ferry Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Lars, Het is allemaal moeilijk voor je. Maar bedenk het wordt iedere keer weer avond Je lijkt vooruit gang te boeken. Niet meer je eerste opwelling uit te voeren. Maar na te denken. Dus ik krijg er steeds meer vertrouwen in, dat het goed met je gaat komen. En och wat zijn nu 9 maanden op een mensen leven?? Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Ik denk dat eerst het besef moet komen dat je er écht aan toe bent en dat ontbreekt dus nog wel. Ik lees je twijfel en dat niet eens tussen de regels door. Je moet ook aanvaarden dat je nu definitief afscheid moet nemen van "maatje" alcohol. Persoonlijk denk ik dat je er nog niet klaar voor bent. Maar ik hoop dat ik het mis heb. Dat ik over een poos kan zeggen: Lars, ik had ongelijk. Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Compassie hebben met jezelf......... weten dat er tijd nodig is..... berusten in de situatie... erkennen dat het moeilijk is maar er toch doorheen gaan. Lukt het je om tussentijds van de zon te genieten? Fijne dag gewenst :sun: alvast wat van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Ik mag alleen naar buiten nu. Zit je op de gesloten verlang je daar zo naar. Zit je op de open zit je verstijfd in de stoel. Wil een wandeling over terrein maken. Niet van het terrein af. Kan me niets gebeuren. Heb resufal ingenomen. Op het terrein geen drank te bekennen. Dit baart me zorgen. Straks ook nog straatvrees. Waarom komt er steeds meer bij? Ik moet toch alleen een wandeling kunnen maken? Ga me bijeen rapen. Ik moet dit kunnen als ik dit ook al niet meer kan. Je zit in een kliniek, niet zo vreemd dan dat er op het terrein geen drank te bekennen is. En straatvrees lijkt me verschrikkelijk. Maar misschien dat dit nu voor jou op het moment goed uitkomt, zo ga je tenminste ook niet zo snel naar de supermarkt. Misschien toch proberen er de lichtpuntjes van in te zien. Ga goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Lars, mijn problematiek is anders dan waar jij mee zit. Mij kunnen dingen echter ook flink aanvliegen en daar heb ik dan last van. Ik ben bijna twee jaar geleden yoga gaan doen om puur fysieke redenen. Het blijkt mij echter regelmatig in mijn dagelijkse leven te helpen bij het bewaren van mijn rust. Misschien is er in jouw omgeving iets wat een beetje die kant opgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Och Lars, laat je gedachten niet met je op de loop gaan. Niet raar, angsten momenteel. Heeft in mijn ogen niks met straatvrees te maken, maar alles met je algehele gevoel nu, in weer een nieuwe situatie. Jezelf niet overstuur 'denken'. Veel succes daar, als je weer een beetje gewend bent, gaat straks een blokje om ook weer normaal. Alle vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Lars, Alle vervelende gevoelns die je nu treffen, hebben te maken met het niet drinken. Bedenk eens hoelang je hebt gedronken. Je hele chemische huishouding is naar zijn grootje. Daardoor krijg je nu dit. En echt kerel geloof mij nu maar, het gaat steeds beter. Je moet het nu allemaal aanvaarden en ondergaan. Geef je over. Succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Snap ik wel...is ook moeilijk allemaal. 't is net zo'n draadje aan je trui, je trekt eraan en voor je het weet is je halve trui weg. Of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ja, helemaal alleen, aangewezen op jezelf. Daar kan ik of wie dan ook hier natuurlijk niks aan veranderen. Maar misschien helpt het je wel een héél klein beetje dat veel mensen aan je denken, en ook al is het op afstand, meeleven. Heel veel sterkte Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 denk een griepje het heerst nog steeds maar wel even overleggen met die het voorschrijven je weet nooit wat er allemaal tijdelijk een bijverschijnsel kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Beterschap Lars, hier zat je nou al helemaal niet op te wachten... echt heel erg ellendig voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Oei oei dan spuug je je medicijnen ook uit? Mag je je bed in? Zou ik doen geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Wel een plan gemaakt vannacht. Als ik weer een bui aan voel komen actie ondernemen. Op de afdeling hulp zoeken. Lukt dat niet hier op het forum of iemand whatsappen. Heb je het plan al nodig gehad? Sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Kun je 5dagen na al die wijn wel al starten met refusal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Het wordt echt beter Ik heb periodes gekend dat ik niet meer opstaan wou. Dat ik niet wist hoe ik elke ellendige dag moest doorkomen.Nog steeds ben ik bang dat ik daar ooit nog in terug duik als ik me een paar dagen echt slecht voel. Vraag alle hulp die je maar vinden kan. Kleine dingen maken soms een groot verschil.Geef vooral jezelf niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik ben ook ziek, zwak en misselijk. En ik hou er ook niet van. Ik probeer toch maar om me er aan over te geven. Het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Van jou, van mij, van beide? Ik bedoelde niks rots, integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ah... nou snabbik t. Er stond eerst iets anders en dat heb je weggehaald en vervangen door 'domme opmerking' Wandel ze. En hang in there. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Lars je hebt wel een keuze. Je kunt gewoon naar huis gaan en weer aan het werk en het er dan maar mee doen dat je drinkt. Voor je vrouw hoef je het niet meer te laten,want je weet niet ,want wat ik van jou heb begrepen komt er hoe dan ook een scheiding,of je nu drinkt of niet. De enige waarvoor je nu met dit hele traject bezig bent is voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Hoi Lars, Nog niet alles terug gelezen, maar blij te lezen dat je daar nog bent. De vruchten ga je nog plukken. Hou vol, al is het op wilskracht. De rest komt later. Je bent een Topper!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Lars er is meer als werken en drinken. Aan jou om uit de vinden wat dat is Er is meer als overleven...leven❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Lars je bent vrij om te blijven en je bent vrij om te gaan. Aan jou de keuze wat je wil,echt de keuze ligt alleen bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Je kan ook gewoon naar huis,dan zoekt je vrouw maar een andere plek. Je werkgever kan een spoed bezoek aanvragen bij de bedrijfsarts,je kunt ook een paar uur per dag aan het werk. Je werk heeft nooit geleden onder he drankgebruik of het feit dat je Asperger hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Slaap goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden