AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Bol ik heb zelfs een zak oliebollen gratis gekregen van de AH, ik hou niet zo van oliebollen Misschien neem ik er morgen 1tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Maakt niet uit Ap dat je niet van oliebollen houdt hoor er zijn meer bollen die wel lekker zijn b.v. de Bossche bol. mmmmmm. Lieve mensen ik ga afsluiten. Had graag tot 00.00 willen blijven maar merk dat mijn enthousiasme een beetje verdwenen is, en ik ben moe. Morgen wil ik graag een lijst maken met diegene die adb. zijn gebleven zodat we altijd terug kunnen kijken als we het een keertje moeilijk hebben. Een heel prettig uiteinde en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Dank je Bollie voor je goede zorgen. Dat laatste stukje gaan we redden hoor! Jammer dat je het even niet zo fijn vind; dat heb ik nog niet meegemaakt in al die tijd dat ik hier ben. Morgen nieuwe dag. Wat zeg ik, een nieuw jaar! 'Trusten Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Trusten Bol❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Het is gelukt. Het is alcoholvrij gebleven hier. Iedereen een heel gelukkig, gezond en droog 2016 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Beste wensen voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Kom even aanschuiven om jullie het allerbeste te wensen voor 2016. En om even een oliebol mee te pikken. 31 december 2015 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 *stookt het vuur nog even lekker op voor de pacters die de slaap nog niet kunnen of willen vatten* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Dankjewel Meya! Ook hier nog even: iedereen een fijn en gezond 2016 gewenst !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Happy happy new year.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Goeie morgen doorzetters. We hebben het zo te zien allemaal gehaald hé? Wat ontzettend goed van ons allemaal. Gisterenavond even een dipje na alles wat er de laatste dagen gebeurd was, want we zijn toch bijna allemaal flink geraakt. Logisch dat er een stuk achterdocht en wantrouwen is, ook bij mij hoor. Maar dat ligt bij mij en ik moet mijn houding naar nieuwelingen daardoor niet laten beïnvloeden. Maaaaar het allerbelangrijkste is dat we terug kunnen kijken op een droge kerst en oud op nieuw. Ik wil graag een lijst maken van iedereen die het gehaald heeft zodat we daar altijd even op terug kunnen kijken als het even niet mee zit, want dit zijn toch moeilijke dagen om adb. te blijven. We hebben het gehaald mensen. Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. 1 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Goedemorgen! Ik heb erg genoten van de gezellige reis! En dankzij de superlijm ook nog op de slee blijven zitten.. dankjewel allemaal, trots (en blij dat we nu weer een 'normale' tijd ingaan). huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie Effe JoAnn er ook bijgezet☺ 1 januari 2016 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) allereerst iedereen de allerbeste wensen!!! droog gehouden, ondanks achterdeurtje die ik open had gehouden. Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnnHuttula Blondie leila En bedankt! Bolletje, kanjer, je hebt ons hier heel erg mee geholpen! 1 januari 2016 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Thanks Blondie, ik probeerde te quoten maar lukte niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) allereerst iedereen de allerbeste wensen!!! droog gehouden, ondanks achterdeurtje die ik open had gehouden. Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnnHuttula Blondie leila Happiness En bedankt! Bolletje, kanjer, je hebt ons hier heel erg mee geholpen! 1 januari 2016 bewerkt door Happiness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Sorry, beetje rare quote geworden. Lukt me met padje ook niet om aan te passen :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula BlondieleilaHappinessElma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie leila Happiness Elma. MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Yep, ik heb het ook gehaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie leila Happiness Elma. MijnGerrit An hub Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie leila Happiness Elma. MijnGerrit An hub Meya Loen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie leila Happiness Elma. MijnGerrit An hub Meya Loen Jane Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden