fijn dat ik mezelf niet meer binnenstebuiten zuip. Ik wil je niks aanpraten, Lars, je voelt wat je voelt. Maar hoe ervaar je het dan, om zolang niet gezwicht te zijn voor de makkelijke, maar destructieve weg? 23 november 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Hey Lars. Ik vind het ook goed van je. En ik begrijp ook je zorg. Een zorg om jezelf. Een reële zorg lijkt me. En misschien kun je ook weer verder kijken, hoe nu verder als je die zorg serieus neemt? Heel veel sterkte hiermee Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Lars, dat begrijp ik helemaal. En toch mag je tevreden zijn met de vijf maanden. Die angst snap ik ook...het is een slechte raadgever, maar ergens ook reëel. Na een uitglijder ben ik ook bang. En weet ik dat ik nog een weg te gaan heb. Dat filmpje, die uitspraken helpen me ook. Het ís ook moeilijk. Voor mij. En blijkbaar ook voor jou. En voor meerdere. Terwijl het bij sommige anderen makkelijker lijkt te gaan. Niet opgeven. Niet de moed opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Wat naar voor je Lars. Weten dat je plezier zou 'moeten' voelen, maar het niet voelt. Ik hoop dat het wat beter gaat de komende tijd, met kleine stappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Wat doen anti-depressiva? Helpen die met het sein 'dit is leuk' afgeven? Of dempen die alleen maar 'dit is verschrikkelijk'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 hoe was je als kind Lars?ook een halfleeg of bijna leeg glas? Of was je toen meer onbevangen minder een doemdenker?Drank maakt meer kapot dan wij ons realiseren. Maar de kern van Lars is er nog steeds deep down. Geef die de tijd om weer tevoorschijn te komen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Wat goed dat je dit gaat oppakken! Dat vind ik nou echt stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden