Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Waarom ben je zo boos op die mensen van je begeleid wonen? Gewoon voor mijn begrip hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je van de gesloten af wilt maar had je het ook niet naar je zin op je eigen afdeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Helaas is dat epirementeren vaak nodig om tot het medicijn te komen waar je het goed op blijkt te doen Die vriendin van mij is al een jaar suïcidaal, nogsteeds niet het juiste medicijn gevonden dat haar echt helpt. Heel erg frusterend, vervelend, naar .. maar ze doen het niet express of fout Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Kom op Lars, kop op!! Er is altijd licht aan het einde van de tunnel....ook voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Dat klinkt inderdaad als proefkonijn zijn, maar ze zullen toch wel weten wat ze met je doen. Is het niet zo dat de meeste medicijnen een langere tijd nodig hebben voor ze gaan werken, dan is opbouwen en afbouwen wel een beetje raar. Wat slik je nu allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Nee. Je bent geen proefkonijn en je wordt niet aan het lijntje gehouden. Waar ze (jullie eigenlijk) nu mee bezig zijn, is kijken wat voor jou werkt. Welke medicatie, überhaupt medicatie, welke therapie en hoeveel dan. Allemaal stukjes gereedschap om jou bij te staan op weg naar een situatie die voor jou hanteerbaar en leefbaar gaat zijn. Singbluesilver en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Ik sluit me volledig bij quinn aan. Met een knuffel erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Maar Lars toch man.. ga niet weg nu? Niet zo.. ga enkel weg als het goed met je gaat maar niet als je het moeilijk hebt, we willen er voor je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Rustig aan Lars, probeer wat kalmte te vinden en hulp toe te laten. Altijd makkelijk gezegd, ik weet het, maar vergeet niet dat mensen om je geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Kom op Lars, iedereen wil je alleen maar helpen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Knuffel Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Fijn. Goede afspraak, lijkt me. Dat is te overzien Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Ik vind je een superbaas (baas is een complimenteuze benaming van de jeugd, die ik heb overgenomen omdat ik 'm leuk vind) dat je je met al die veranderingen in je leven staande weet te houden. Als ik het goed heb weten te onthouden ben je gestopt met drinken, diagnose gekregen, echtscheiding, aantal keren verhuizing, andere dagbesteding, en heb je 'n nieuwe relatie gekregen en ben je aan het wennen aan nieuwe medicatie Voor iedereen enorme life changing events laat staan voor een persoon met een diagnose autisme. Met aan de basis van alles een groot trauma. Echt, ik lig al huilend in 'n hoekje in foetus houding als ik n rotdag op het werk heb. Nouja misschien niet echt in foetus houding.. Om een lang verhaal kort te maken ( te laat) ik vind je stoer! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 55 minuten geleden zei Lars: Wat een lief bericht Reacher dank je wel. Welterusten ook voor jou Basta je hebt je wedje gewonnen ik zit hier nog. Yesssss! Je weet toch nog wel wat de inzet was, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Niet doen nee. Ik wist gsieteren tijdens de gesprekken ook niet wat me overkwa. Zo boos! Ook op dat traject. Alles. Toen ik aan hen had verteld hoe ik me voelde ( ok,ok, deed ik niet heel handig!) kon ik verder. Doe jij dat daar ook? Gewoon zeggen wat je voelt? ( is een oprechte vraag hoor, geen overhoring) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Zwaar lijkt me dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Mij ook! Maar kom je dan gezellig met ons praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Die weddenschap met Basta was natuurlijk een week lang gratis op dit forum schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 'Ik praat amper'..... Hoe kun je dan geholpen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Praat hier dan maar een beetje Lars.. ontbijt kunnen scoren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) Nou zeg, ik had een lief plaatje ingevoegd, weg is ie! 15 februari 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 http://static.zoom.nl/5E614A705E7A1E1D2A79E3CEDD728D1A-een-steuntje-in-de-rug-voor-wilfred-en-elsa.jpg ik kan geen plaatje meer invoegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) Test Lukt mij ook niet Jan..... 15 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) * 15 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 7 uur geleden zei Lars: Nee vertel Basta. Een week extra hier blijven? Gisteravond aardig rustig. Vanmorgen alweer 1 en al onrust. Kan de hele bende hier wel in elkaar slaan wat ik maar niet ga doen. We hadden heel duidelijk afgesproken dat de winnaar(es) van de ander een tekening van de lama zou krijgen, getoond op het hobby-draadje. Dat was een bikkelharde afspraak. Weet je dat niet meer met je selectieve geheugen? Ik was voor de zekerheid al aan het schetsen, maar... it's your turn, baby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden