smart Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Stel dat ze echt niet kan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 (bewerkt) Waard Wijffie, wees niet bang en wees blij met wat je gedaan hebt. Soep en heet enzo, anders stuur je ze hier maar heen. 25 december 2015 bewerkt door haddock Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Weet ook niet of die zoon nog moeilijk kan doen wat betreft geld of erfenis, veel valt er niet te halen hier, maar weet niet of hij nog ergens recht op heeft op dat dit inmiddels verjaart is... Wijfie J. is toch getrouwd met jou? Zolang jij leeft heeft zijn zoon (geloof ik) nergens recht op. En als jij komt te overlijden geloof ik nog niet maar dat zou je eens uit moeten zoeken. Nu is alles wat van J. was, van jou (weet ik bijna zeker). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 (bewerkt) Klopt hoor Bol. Wijfie heeft vruchtgebruik. Waar is Agnieta? Nou ja, ik mis er wel meer maar het is kerstavond en er zijn gezellige dingen natuurlijk, hoop ik dan. Ik ga nog even naar de tievie... en wens jullie goeienacht. 24 december 2015 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 wijfie, nog gecondoleerd, heb het niet meegekregen.ik hoop dat het allemaal rustig is verlopen. wat nu belangrijk is jouw afscheid van je man en helemaal niets! anders. dus laat iemand anders dit afhandelen en concentreer jij je op het afscheid, sterkte voor jou en je familie deze dagen, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 gezellige gourmetavond gehad met de kids, normaal zou ik nu, als iedereen weg is en man in bed ligt nog even flink doorzakken. dat was best lekker, maar dat is het nu ook met een groot glas cola met ijs en citroen! er hoeft geen drank bij om even na te genieten en te genieten van de rust nu meld me dan ook droog af, trusten, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Ik ben er wel hoor, heb net bij gelezen, nu de documentaire over vluchtelingen kijken. Past wel op kerstavond. Mijn Franse zoon belde of ik morgen thuis ben, ja, hij komt aan het begin v.d. middag mss met dochter en zoon. Ik heb ze 6 jaar niet gezien. Dus blij dat ik niets te roken of te drinken heb, ben ik morgen fris, als ik goed slaap. En kunnen we samen ook niets drinken, het is uiteindelijk overdag en met de kinderen en hij moet nog rijden. Overmorgen staat er wel 0% bier op het boodschappenlijstje voor je weet maar nooit wie op mijn verjaardag komt en nog moet rijden. Nou ja, dat heb ik al op het rookdraadje gelezen. Denk eraan dat de dieren om middernacht kunnen praten. Vredige nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Weer thuis na de borrel/eten. Het is allemaal goed gegaan! Was zelfs echt gezellig. Weet níet hoe het was gelopen als ik me níet zo voorbereid had, ben er blij mee. Dus kan me droog afmelden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 (bewerkt) Goeie nacht Eigenlijk hoor ik buiten te zijn Er schijnt een mooie halo om de maan Hier oke, weer lekker gewandeld Zoon gesproken aan de te-le-foon (al waren woorden niet nodig ) Wijfie Spud Hannah ... Fijne nacht allen Wellicht tot ooit 24 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Just did, net effe om het hoekje gekeken tevens de hond nog even te ontlasten Mooi! (ze is nog niet vol,morgen 11:11 uur!) En het ruikt lekker buiten Fris! "daar" was ik wel even naar de brug gelopen Hier kan ik op het balkon de hele boel zien Weidsheid, ruimte, buiten Ook lekker smûk bij het kacheltje Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Mag ik me nog schoon en droog afmelden voor de dagpact?! Ik was naar de nachtmis, te voet heen en weer terug, flink eind lopen. Goed voor me. Welterusten en wellicht tot morgen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Vorig jaar tijdens mijn eerste nuchtere kerst nog wat wankel. Vanavond een heerlijke kerstavond gehad, ik kan niet anders zeggen. Warm, gezellig, liefdevol, interessant, met fantastisch eten, mooie muziek, een prachtige boom en cadeaus. En... Alleen ik met twee mensen die ik nauwelijks privé kende. Zoiets zou ik als mijn "drinkende zelf" never nooit hebben gedaan. Blij en dankbaar voel ik me. Trusten! erik, lady jane en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 gefeliciteerd met je verjaardag loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 en een fijne verjaardagsfeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 als 1e beller om 20 u een dronken man wat een eenzaamheid dezer dagen. en wat was de maan mooi op weg weer naar huis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden