Skip Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Donker en heeeel stil buiten Mooi weer voor een tochtje met de veerboot Aan t werk ( en dat noem jij werken ? ) Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 T is woensdag voor diegene ( Zoals ik ) die het niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Veel plezier vandaag Skip.. Mijn laatste dagje vandaag dan paar dagen vrij . Zin in :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goedemorgen, Vrije dag vandaag, deels alleen en dat is een trigger duss plannen maken! In elk geval boodschappen doen, huisje poetsen en dan? Uhm, steppen, zonnebankje, bios met de jongste (ze wil al zo lang) hapje eten in de stad? Maar in elk geval: Dagpact: Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goedemorgen beste mensen. Donker buiten Strakke plannen Anna! Succes, veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goedemorgen frummers, inderdaad nog hartstikke donker.. Maar binnen is het warm en licht. En staan de koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Daglichtlamp is aan Yvonne Krantje, koffie ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goeie morgen iedereen . Dacht vanochtend een beetje langer door te kunnen slapen maar maar werd weer wakker met de vraag wat ik nu eigenlijk mankeer. Dan ligt doemdenken om de hoek te kijken, dus er maar uit. Zal blij zijn als het maandag is en ik kan bellen. pfffftttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Anna jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goedemorgen. Zo de laatste boodschappen voor het jaar inslaan. Nu koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Bolletje, heel veel sterkte met wachten op maandag. Gatverderrie, doemdenken dat om de hoek ligt te wachten... dat is op zich al doem genoeg. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ja Koh. dat is vervelend, en als je dan alleen woont, heeft dat ook alle ruimte. Het is heel wisselend, het ene moment denk ik, ach het zal allemaal wel mee vallen, ik voel me niet ziek of moe, heb een hoop energie, en het andere moment denk ik, o als het maar niets ernstigs is. Kost best een hoop energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Dagpact: Anna jowan Kruidenthee Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 goedemorgen Dagpact: Anna jowan Kruidenthee leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Aggie ik heb wat last van een rotgevoel op m'n borst. Gisteren heb ik wat foto's laten maken. Ikzelf denk dat het iets is aan m'n slokdarm. Misschien een zweertje of zo, maar de h. arts wilde toch foto's laten maken. 6 januari moet ik een fietstest doen. Tja en dan ga ik toch wat doemdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Bolletje, dat zijn lastige dagen. Wachten en je zorgen maken. Ik hoop dat je je ontspanning kunt vinden en wat dingen kunt doen, die je aandacht vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Bolletje goeiemorgen frummers vannacht hielp mijn fakirmat Niet kan ook dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Gelukkig....Het forum bestaat nog nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ik wilde even laten weten dat hier alles oké is. Ik zit inmiddels op 8 maanden en 9 dagen clean en daar ben ik trots op. Nog steeds 3 NA meetings in de week, iedere dag contact met fellows en mijn sponsor, stappenwerk schrijven, bidden, mediteren, aan het eind van de dag een inventaris opmaken van de dag. Kortom, ik heb me volledig gestort op het 12 stappen-programma en ik ga daar goed op. Ik werk nog steeds niet volledig en ga samen met mijn partner nog naar relatietherapie (die zijn vruchten duidelijk afwerpt). Ik voel me beter, minder depressief. Ik kan weer genieten van kleine dingen en de band met mijn zoontje is misschien wel het allermooiste dat zich heeft ontwikkelt. Ik ben er nog niet maar ik heb vertrouwen dat het dag voor dag iets beter wordt. kruidenthee67, jowan, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Waar zou je ook willen komen, Lucide? Je gaat goed zo, ik herken me helemaal in jouw lijn van aanpak. We streven niet naar volmaaktheid, maar naar gestage groei. Fijn je zo te lezen! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Lucide, mooi man! Ik ben blij voor je en zelf ook weer een beetje dan Ook erg fijn dat je even komt buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Lucide , fijn man! nu fietsen met maatje de zon schijnt het leven is goed Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Goedemorgen allemaal, Al flink wat boodschappen gedaan. Want 1 januari weer Weight Watcher dieet. Boek heb ik al 15 jaar, met een heel menu voor de hele dag. Ook heel gezond, met veel groenten en fruit. Heb ik nu nog 2 dagen om me lekker vol te eten met hele foute dingen. (Hoe gestoord kun je zijn? ) Jane, Vannacht een beetje aan het tobben geslagen dan? Nou, maar even lekker uitwaaien met maatje dan he. Inderdaad heerlijk weer momenteel, Bollie, Wat naar, dat wachten op uitslagen. Onzekerheid is vaak nog erger, dan het maar weten. Duim voor je hoor, voor de goede afloop Fijn, trouwens, dat er even goed naar gekeken wordt. Lucide, harstikke leuk, om je weer te lezen, Zeker met zulke goede berichten Dus jij gaat met opgeheven hoofd, 2016 in Goed man, want je vecht voor je eigen geluk nu, en zoals je zelf al zegt, dat werpt nu zijn vruchten af ! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Hé Lucide.. Fijn om te lezen dat jij óók nog bestaat! En Hoe!! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 De kerstdagen heb ik voornamelijk slapend doorgebracht. De dag voor kerst werd ik overvallen door een iets (??) waardoor ik vrij hoge koorts had, het ijs- en ijskoud had, de hele dag enorme slaap en misselijk.. Pas de zondag na kerst voor het eerst weer echt op, en een beetje gegeten. Nadeel is dat ik in een dag of drie ruim vijf kilo ben kwijtgeraakt (kan ik niet echt missen), maar een groot voordeel is dat ik ook zo'n drie dagen niet gerookt had. Nu was ik al weer een tijdje van plan om een stoppen-met-roken-poging te doen, maar tja... Eergisteren had ik voor het eerst weer zin in een sigaretje, maar ineens is er iets te verliezen, nl. die drie rookvrije dagen die ik zomaar kado had gekregen, waar ik geen moeite voor heb hoeven doen. Alleen al dat in de schoot geworpen voordeeltje is voor mij genoeg om een half uurtje geleden zomaar langs de sigarettenbalie te lopen zónder sigaretten te kopen en zónder het gevoel dat ik mezelf ergens tekort doe. Ik heb me, voor zover ik weet, nog nooit zo zeker van mezelf gevoeld in de eerste dagen van niet-roken.. Heb zelfs het bedrag van automatisch sparen net maar wat opgeschroefd. An, Sislyn en Lucide reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden