Kohtje Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Lars, jongen, troost je met de gedachte dat ik met kleren kopen ook afhankelijk ben van mijn ega.. niet zozeer omdat ik zelf geen kleren zou kunnen kopen, maar de morele steun.. ik háát kleren kopen.. met haar erbij heb ik tenminste zo af en toe nog wat nieuws. En al kleren-shoppend met haar erbij ga ik het zelfs zo in de diepste diepten nog een beetje leuk vinden ook. Je hebt afhankelijkheid en afhankelijkheid. (toch nog net weer even op pagina 100) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Wat? Geen schoenen? Hoe kun je nu van winkelen terugkomen zonder schoenen? Maar serieus, prima geslaagd. Hoop dat het ook gezellig was met je dochter op stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Een nieuw schetsboek zou voor mij ook alles weer goedmaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Gefeliciteerd met bericht 2000 Kohtje. Hou maar op, Lars. Je kunt wel aan de gang blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 wat fijn Lars en wat een prachtige dochter heb jij.. Ik begrijp eigenlijk geen snars van mensen die niet graag gaan winkelen en geld uitgeven aan zichzelf. Hoewel een klein nuance, ik haat drukke winkelstraten, mensen die niet kunnen kiezen en blijven twijfelen, lange rijen aan de kassa en pashokjes en parkeerkaartjes kwijt raken waardoor je 20 € kunt betalen als boete of al de winkels die je hebt gedaan nog eens kunt doen op zoek naar een stom kaartje. Daarbij in welke tijd leven wij.. parkeerkaartjes.. huh? Lang verhaal kort, ik begrijp dus wel dat mensen een hekel hebben aan winkelen. Ik winkel alleen en doe max 3 winkels die ik ken en begin er 's ochtends vroeg aan zodat ik 's middags weer thuis ben. Sorry dat ik weer eens op jouw draad Lars voornamelijk over mezelf schrijf.. ai ai.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Als de winkels om 9u open gaan om 12u weer thuis hé Lars. Dat is toch niet lang.. Ben wel eens benieuwd zeg Lars weer helemaal het heertje. Zeg.. hoe gaat het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Fijn Lars! Ontspannen en niet eens denken aan drank. Het is heerlijk om daar niet bij stil te hoeven staan. Omdat het leven doorgaat op dat moment vol afleiding. En: je hebt nieuwe spullen, altijd fijn! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Da's een wijs voornemen Lars. Die moed zit niet in de fles, maar in jou Wens je alvast sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Sterkte Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Ook namens mij veel sterkte, Lars. Ga je alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Vader..dochters❤ Sterke band Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Sterkte vandaag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 een mooi afscheid Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Gelukkig is het moeilijkste van vandaag voorbij Hoe was het om je vrouw te zien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Ik vergelijk het leven wel eens met een grote legpuzzel. Zónder voorbeeld. Je krijgt alle stukjes en moet daar een plaatje van maken. Net als je denkt dat je het bijna voor elkaar hebt is er iets dat alle, of vele stukjes weer door elkaar husselt. Daar kun je op twee manieren naar kijken: - een onmogelijke opgave om dat plaatje compleet te maken, ik maak er een puinhoop van, ik raak gefrustreerd, of - alle stukjes zijn aanwezig. De volgorde is niet zo belangrijk, ze zijn er. Ik ben compleet. Ik kies voor de tweede optie. Mijn leven is altijd compleet, ook al liggen alle stukjes op een onoverzichtelijke hoop. Soms heb ik een stukje overzicht over wat ik denk dat mijn leven moet zijn. Maar meestal moet ik er gewoon op vertrouwen dat mijn leven compleet is, ook al snap ik er geen biet van. Soms vallen stukjes op hun plaats, maar een ander stukje kan dan weer mijn aandacht afleiden van wat ik dacht te zien. Het is niet zo belangrijk dat mijn puzzel afkomt. Het ermee bezig zijn is beloning op zich. Ik denk wel eens dat mijn voorbeeldplaatje een plaatje is van een puinhoop aan puzzelstukjes. Dat mijn leven zó bedoeld is. Vanuit dit gezichtspunt gezien wens ik je nog een mooie puzzeltijd toe, Lars. smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Even wandelen met een begeleider klinkt zo fijn, lekker veilig. De dag zit erop, Lars. Veel gedoe, geen drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Mooie ontwikkeling Je groeit...(zou een deskundige zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Lars, je klinkt best evenwichtig, relativerend. Mooi. Goed gesprek gewenst met de psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Ik lees je graag Lars, voel me verwant met jouw proces en heb bewondering voor jouw doorzettingsvermogen en pure eerlijkheid. Bedankt dat je bent blijven schrijven. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Ga zo door Lars. Ik lees je draadje met veel genoegen en vind het heel mooi om te zien dat je 'groeit' . 4 oktober 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Lars, haal weg, snotaapje!! Ik meen het, Lars, een ban is niet fijn, vraag maar aan Toine. Nou, deleten alsjeblieft, je maakt jezelf monddood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Joh Lars, vervang ze gewoon door "hell". Die lijkt akkoord te zijn en bekt ook prettig. Edit: hoe was het ook weer? Eén account per persoon toch? 4 oktober 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Ik liet me verleiden tot een reactie, beter van niet. 4 oktober 2016 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden