Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Weet ik niet. Drank was in 1 keer. Het voelt nu alsof ze wat van mij afpakken. Ik ben iedere keer er aan toe als het pillen tijd is. Neemt de onrust toe. Straks heb ik niets meer om de onrust te dempen. Voelen zul je ja ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ja alles zit tussen de oren maar het stopt heus wel. Paniekvoelen is verschrikkelijk maar je zult er toch doorheen moeten. Er komen steeds meer gevoelens vrij en daar is nu paniek 1 van omdat het zo'n chaos is en niet te overzien. Er komen ook andere gevoelens voor in de plek maar ik snap dat je daar nu voor dit moment niks aan hebt. Dag voor dag en probeer de dag niet vN te voren in te vullen maar gewoon maar zien wat ervan komt! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Nee ik sta er niet achter. Hier een arts die vind dat mijn gevoel gedempt word. Hij vind dat ik ze niet nodig ben. Dat ik juist beter ga worden van het stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Rest van mijn leven of zo. Ik kijk het vandaag aan als het niet gaat wil ik ze terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Als de onrust blijft als nu als ik o zoek ga naar een andere manier van verdoven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Lastige situatie Lars. Ik heb geen verstand van die pillen en zo. Bij mij komt op dat je nu gedreven wordt door 'angst' angst dat het 'mis' gaat als je die pillen mindert. Ze zijn je houvast geworden en die nemen ze nu af. Tenminste zo voelt dat voor jou. Geef het een kans? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ik denk dat er een grens is met onrust.. echter onrust kun je ook bekijken als iets wat er gewoon bij hoort. Daar dan mee om leren te gaan. Is alles al geprobeerd ? Ik denk van niet. Ik ben maar zo vrij... maar geef het een kans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hoop dat je vandaag een wat betere dag hebt gehad. Blijven praten hè, ook over die angst voor het afbouwen van de pam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Wat een geweldige tip Blijven praten.... Echt Lars..dat is waar het om gaat. Blijven praten..hoe moeilijk soms ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Inderdaad, Lars, blijven praten en niet vergeten van hoe ver je bent gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ik praat tegen een muur hier. Ze willen doorzetten. Voel me hartstikke rot maar dat maakt ze weinig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Misschien moet ik ook niet alles zelf willen weten en willen en me over geven aan de zorg hier. Dít! Sterkte Lars Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 ze weten daar hoe veel erger de verslaving aan pammen nog kan worden Lars ze zijn niet bezig om jou dwars te zitten maar om je te helpen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 soms stel ik vragen ... hoor je ze wel? Kop op joh! en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ja is alles al geprobeerd. Wat moeten ze proberen dan? Het is medicijnen afbouwen klaar. Ik ben klaar wakker slapen kan ik niet. Onrust in mijn lijf tot en met. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Het klinkt zo naar, Lars! Bouwen ze wel langzaam genoeg af? Onrust in je lijf, is dat alsof je bloed jeukt, zoiets? Dus niet mentaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Nerveus zenuwachtig gevoel trillen enzovoort. Morgen wil ik gesprek met arts en als me dat niet bevalt ga ik hier weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Zijn het afkickverschijnselen? En kun je nu niets krijgen, uit een ander vaatje, maar waar je wel rustiger van wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hm Lars. Toch maar weer aangeven morgen. Niet weggaan.......... not. Daar zit de oplossing niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 als je weg gaat moet je door iets veel ergers heen Lars denk je dat je dat redt? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Nee dat red ik niet. Weet ik ook wel ben gewoon gefrustreerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 ook dat gaat weer over Lars in iets anders. Laat maar even gebeuren afkicken blijft afgrijselijk maar is echt hard nodig en dat weet je eigenlijk wel. sterkte joh en toch maar wat gaan rusten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 BAHH en nu? Ut helpt niet. Frustraties zetten zich in je lijf. Eerst maar overgeven aan de slaap... herstel van je lijf en inspanningen van de dag door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen Lars Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden