jowan Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemorgen iedereen,. Ligt eraan wat je van plan bent:-) sta zo bij mijn vriend te hovenieren . Grote tuinen , bomen zagen en versnipperen , taken slepen en grond kruien. Je moet wat ok fijne dag iedereen toekelodokie ! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Morning all, dit wordt een inhaal weekend: admin voor het jaar afronden:-(. Bak koffie en opruimen die hap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 goedemorgen iedereen snel beginnen dan maar, cas, voordat het gaat regenen succes tom, al het energie in het wegstoppen verdien je straks veel meer terug als je iets moet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemorgen. Lange nacht gemaakt, raar gedroomd, blij dat het ochtend is. Koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Ik ga onderweg. Musical aan de zee, hopelijk ook even het strand op, uitwaaien. Heb een fijne dag! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemorgen, Al even wakker. Koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact: jowan Lila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Vandaag, vanmiddag om 13.00, vertrekken we met de arrenslee. Vonnie kan jij voor ons nog een grote pot koffie maken? 12 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemoggel... Mooi weer buiten, wel fris.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Aggie ga vandaag iets leuks doen voor jezelf, goed eten en weinig bezig zijn met jezelf. Ga iets doen waarin je weinig risico loopt om te gaan drinken, en probeer het niet te gaan uitvergroten. Heb je de kerstboom al gezet. tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 heel goed agnieta ik doe met je mee Dagpact: jowanLilaMeya Agnieta leila ik durf nog niet mee op de arrenslee, maar hobbel achter jullie aan op mijn eigen sleetje, dikke jas en muts op, warme choco in thermoskan en ga van afstand genieten!! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Ach Leila kom toch lekker bij ons zitten joh, alleen in je eigen sleetje achter ons aanhangen is toch niet leuk? Bij ons is het warmer en veel gezelliger. Samen zijn we sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 dat ik eraf val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Leila als je er af valt dan wil dat niet zeggen dat we je laten liggen hoor. We pakken je op en je komt er weer gewoon bij zitten, misschien helpt het om er niet weer af te vallen. We slepen je er wel doorheen, als je maar zelf ook weer wilt komen zitten. Maar als je je prettiger voelt met een eigen sleetje achter ons aan, kan dat hoor, ik wil je niet het gevoel geven dat dat niet goed is. Je kan dan altijd nog beslissen of je bij ons wilt komen, of niet. Doe datgene waarbij jij je het prettigst voelt. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goeiemorgen allen, Hier een onrustige nacht, de tweede op rij. Hoort dit bij het afkicken? Ben gewend lang en vast te slapen. Hm... jammerrr... Merk ook dat mijn lontje wat korter is geworden. Werd straks pissig omdat mijn vriendin alweeeeer gaat winnen met wordfeud. Straks bowlen en maar eens extra hard met de ballen meppen!! fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 O leuk Smart bowlen. En hard gooien is heerlijk. Die pins horen knallen achter tegen de wand aan, voelt goed. Alleen gooi ik dan heel slecht maar ik raak wel een hele hoop kwijt. Geniet er maar lekker van. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 hop, drie uurtjes met een fris hoofd doorgewerkt en een half jaar admin is 90% klaar. De rest kan na de Kerst, geen uitstel gedrag maar dan heb ik alles binnen :-) Nog een mooie zaterdag gewenst, ik ga naar buiten want de zon schijnt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Smart, slecht slapen hoort erbij. Zeker in het begin, de eerste weken. Daarna blijft het slechte slapen, maar niet meer zo erg. Tot zeker een jaar. Langzaam wordt het steeds beter. Net broodje dönner opgesmikkelt. Wat zo lekker is, dat ze het broodje vers maken. Het is eigenlijk een bakker. Gelukkig is de winkel niet ver van mijn huis, zodat ik het thuis kan eten. Want het is er altijd ongemakkelijk druk. 12 december 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 wat betreft ontwenningsverschijnselen, ik ben af en toe duizelig, 's nachts vooral als ik me omdraai en in de ochtend. kan mij niet voorstellen dat dat er nu nog bij hoort na 3 weken. ben ook ontzettend moe nog steeds, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Dagpact jowan Lila Meya Agnieta leila Nadia Vandaag weer op het dagpact. Het wordt dag 5 en ik voel me er zeker van dat het me lukt. Maar gisteren was een heel ander verhaal. Vanaf 's morgens al twijfels. zal ik wel...zal ik niet...me toevalligexpres niet op het dagpact gezet, zodat ik me daar alvast niet schuldig over hoefde te voelen. Wat kan een mens toch krom redeneren...afijn, na goed gesprek NIET gedaan! Ben ik best trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Goedemiddag allemaal, Terug van werk, Leila, ik hoor van verschillende frummers, dat die vermoeidheid maanden en maanden kan aanhouden Veel water drinken,gezond eten, en op tijd je rust pakken Je zal er toch even doorheen moeten. Sterkte joh! Nadia, Goed joh, dat je het gisteren hebt droog gehouden Mag je zeker trots op zijn En vandaag, weer gaan met die banaan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 @Leila Veel frummers hebben klachten (gehad) met duizligheid, moeheid......ik ook. De mogelijke oorzaak is wat men in het Engels noemt Post Acute Withdrawal Syndrome (PAWS) maar ook je voedingstoestand kan een oorzaak zijn of je mentale toestand. Het is heel lastig om dit te scheiden. Sommigen wijten alles aan ontwenning van verslaving, Anderen kijken naar vitamines, leverwaarden etc. Zo kan vitamine B12 tekort een belangrijke reden zijn van klachten. Of depressie, overspannen, burnout..... In die discussie van welke oorzaak is de echte oorzaak moet je volgens mij alle drie samen zien. Verslaving, voeding en mentaal. Niet alles ontwenning noemen of niet alles de schuld geven aan een onderliggende depressie of niet alles wijten aan een lage B12 waarde. Maar alle drie samen en zelf of met hulp van een arts kijken waar het zit en hoe op te lossen. Het is in elk geval helemaal niet vreemd na 3 weken. Na bijna een jaar voel ik me wat beter maar het duurt echt soms maanden of zelfs langer soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Het IS hier ook rustig.... zullie zitten op het rendierenforum! Ik ga aan de snert! Geen vervelende hartkloppingen, nee gelukkig niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden