Spring naar bijdragen

Zondag, 27 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Opmaak voor derde kerstdag!!

Bijzondere afwisselende droge dagen gehad:

Kerstavond: Chaotisch feest met veel drinkende vrienden leidende tot verrassende inzichten.

Eerste kerstdag: gevierd met de "koude kant" bowlen, gourmetten (same old, same old)

Tweede kerstdag: souting life, levende kerststal met onze kids in de hoofdrol (vond het eerst wat incestueus tot iemand vertelde dat het een onbevlekte ontvangenis was, ha, ha ha!!!)

Derde kerstdag gaan we vieren met de "warme kant" Nou zo warm is die niet hoor maar we maken er het beste van!!

 

Ben niet mee geweest op de Arrenslee, zag er wel erg gezellig uit, ter compensatie Arretjescake gemaakt als onderdeel van het dessert vandaag (heerlijk zoet en vet!)

 

Dagpact:

jowan

Anna

 

Een hele fijne dag vandaag allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat onattent van mij, Lidia van harte gefeliciteerd!!

 

Dit forum brengt inspiratie: Arretjescake!  

Op de kop in het kookboek van mijn oma en daar zat nog het zelfgeschreven briefje in, nostalgie!

Daar kan geen Google tegenop

En inderdaad erg slecht maar lekker!! (hoop ik ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb ik die hele instructie al tig keer gelezen en bewandeld (plaatje toevoegen)

Ik wil ook een profielfoto!!!

Ben echt een nog ergere digibeet dan ik al dacht.

Krijg het echt niet voor elkaar.

Iemand nog andere suggesties dan die photo bucket, want daar heb ik de moed echt opgegeven!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Gefeliciteerd Lidya en, verlaat, ook Loen.

Mijn duit in het ouders/schoonouders zakje: met geen van beide contact gehad deze dagen. Voelt raar, maar wel wat ik moet doen.

Gisteren mijn eerste 'joh dat is toch ongezellig' om mijn oren gehad toen ik op diner met vrienden niet wilde drinken. Kwam van de grootste drinker in he gezelschap. Ik denk dat ik hem door niet te drinken confronteer met zijn eigen drinkgedrag. Ik kom aan zijn smoezen boek. En wij weten hier allemaal welke reactie dat oproept.

Opvallend: toen ik het er vanochtend met mijn vrouw over had blijkt zij, een zeer matige drinker, regelmatig een half glaasje mee te drinken 'voor de gezelligheid'. Dat smaakt haar dan meestal niet en ze heeft er achteraf vaak spijt van. Opmerkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

feli lidia!

 

helaas verkouden, tuurlijk als je  fulltime werkt en vrij hebt moet je op zijn minst snipverkouden zijn, bleh!

 

ook maar gelijk een week vrij plannen in nieuwe jaar,

 

Dagpact:

jowan

Anna

leila

bewerkt door leila
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ... goedemiddag alweer. Dagje lui zijn klopt tot op dit moment. Moet zo wel echt in de benen..

Heb eventjes meegenoten van het al dan niet rommelige van Loen en Jopie. Beide verhalen kloppen wel in mijn beleving.

Prompt zie ik nu natuurlijk de vette vlekken op mijn laptop... enne dan heb ik nog niet eens verder om me heen gekeken....

 

Maar ja, ik wilde wandelen. Met paraplu moet dat! De rest hier blijft wel wachten toch? (kan iig de kaboutertjes aanroepen? Je weet maar nooit)

 

Lidia gefeliciteerd!

En voor iedereen een fijne afkickdag in droogte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb ik die hele instructie al tig keer gelezen en bewandeld (plaatje toevoegen)

Ik wil ook een profielfoto!!!

Ben echt een nog ergere digibeet dan ik al dacht.

Krijg het echt niet voor elkaar.

Iemand nog andere suggesties dan die photo bucket, want daar heb ik de moed echt opgegeven!!

Hoi Anna71,

Kijk ook even op het draadje "werking forum" en dan even richting "zandbak". Daar heeft Erik een goede instructie geplaatst om een bestand te verkleinen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...