Tine Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Knap Lars!! Het gaat jullie lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Niet gek hè ..onrust...jullie komen voor hetzelfde doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Begrijpelijk Lars. Sterkte. Waar je nu mee bezig bent, moet gebeuren. Het alternatief wil je niet. Ik hoop dat het wat meevalt en openingen gaat bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Scheelt dat het gesprek niet eeuwig duurt...dus daarna komt de opluchting Succes Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Harde werkelijkheid..niet fijn Ook dit hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Dag voor dag. Stap voor stap. Sterkte, het is moeilijk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Voor het makkelijker wordt, wordt het eerst wat moeilijker. Eerst komt de opmaak van de schade. En het zal per persoon verschillen, maar eea nuchter onder ogen zien is nooit makkelijk. Voordeel is wel, kan gelijk op de lijst van: dát wil ik niet meer, dat wil ik ánders. De lijst van enorme nadelen van drinken. Hoe groter die lijst wordt, en hoe meer voordelen je gaat ervaren van het niet meer drinken, des te meer stimulans, tenminste voor mij. Ben zo blij dat ik uit de greep van alcohol ben, het is het allemaal waard. En het is wel bij de les blijven, alert blijven, steeds. Maar het is enorm de moeite, het wordt steeds soepeler Lars. En vooral, wat Gerrit zegt; dag voor dag, stap voor stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Sterkte Lars, ik vind jou echt een kanjer! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 AUW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ben je al aan het oefenen met je appeltaart voor als je thuis komt ? :-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Top, ik heb er al trek in! Mooi, de eerste week goed doorgekomen, blijf bouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Weet het Sowhat. Ik kan nu alleen maar mijn best doen. Ga ik doen absoluut. Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Verlegen...ook wel een lekker gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Goed weekend. Doorgaan is je enige optie, hoe de rest van je leven zich ook zal ontspinnen. Ik heb nu bijna twee jaar niet gedronken en heb het idee dat ik nog (lang?) niet klaar ben met alle veranderingen die daar het gevolg van zijn. Ik heb je daar eerder al iets over geschreven. Wel denk ik dat mensen zich blijven ontwikkelen en dat ik daar op een gegeven moment naar toe glijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 (bewerkt) de slachtofferrol, zoals ik het denk te zien Lars zat niet bij je vrouw, maar bij jou. Ik weet niet hoe Sowhat dat ziet, maar mijn ervaring is dat degene die blijft tegen beter weten in soms dat uit een vorm van trouw doet, misschien liefde of wat daar van over is, misschien in een reddingsdriehoek vast zit, of nog niet aan zichzelf toekwam m.b.t. de relatie. Omdat het altijd om de drinker en zijn drank ging. Als je voor het weekend naar huis was gegaan, denk je dat je dan was gaan drinken? Ik ben bang van wel. En aan je relatie toekomen was er dan echt niet bij geweest. Zie dit als je kans Lars, misschien wel je laatste, om te kijken wat er nog over is bij jullie, of niet. Maar dan hebben jullie het nog wel een echt geprobeerd, zonder alcohol. Er is veel werk te verzetten. Van egocentrisch je leven rond drank regelen, naar weer echt openstaan voor anderen, is een zware klus. Maar wel te doen. Er gingen je hier op het forum velen voor die het redden, al of niet binnen hun relatie. 30 januari 2016 bewerkt door lady jane Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Als je vrouw er klaar mee was...waren jullie niet meer samen. En ze mag twijfels hebben. Jij bent degene die de twijfels weg kan nemen door te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Verslaafd worden doe je niet zomaar. Stoppen ook niet. Er komt veel bij kijken Heden Verleden Toekomst Mooi om jou groei mee te maken Best sterk in een vrij korte tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 wil ik eigenlijk wel weten Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 net een romannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 hm, ik lees net dit hele draadje; mán wat een boel ontwikkelingen in zo'n korte tijd. Als je zo door gaat dan kom ik volgend jaar jouw masterclass colleges volgen... Lars geniet van al je geluk zoveel je durft leila reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Leuk om te lezen Lars. Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Wat mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Super Lars, ik ben blij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden