Spring naar bijdragen

30 december


Skip

Aanbevolen berichten

super kohtje, doorgaan ermee, ook hier geld, als je nu weer begint, moet je er weer door.

 

ik ben 13 jaar geleden (pfff wat gaat de tijd snel) gestopt met roken en ik was een wandelende rooksteen,  na mij zijn er veel gestopt, want als leila het kan....... :face-icon-small-shocked:  :)

 

en hoe lekker is het, niet meer geleefd door die sigaret, wat gaf en geeft dat een enorme rust.

dikke duim hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen bericht goed bericht zeggen ze wel eens.

Heb net de h.arts toch maar ff gebeld, want nu ik niet meer drink, voel ik toch een hele hoop spanningen. Maar helemaal geen trek in drank, zelfs niet aan gedacht.

Normaal gesproken als er iets te zien is op foto's wordt daar de h.arts meteen van op de hoogte gebracht. Mijn h. arts heeft nog niets ontvangen. Dat betekent dus dat er niets aan de hand is met mijn longen. Pffftttt hé hé wat een opluchting is dat. God zei dank.

Vanochtend even heel hard gefietst naar de winkel en gekeken of ik daar last van kreeg. Ja geen conditie hé maar verder geen pijn op de borst extra. Dus blijf ik denken dat ik een geïrriteerde slokdarm of iets heb.

Vanmiddag zitten gamen, lekker rustig voor de tievie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag 40, maar het is lastig. voel me lekker, lekker weer, feestdagengevoel, een beetje trek.

 belt man net, ik ben vroeg thuis en heb zin om even wat te gaan drinken bij je vader, ai, nee dat kan ik niet trekken. dan wil ik ook, en ik weet waar het op uitdraait, het is niet eventjes daar.

heb er totaal geen zin in om daar achter een glas water te gaan zitten, pfff heb het even niet meer. wil niet, maar wil ook wel, pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor El. dat herken ik heel goed en zeker naarmate ik ouder word, vind ik ook dat ik wat meer rechten heb op deze aardkloot, en meer mag verwachten van anderen. Maar laat maar lekker gebeuren anders had je het zeker mee naar huis genomen en was als nog kwaad geweest. Nu is het hoogstwaarschijnlijk toch minder. Goed gedaan jochie. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, ik heb ook eens meegemaakt. Een man (in dat geval) die zijn eigen dood ensceneerde op het internet, compleet met brieven van diepbedroefde familieleden. Dat is een hele schok, zeker als het niet waar blijkt te zijn. Maar er zat een diepe wanhoop. identiteitscrisis en ook middelenmisbruik achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest, triest, triest..

Al eerder meegemaakt, hier op het forum, in m'n "begintijd", ook zo'n compleet verhaal met vriendin en dood...

Ondersteboven was ik. En ontzettend kwaad.

Nu minder ondersteboven.

Wel meer vergevingsgezind dan destijds.

En dat laatste snap ik nog niet helemaal van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer dat Kabouter de ontegenzeggelijk aanwezige talenten niet op een andere manier heeft weten te gebruiken.

Zoals velen hier heb ik ook mijn twijfels gekregen en gehouden. Ik kon er de vinger niet achter krijgen en heb er voor gekozen het voordeel van de twijfel toe te passen. Vertrouwen noemt Loen het.

Ik ga proberen me hierdoor niet teveel te laten beïnvloeden, dan is het einde zoek. Het zal me nog weleens overkomen in de een of andere situatie.

Dat moet dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, Bol, 

 

heel flauw maar wel waar, 

 

 Een mens lijdt dikwijls 't meest
    Door 't lijden dat hij vreest
    Doch dat nooit op komt dagen.
    Zo heeft hij meer te dragen
    Dan God te dragen geeft.

 

    Het leed dat is, drukt niet zo zwaar
    Als vrees voor allerlei gevaar.
    Doch komt het eens in huis,
    Dan helpt God altijd weer
    En geeft Hij kracht naar kruis.

   Ik weet niet of je gelovig bent, maar ik heb ondervonden dat de angst voor van alles en nog wat, je vaak meer verlamt dan de werkelijkheid. Trouwens wel goed dat je naar de huisarts gaat en alles uit laat sluiten, dan kan je weer genieten van het leven.

 

Groet Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna vrij. Morgen nog een halve dag en dan eindelijk een paar daagjes vrij.

 

Bolletje, goed dat je actie onderneemt. Dat geeft rust.

 

Ik ben het met de tekst van moppie eens. Het is alleen niet altijd even makkelijk om het ook toe te passen....

 

Leila, ik ken die dilemma`s.....echt heel vervelend en vermoeiend. Ik hoop voor je dat je de kracht vind om voor jezelf de juiste keuze te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sowhat,

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt ( en maak het nog steeds mee omdat ik de betrokkene niet durf te confronteren) op facebook. Daar heb ik een 'vriendin" die al jaren rond moet komen van heel weinig.Ze heeft heel veel dieren en die gaan voor alles, dus als ik naar haar toe ging nam ik altijd voor een vermogen aan ( vegetarisch) eten mee.

Ze heeft een poosje in de buurt gewoond in een caravan, en ze hoefde maar te kikken en ik rende voor haar ( dat doet een Christen tenslotte voor zijn naaste). Ik ben met haar een aantal maal naar het ziekenhuis geweest. Mijn man heeft te pas en te onpas haar gasfles vervangen omdat ze dat zelf eng vond. Ik heb haar kleding gewassen, ben boodschappen voor haar wezen doen, heb schuldhulverlening ingeschakeld, en ben met haar naar afspraken bij de gemeente geweest. enz enz.

Op facebook heeft deze dame een aantal vrienden die het altijd met haar eens zijn, en ik was zo onnozel om daar niet aan te twijfelen. Maar toen liet de eigenaar van de caravan, die zijn hele eigendom naar de gloria zag gaan mij zien dat ze verschillende aliassen heeft en er op die manier altijd wel iemand is die het met haar eens is.

Als laatste daad hebben we haar verhuisd naar een leuk huisje bij de Duitse grens, en ook daar was er weer genoeg om kritiek op te leveren en haar alter ego's deden hier even hard aan mee. Eigenlijk vertrouw ik op facebook niemand meer en nu blijkt dit ook hier te gebeuren, daar moet ik wel even van slikken eerlijk gezegd. 

 

Groet Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iet, ik heb haar in het ziekenhuis opgezocht. Op een stille zondagochtend. Ze zat op me te wachten in de hal en had een muts op. Achteraf had ik kunnen vragen naar het litteken, of erop kunnen staan mee te lopen naar haar kamer. Waarschijnlijk had ze daar een scenario voor. Ik heb het niet gedaan, niet willen doen ook.

Wat waar is en wat niet vind ik nu niet meer van belang. Heel de inspanning is nu verdacht en geen aandacht meer waard, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf ook liever wat naïef. Eigenlijk gaat het om mijn intuïtie volgen. Op een moment gaf dat aan dat het niet goed zat en daar luisterde ik aanvankelijk niet naar. En vind wat FV omschrijft belangrijk. Niet alles was nep. De betrokkenheid was echt.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...