kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Kei-goed Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Jij komt uit Brabant zeker Kruidenthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Goed gedaan Lars.. Viel het gesprek met je zussen niet mee. Je was 5 Lars, probeer niet alles op je schouders te nemen dat is niet nodig;Veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Lars!! Lees dan: Ik voel dat ik wat drinken betreft sterker word. De drang is er zeker nog wel. Het niet willen wordt steeds sterker. Schreef jij net, echt waar! huttula, Vol, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Eigenlijk is het triest. Ik heb een tijdje geen vrijheden gehad. Dat ben ik nu weer aan het opbouwen. Zoals de psychiater zei we kunnen je niet altijd opsluiten leren om je verantwoordelijkheid te nemen. Toch dan weer oud gedrag. Is het moeilijk naar de winkel willen hollen. Gisteren terug gegaan. Gezegd dat ik niet meer naar buiten wil. Vandaag wil ik gewoon weer naar buiten. Vent van 59 jaar moet kunnen zou je denken. Heb vannacht slecht geslapen. Waarom ben ik een triest persoon. Nog steeds zwak steeds willen vluchten. Komt niets van mij terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Vandaag wil ik gewoon weer naar buiten. Gisteren was gisteren..een moeilijke dag En toch heb je hem goed opgelost. Vandaag wil ik gewoon weer naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Je wil het wel, maar je doet het niet. Dat is niet zwak, dat is sterk. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Je bént geen triest persoon! Er spelen een heleboel dingen die ervoor zorgen dat jij nu doet wat je doet. Wat je altijd gedaan hebt. Maar het allerbelangrijkste is dat je ook verantwoording hebt genomen om het aan te pakken. Dat doe jij zelf. En dat is kei-dapper, kei-moeilijk en kei-goed (ja Lars, brabant ) En ik vind het supergoed van je dat je kei-eerlijk bent om dat ook allemaal gewoon op te schrijven. Man, wat doe je het goed! Je komt er wel...om nog maar eens in mijn taal te zeggen: 'goei werruk he tijd nodig' basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (en zie je ook wel hoe dol we hier allemaal op jou zijn? Berichten liegen niet, Lars.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Je leeft niet maar één keer, je leeft iedere dag opnieuw weer. Nieuwe dag, nieuwe mogelijkheden... iedere dag is een cadeau. Pak aan, pak uit, wees nieuwsgierig en speel.. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Nee, je bent niet triest. Gisteren heb je de keuze gemaakt om terug te keren, niet de keuze om alsnog de supermarkt in te stappen en in de verkeerde rij te eindigen. Dat is juist sterk, krachtig, stoer. En vandaag, vandaag zet je de stap opnieuw en komt er weer een keuzemoment. Weer een moment om te laten zien aan jezelf hoe sterk je bent. Vol en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Pff bedankt voor de reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Hoe gaat het nu Lars?? Ben je al wat minder triest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Het gaat wel. Vandaag op de andere afdeling gekeken. Zie er enorm tegen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Och arme en je kunt echt niet daar blijven? Wanneer zou je naar die andere afdeling verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Dit is de opname afdeling. Hier blijf je niet zo lang. Ik ga maandag over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Misschien valt het wel mee hé.. t is niet anders.. doe maar je best komen echt wel andere tijdens Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Alles komt even tegelijk nu. Inderdaad het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Lars, zet m op man! ook al lijkt alles tegelijk te komen toch maar een voor een mee dealen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Lars, wij verhuizen met je mee, hoor! huttula en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Wat Basta zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 zegt ie niet zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Wat boeit het. Niets helemaal niets. (aangepast door moderator: uitzichtloos gevoel). Heb ik misschien nog een paar leuke jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 He, kom op Lars !! Je gaat toch zeker niet al die maanden clean zomaar wegggooien ! Je bent al harstikke ver gekomen, ook al voelt dat nu misschien even niet zo. Lees anders je eigen draad nog even terug, en zie hoe ver je uiteindelijk al bent gekomen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden