Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Doordat mijn pc. wind. 10 moest upgraden of zoiets kon ik niet eerder op de pc. Zo nu eens kijken of ik iets lekkers kan fabriceren voor de kanjers

.animaatjes-eieren-21648.giffeestmaaltijden_6.gif

Zo het is een doorlopend buffet dus iedereen kan pakken wanneer hij er zin in heeft.

En als jullie vragen hebben dan kunnen jullie het aan animaatjes-eskimo-91512.gifdeze man animaatjes-eskimo-59382.gifen zijn assistente vragen.

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

ze hebben al het hartige al opgegeten  :( , ben niet zo van het zoete, zal assistente vragen of ze nog een stuk droge worst of vis heeft, jammie.

bewerkt door leila
Geplaatst

Mijn kerstdiner begint straks. Heb een paar gerechten moeten maken.

Toen dacht ik bij mezelf: WAT EEN GELUK DAT IK GEEN ALCOHOL HOEF TE DRINKEN!

Er is enige discussie geweest, wat ik niet prettig vond.

Nu denk ik : goed gedaan, ze weten het allemaal.

Mijn nuchterheid staat boven aan.

Nu nog bewijzen....laters...

Geplaatst

Nou lieve arrensleepacters, als het goed is hebben we er al één dag opzitten. Maak me wel wat zorgen over Vlokje, maar goed.

Ik kruip ook onder de wol en we zien elkaar morgenvroeg weer.

Dan staat de koffie, thee en het ontbijt weer klaar.

Trusten allemaal. :moon:

Geplaatst

Wauw Sowhat, dat ziet er lekker uit zeg, maar ik wacht nog even tot de anderen er ook zijn. Is zo ongezellig om alleen te gaan zitten eten. :)

Vandaag gaan we, voor wie wil, een wandeling maken. Verrekijkers mee want er zijn hier genoeg zeehonden, Beluga's, poolvossen en ijsberen. Het is heerlijk weer en als het goed is schijnt de zon een paar uurtjes dus kunnen we er op uit. Wie thuis blijft mag de afwas doen. ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...