Spring naar bijdragen

Zaterdag, 12 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

heel goed agnieta

ik doe met je mee

 

Dagpact:

jowan
Lila
Meya

Agnieta

leila

 

ik durf nog niet mee op de arrenslee, maar hobbel achter jullie aan op mijn eigen sleetje, dikke jas en muts op, warme choco in thermoskan en ga van afstand genieten!!

 

leila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leila als je er af valt dan wil dat niet zeggen dat we je laten liggen hoor. We pakken je op en je komt er weer gewoon bij zitten, misschien helpt het om er niet weer af te vallen. ;)

We slepen je er wel doorheen, als je maar zelf ook weer wilt komen zitten.

Maar als je je prettiger voelt met een eigen sleetje achter ons aan, kan dat hoor, ik wil je niet het gevoel geven dat dat niet goed is. Je kan dan altijd nog beslissen of je bij ons wilt komen, of niet. :rose:  Doe datgene waarbij jij je het prettigst voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen,

Hier een onrustige nacht, de tweede op rij. Hoort dit bij het afkicken?

Ben gewend lang en vast te slapen.

Hm... jammerrr...

 

Merk ook dat mijn lontje wat korter is geworden.

Werd straks pissig omdat mijn vriendin alweeeeer gaat winnen met wordfeud.

Straks bowlen en maar eens extra hard met de ballen meppen!!

 

fijne dag! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smart, slecht slapen hoort erbij. Zeker in het begin, de eerste weken. Daarna blijft het slechte slapen, maar niet meer zo erg. Tot zeker een jaar. Langzaam wordt het steeds beter.

 

Net broodje dönner opgesmikkelt. Wat zo lekker is, dat ze het broodje vers maken. Het is eigenlijk een bakker. Gelukkig is de winkel niet ver van mijn huis, zodat ik het thuis kan eten. Want het is er altijd ongemakkelijk druk.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

jowan

Lila

Meya

Agnieta

leila

Nadia

 

Vandaag weer op het dagpact. Het wordt dag 5 en ik voel me er zeker van dat het me lukt.

Maar gisteren was een heel ander verhaal. Vanaf 's morgens al twijfels. zal ik wel...zal ik niet...me toevalligexpres niet op het dagpact gezet, zodat ik me daar alvast niet schuldig over hoefde te voelen. Wat kan een mens toch krom redeneren...afijn, na goed gesprek NIET gedaan! Ben ik best trots op :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Terug van werk,

 

Leila, ik hoor van verschillende frummers, dat die vermoeidheid maanden en maanden kan aanhouden

Veel water drinken,gezond eten, en op tijd je rust pakken

Je zal er toch even doorheen moeten.

Sterkte joh!

 

Nadia,

Goed joh, dat je het gisteren hebt droog gehouden

Mag je zeker trots op zijn

En vandaag, weer gaan met die banaan he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leila

Veel frummers hebben klachten (gehad) met duizligheid, moeheid......ik ook. De mogelijke oorzaak is wat men in het Engels noemt Post Acute Withdrawal Syndrome (PAWS) maar ook je voedingstoestand kan een oorzaak zijn of je mentale toestand. Het is heel lastig om dit te scheiden. Sommigen wijten alles aan ontwenning van verslaving, Anderen kijken naar vitamines, leverwaarden etc. Zo kan vitamine B12 tekort een belangrijke reden zijn van klachten. Of depressie, overspannen, burnout.....

 

In die discussie van welke oorzaak is de echte oorzaak moet je volgens mij alle drie samen zien. Verslaving, voeding en mentaal. Niet alles ontwenning noemen of niet alles de schuld geven aan een onderliggende depressie of niet alles wijten aan een lage B12 waarde. Maar alle drie samen en zelf of met hulp van een arts kijken waar het zit en hoe op te lossen.

 

Het is in elk geval helemaal niet vreemd na 3 weken. Na bijna een jaar voel ik me wat beter maar het duurt echt soms maanden of zelfs langer soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...