Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Fijne dag vandaag Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Tjonge jonge, Lars, wat ga je lekker! Als je een stap over de drempel hebt gezet is het doel bereikt, toch? De rest is meegenomen. En deze inderdaad: 'Colaatje, graag.' Fijne dag Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 hoorde ik daar de klik van de knop die om is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Nou moe..... Ik ben sprakeloos. En verrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Het lichtpuntje staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Lars. Ik zei het laatste al, maar het lijkt het echt op. Welkom in je nieuwe leven! Wat een dappere stappen heb je gezet en de beloning volgt onmiddellijk lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Elke dag klink je beter/helderder/verstandiger... en liever! Hoever is het nu met de afbouw van de pammen? Klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Lars, wat een goede actie van je, dat je daar nu eerst zo oud en wijs voor moest worden hè? alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Wijs inderdaad. Nou vooruit, nog een complimentje dan. Als ik de afgelopen dagen aan jou dacht, werd ik vanzelf blij. Want wauw, goed bezig man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Er komt een tijd waarop je vol overtuiging ja kunt zeggen tegen zo'n uitnodiging! Tot die tijd hoop ik dat je niet te snel gaat ... huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ik zou zeker 48u wachten met beslissen Lars. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Dat is een goed advies ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Bij twijfel niet inhalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Nog zo'n goed advies basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Lars, willlen de behandelaars daar liever niet dat je refusal gebruikt? Kun je dat ook één dag gebruiken, trouwens? Of moet je spiegeltje bouwen? En wie is je maatje, ik heb dat geloof ik gemist. Een AA-maatje? Een uit de kast maatje? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Sowieso leuk dat het gevraagd is natuurlijk. Rustig over nadenken lijkt me een goed advies, al moet ik toegeven dat ikzelf altijd het type ben van het eruit halen wat erin zit. O wacht, daarom was ik overspannen. Rustig nadenken dus ja. Waarom trouwens die aversie tegen Refusal daar waar je nu zit? En mocht, mocht, mocht je zeggen ik ga het aannemen, deel dan je ik drink niet en wel hierom verhaal van tevoren. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Gaan natuurlijk. Gaan en niet drinken. Je goed voorbereiden op dat niet drinken. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ja ja Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Gaaf he, al dat meedenken, hoef ik niks meer te zeggen: behalve ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Zou beter zijn om het nog niet te doen heel duidelijk. Lijkt me duidelijk Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Hey boer Ik kan veel van je hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Oe Lars, dat is confronterend kan ik me zo voorstellen. Hoe zie je hetzelf? Wij horen natuurlijk alleen jouw verhaal en dat is waar we op kunnen reageren. Da's altijd opletten, ook voor jou. Ik snap dat je hoort wat je graag wilt horen. Heel menselijk. Neem het allemaal in overweging en haal eruit wat voor jou belangrijk is in alle eerlijkheid. Neem de tijd om het te overdenken, bespreken. Ga er vanuit dat 'ze' het beste met je voorhebben. leer, wat er te leren valt. het kost tijd....en geduld...en incasseren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Lijkt me dat je ook vrij veel tegelijk hebt momenteel, plus daar bovenop nog het wennen aan je nieuwe huis. Goed dat ze het zeggen, dan kun je er wat aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden