ronja Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Lars als in het weekend er blijft is het niet mogelijk je eigen planning te maken dat moet je tehuis ook een beetje .B.v een uitje naar de stadt , naar de bioscop of bibliotheek of bij een vriend op bezoek maar iets voor je zelfs ondernemen , zwemmen , wandelen .Dan kun je ook laten zien dat het wel lukt en dat je een stuk vrijheid aankunt, en tussendoor terug naar de afdeling . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Hoe langer hoe liever, dat maak jij ervan. Dat is wat kort door de bocht Lars. Maar.... verdriet voelen, boosheid.... helaas hoort het er bij! Dat mag!! Slaap lekker en geen impulsieve dingen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Hoi..de nacht ik voorbij Nieuwe dag nu. Hoe is het met de griep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Inderdaad..je bent meer en je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ik snap als ik het zo lees wel dat je de steun van je vrouw mist. En natuurlijk moet je ook eerst vertrouwen terugwinnen. Maar zoals ik het nu lees word je wel heel erg op jezelf terug geworpen. Dat lijkte pijnlijk en heel eenzaam. Ik lees ook heel erg veel woede bij je vrouw en dat kan jij niet oplossen. Sterkte. Je hebt het gevoel dat je het alleen moet doen en dat is dan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 natuurlijk ben jij meer dan Lastige Lars ! Wij weten dat wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Het is best een opdracht om woorden te geven aan alles wat er door je heen gaat. soms lukt dat niet omdat de gevoelens te overweldigend zijn Gevoelens zijn om te voelen Laat t maar gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ja, wat Skip zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Hoi Lars, Even wat bijgelezen. Bij ons in de groep is er een man die ook het vertrouwen van zijn vrouw moest terugwinnen. Hijzelf kreeg 2 jaar beeld zonder klank. Nu is alles terug in orde. Ik hoor het daar van verschillende mensen. Ik denk dat dit gewoon een proces is waar je door moet. Het gemakkelijkste is het natuurlijk niet. Geduldig zijn en je best doen dat is alles wat je voor het ogenblik kan doen. Heel veel succes en zorg goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Wat is beeld zonder klank Happy? Nooit van gehoord... HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Euh smart dat is dat hij zijn vrouw zag (beeld) maar dat ze niet praat (klank) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Probeer de machtstrijd te vermijden! Heen en weer over wie toen en toen wat heeft gezegd of gedaan.... poehh dat kan het erger maken. Misschien soms eens zuur glimlachen of juist overtuigd: " ik ben ook best leuk hoor!" zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 moeilijk Lars, klinkt als heel veel relatie-werk dat gebeuren moet komende tijd..als de basis stabiel is en jij daar als jezelf in kunt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Hmmmm moeilijk hoor... Misschien toch ff pas op de plaats? Ruimte geven aan elkaars emoties nu... en proberen uit de ja maar jij...modus te blijven. De focus nu even bij jezelf? Per dag? In ieder geval sterkte Lars, in jouw traject! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Lijkt me niet verstandig. Nu in elk geval niet. Er komt nogal wat op je af en bij elkaar is het nogal veel. Verdeel het in porties, niet alles kan tegelijk. Eerst van de drank af, prioriteit numero 1, want je gezondheid gaat naar de gallemieze. Daarna werken aan jezelf en je relatie. Alles kan niet tegelijk, hoewel nu wel alles tegelijk op je af komt. Makkelijk heb je het zeker niet, maar trek een plan en hou je eraan. Anders lost dit zich niet op, helaas wordt het keihard werken, dat doe je al, en jaaaaaa, je kunt het hoor, ook jij kan het, ik heb daar alle vertrouwen in. Hou vol en houd moed, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 oei, klinkt als een behoorlijke dip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ik weet het niet zo mooi te verwoorden als jij Nancy, maar je schrijft wat ik ook bedoel Lars, wat kan je helpen om door deze impulsieve uren te komen zonder dat je ook doet wat je nu wil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 en als je gaat zuipen Lars is dat dan je vrouw haar schuld? Soms moet je niet tot 10 maar tot duizend tellen eer je iets doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Hou vol Lars hoe moeilijk het ook is. Door te vluchten en misschien de drank terug een kans te geven los je het zeker niet op. Integendeel! Je denkt misschien jullie hebben makkelijk praten maar het is voor het goede doel. Een nuchtere Lars die vanuit deze positie aan zijn toekomst kan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Word je knettergek omdat je op verkeerde plek zit, of zou je waar dan ook knettergek worden van het feit dat je ergens zit in kader van behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Is het eenzaam of kom je je zelf nu tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Wat deed je normaal als je je eenzaam voelde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 er is geen komplot Lars. Weet je nog waarom je hier kwam?Omdat je te veel dronk, opa wordt, een een gezonde opa wil zijn voor je kleinkind straks. Daar ben je nog steeds aan het werken zowel hier als daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Die regelmaat hield je overeind maar je moest steeds meer drinken om jezelf overeind te houden in je dagelijks leven. Herkenbaar...dat weet ik ook Ik was een harde werker bij mijn baas. Ik was zorgzaam dacht aan iedereen. Toch had ik steeds meer drank nodig om op dezelfde manier door tegaan Voldoening haalde ik uit de drank Kon niet zonder want diep in mijn hart als ik stopte zou zoveel aan het licht komen dat ik zonder drank niet aankon. Maar ja doorgaan zou mijn dood betekenen En ik kreeg niet meer drank na binnen om mijn onrust weg de drinken. Ik had nog wel een paar fles nodig en die kreeg ik met geen mogelijkheid meer naar binnen En ik begon met drinken zogauw ik alleen was. Wat was ik blij met alle momenten dat ik alleen was..en was ik alleen dan kon ik het alleen zijn niet aan. Alles kwam me in rust op me af..gevoelens..emoties te hele wereld eigelijk. Het enigste dat ik kom doen is vluchten..voor alles..voor alleen..voor gevoelens..voor de druk..voor mezelf Achteraf bleek er best wel veel mis te zijn..daarom had ik dat gedrag. Nu snap ik het..nu kan ik omgaan met mijn gedrag...alhoewel ik mezelf ook nogal eens tegenkom dat ik me geen raad weet. Kan niet meer vluchten in drank dus nu moet ik eerder hulp zoeken om niet terug te vallen En nu hoef ik niet meer te vluchten in of voor mezelf. En ik ben zelfs weer een goede werknemer mijn leven komt weer op orde. En complot theorieën de hele wereld was tegen me en werkte allemaal samen...om gek van te worden . En ja Lars...ik weet dat het zwaar is om door tegaan. Dat weten alleen de mensen die het ook overkomen is. De naaste omgeving denkt heel makkelijk erover Kan je ze ook niet kwalijk nemen..ze weten niet beter Verslaafd worden doe je niet zomaar.. lady jane, Monster, Darlene en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 WoW Hut wat een mooie ontboezeming Wat een openheid Respect ! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden