Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik laat alles maar even rustig bezinken. Niet overhaaste conclusies trekken. Niet in paniek raken. Het liefste zou ik me nu vol laten lopen maar dat is geen optie. Neemt fictieve hoed voor je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Of je hier af te reageren door je daadwerkelijk te uiten? Als je wilt, kunt en die behoefte hebt uiteraard. Voor echte scheldpartijen staat mijn pb uiteraard open voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (Moderator, mag die alstublieft voor deze ene keer?) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Of je hier af te reageren door je daadwerkelijk te uiten? Als je wilt, kunt en die behoefte hebt uiteraard. Voor echte scheldpartijen staat mijn pb uiteraard open voor je. Lief, man. Lars, grijp je kans! Stuur een scheldkanonade (één n?) waar zelfs Quinn van schrikt! Maar wel in de pb, ik wil je niet weer een week missen. Serieus Lars, we leven mee, maar die afstand is zo grooooot!! Dikke zoen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Pssst... basta scheldkanonnade. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Wat is er loos dan Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Tja Lars,geen idee wat wijsheid is.zou ook zo maar kunnen dat door het pamperen daar je nog meer van je zelfstandigheid verliest. Je komt ook tot niets meer in de groep. Thuis ben je toch ook zelfstandiger geweest,je werk,met de hond wandelen,met vrienden darten. Ik zou zeggen,wegwezen daar! En ook niet in dat dorp dus! 7 november 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik heb de wijsheid evenmin in pacht, maar hulp aanvaarden, zeker in dit stadium, is goed. Het gaat om jou, om jouw herstel. En je kunt hier en nu niet zelf inschatten wat daarvoor nodig is. Weet je nog, van die handen die je aan moet pakken? Volhouden Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Meer zelfstandigheid aanleren in zo'n "dorp" klinkt voor mij vanaf een afstandje als een uitkomst voor je. Vast ook heel confronterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Jeetje Lars, ben er even stil van. Reageer, scheld, huil en laat het bezinken denk ik als eerste al ik het lees. ((LARS)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Toch klinkt het haalbaar Lars, ook zonder drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 wat een mooie zin aan Sita Lars; (schrijf jij ook zo vaak aan anderen wat je zelf ook wel kunt gebruiken aan advies?); quote: Het lukt nooit... Dag voor dag Sita! Nooit en ooit bestaan even niet. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Toch blijft het steken. Niet meer drinken levert nog niet zoveel op. Ja ellende. Voel me moe en emotioneel. Lars, niet meer drinken levert op zich niet meer op dan een basis. Een nuchtere basis van waaraf je met de nodige inspanningen, aktie, resultaten zult kunnen bereiken. Maar niet meer drinken is op zich geen garantie voor een succesvol leven of de schuld van een ellendig leven. Jij bent zelf de bedenker én uitvoerder van de loop van je leven. Al dan niet met hulp van (bege)leiders. Moe en emotioneel voelen horen bij dat proces. 't Is ook niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Onze angst komt niet van het denken aan de toekomst maar van hem onder controle willen hebben.- K. Gibran - Jannigje en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik ben buitenstaander natuurlijk, maar het klinkt allemaal zo positief. Wat een mogelijkheden, wat een groei. Je staat daar (en hier) geen seconde stil, ook niet-drinken is vooruitgang boeken, elke dag weer. En dan al die woonprojecten, je gesprekken, je zelf-inzicht, je steun aan anderen, pffff kom d'r eens om als je opa bent, Lars. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Lieve Lars, Je leest ook rustiger! Fijn voor je. Niet drinken levert op dat je niet meer de vele nadelen van het drinken ervaart, bovenop wat je nu ervaart. Van mijn draadje net geschreven: ''Dit deed me beseffen dat dat enorme 'getut', verlangen naar een drankje nérgens op slaat. Dit omdat dat ene drankje of max 3 waar ik eigenlijk naar verlang altijd tot meer leidt en het je alleen maar die enorme rij van nadelen oplevert, die je dan voor het gemak maar even vergeten bent of niet aan herinnerd wil worden.'' Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Precies, opties, mogelijkheden. Ook hier weer dag voor dag. Je komt er wel Lars. Wat dat dan ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Toch blijft het steken. Niet meer drinken levert nog niet zoveel op. Ja ellende. Voel me moe en emotioneel. Meen je dat echt? Ik vind dat je de afgelopen maanden enorm ten goede veranderd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ja, ik snap wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 To the point. Ik ben aangemeld. Gesprekken gehad. In de eventuele nieuwe locatie verdiept. Ik zie mogelijkheden. Ik raak enthousiast over het aanbod daar. Hoe fijn zou het zijn om zelf weer even naar de winkel te kunnen stappen. Om weer wekelijks te kunnen darten. Om met bezoek koffie te gaan drinken in koffiehuis. Zonder het terrein af te moeten. Geen angst geen stress. Om gericht bezig te gaan met therapie met gelijk gestemden. Niet me meer schamen omdat ik de enige ben. Het enige nadeel is dat het weer 50 kilometer verder van huis is. Welk huis? Van mijn kinderen bedoel ik. Zelf hebben ze er niet zoveel problemen mee. Dan rijden we een half uur verder. Ik ben geen hopeloos geval. Ik ben wie ik ben en als ze hier denken dat ik op een andere plek beter af ben dan valt ze dat alleen maar te prijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Nachtje overslapen...bezinken...het werkt. Blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Je kent me ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 En dat klinkt als aanpakken. Natuurlijk mag je kritisch blijven, of het is wat bij je past. Maar je laat de kans niet liggen. Wat werk je hard Lars. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Klinkt al weer een stuk positiever maar ook realistischer. Kansen, mogelijkheden, wat voor jou goed is en kan werken. Mooi man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Quinn en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden