Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

In de week heb ik een stok achter de deur. Dan worden er dingen van mij verwacht. Dan moet ik naar therapie of gesprekken. In het weekend kan ik een programma maken. Heb ik wel gedaan. Geen discipline genoeg om me eraan te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ik ben depressief of ik ben druk. Nu voel ik me weer druk. Fijn niet depressief maar dit is ook niet alles. Het tolt in mijn kop. Ik kan niet slapen. Zou fijn zijn als ik hier een tussenweg in vindt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou vol. Ik WIL veranderen. Ik WIL een ander leven. Tja, dan MOET ik aan het werk met mezelf of ik het leuk vindt of niet. Knipoog naar de dagdraad van vandaag. 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een gesprek met mijn beide zussen. Ik heb geen geweldig contact met ze. Ik hoop dat zij me meer uit mijn jeugd kunnen vertellen. Anderzijds moet ik me voorbereiden op een teleurstelling. We gaan het mee maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mag ik mij kloten voelen heb ik besloten. Gesprek ging moeizaam. Nu de dingen op een rij zetten. Vanuit daaruit weer verder. Enorme drang gehad om tijdens mijn wandeling naar de supermarkt te rennen. Omgekeerd en weer naar binnen. Drinken is het niet waard. Het kloten gevoel gaat wel weer over. Ik voel dat ik wat drinken betreft sterker wordt. De drang is er zeker nog wel. Het niet willen wordt steeds sterker. Blijf vandaag veilig binnen. Morgen is een nieuwe dag dan zien we wel weer verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...