Spring naar bijdragen

Donderdag 24 december


blondie6173

Aanbevolen berichten

Loen, fijne verjaardag. Ook al is het vlak voor kerst, het is toch jouw dag  :present:  :)

 

Straks krijgt Man ook vakantie en zien we elkaar in de stad bij een (simpele) lunch.

Ik bedacht me nog, kerst, overlijden (jaar geleden in de familie), drank, 

heeft niet alles de betekenis die je er zelf aan geeft.

Drank staat nu veel verder van me af, een ander leven dat ik ooit had.

Zo voelt het tenminste. Veilig nu.

 

Oh Koh dan kwam je hier wel eens met veel hihihi, bij een terugval.

En zie je nu. Ook voor jou petje af  :rose:  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inmiddels weer terug van mijn werk. Ik werk vrijwillig bij een initiatief "klein aanvullend openbaar vervoer".

In de praktijk komt het erop neer dat ik veel luister naar wat de vaak speciale gasten aan verhalen meebrengen tijdens de rit.

Mooi werk voor me. Goed voor me.

 

Nu even zien of er een nacht-kerst-dienst is waar ik naar toe wil straks. En tot die tijd wat aanklooien en wat koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

 

jowan

Anna

leila

NadiaNadiaNadia

 

Vandaag hier ook een moeilijke dag, vandaar dat ik mezelf driedubbel op het dagpact zet! Vanmiddag ga ik naar een kerstborrel en ben niet van plan om daar te drinken. Maar ik voorzie dat ik dat wel moeilijk ga vinden. Zeker als ik daarna thuis kom en vind dat ik het toch wel errug moeilijk heb gehad. Tot overmaat van ramp kwam de buurman net een fles wijn brengen. Zelfgebrouwen hongaarse. Die gaat dus straks mee naar de borrel, alwaar ik hem ga schenken aan de anderen.

Ik kom zeker vertellen hoe het is gegaan!

 

Fijne dag, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan hecht je toch meer waarde aan wat die ander van je eist dan wat je zelf kan. Is ook moeilijk, maar jij voelt zelf het beste wat je wel of niet kan. Als je luistert naar je broer wordt de kerst alleen maar moeilijker. Kom op luister eens een keertje naar wat jij zelf wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:


jowan


Anna


leila


Agnieta


 


Agnieta, je staat er bij, wiebelen mag, vallen liever niet!!!


We gaan er voor vandaag, ik ga naar vrienden een cadeautjesspel doen, zonder drank.


Denk dat de enige concurrenten de kinderen zijn!!


Gaan ervoor mensen, en dank jullie wel voor alle goede tips!


En alle anderen die moeilijke momenten hebben, be strong, keep going!!


XXX 


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

 

Lees, dat veel mensen het toch wel moeilijk hebben rond deze tijd.

Sterkte, vooral Blondie, hannah, Agnieta  :rose:  :rose:  :rose:

 

Hier alles goed,

Ben ontzettend verwend door de clienten en andere werkadresjes, met geld, cadeaus, planten,kerststukken ,kaarten cadeaubonnen.

Zo heerlijk !

Zo lief allemaal

Voel me echt gewaardeerd daardoor, waardoor het plezier in het werk toch toeneemt

Verder echt leuk contact met collega's ook, en de medewerkers van het bureau waar ik voor werk.

He, heerlijk, geeft de burger moed :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar Sproetje maar ik ben daar helemaal niet bang voor. Wijfie is de laatste tijd zo sterk. Maar natuurlijk kan ik het helemaal verkeerd hebben. En het is druk als iemand komt te overlijden, zeker als je er alleen voor staat en zelf alles moet regelen. Tot nu toe zit ze nog stevig tussen ons in, op haar doedeltrekzak te spelen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kerstvierders

Ja rare dag vandaag. Ineens realiseer je je dat de winkels wel op tijd zullen sluiten en de postbode

gestopt is met zijn werk. Kerstavond!

Maar ja, ik viel in slaap op de bank met een tot dan toe mooi boek.

 

Te laat voor de brievenbus maar nog op tijd voor de winkel gelukkig.

Op tijd wakker om te zien dat inderdaad de avonden al ietsje later donker worden! Fijn is dat.

Nu dan alle extra lampjes maar aan.

 

Wel laat aan de warme hap: lekker runderlever met ui, sla en aardappelen.

 

Wens jullie nog een goede kerstavond.

Is er iets leuks op de buis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo gek hoor van Smart. Het wordt vanaf de 15e december 's avonds al wat langer licht maar 's ochtends duurt het wat langer voordat het licht is! Het verschil is al 4 minuten langer licht 's avonds. dit komt door de elipsvormige baan van de aarde!

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahh ik verbeeldde me dat het op zijn minst wel om 10 minuten ging!

Ik werd om tien over 5 wakker en toen begon het donker te worden. Maar ik lette niet op de volle maan want die

heeft ook invloed op mijn uitkijk hier achter.

Morgen eens goed opletten en dan aftellen naar de lente :blush:  :sun: :sun: :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...