bolletje Geplaatst 24 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Vlokje je zal zeker mee lezen. Als je er afgevallen bent is dat helemaal niet erg lieverd, we kunnen je gewoon oppakken en je komt weer bij ons zitten. We weten allemaal hoe moeilijk deze tijd is. Dus schaam je a.u.b. niet, je wordt met open armen ontvangen. Kruip er maar weer lekker bij. Je wordt gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Is er nog wat te eten? Begin honger te krijgen en de kalkoen is er pas morgen. Wel potverdorie Fruit wat doe je nou. Ik dacht al waarom sluip jij stilletjes naar de keuken heu heu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 die rechtsonder wat was die lekker zeg wie nog meer nu ze nog warm zijn thnx Gerrit, jij weet wat iemand nodig heeft na een dag hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Hohoho ...goeiesmorgenzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen allemaal, En we blijven allemaal lekker stevig zitten he Ik wel in elk geval, en voel me sterk vandaag (Hoop, dat dat vanavond nog steeds zo is) In elk geval..we maken er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 (bewerkt) Doordat mijn pc. wind. 10 moest upgraden of zoiets kon ik niet eerder op de pc. Zo nu eens kijken of ik iets lekkers kan fabriceren voor de kanjers . Zo het is een doorlopend buffet dus iedereen kan pakken wanneer hij er zin in heeft. En als jullie vragen hebben dan kunnen jullie het aan deze man en zijn assistente vragen. 25 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 wow wat een trip en dat zonder psychedelica als je dat zo schrijft hebben jullie de pinguins al horen zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 gaaaaaap, oef lekker geslapen, even kijken , is er wat te eten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 (bewerkt) ze hebben al het hartige al opgegeten , ben niet zo van het zoete, zal assistente vragen of ze nog een stuk droge worst of vis heeft, jammie. 25 december 2015 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 O waren dat pinguins?? Ja Leila alles staat al op tafel, je hoeft het alleen maar naar binnen te schuiven. Jane wil jij voor heerlijke thee zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 yep zoethout, gember en voor de liefhebbers yerba met gember Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Lekker hoor allemaal! Smiksmik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Ja hé Nanc. maar we hebben het ook verdiend Om 18.00 wil ik graag beginnen met het kerstdiner. Als er mensen zijn die nog suggesties hebben, altijd welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 eerst nog wat bewegen hoor (mag een beetje nostaligische zelfspot? kurken zijn toch passé. Maar als het triggert stuur me even een pb dan haal ik het weer weg) erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Mijn kerstdiner begint straks. Heb een paar gerechten moeten maken. Toen dacht ik bij mezelf: WAT EEN GELUK DAT IK GEEN ALCOHOL HOEF TE DRINKEN! Er is enige discussie geweest, wat ik niet prettig vond. Nu denk ik : goed gedaan, ze weten het allemaal. Mijn nuchterheid staat boven aan. Nu nog bewijzen....laters... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Laters An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 eet smakelijk An die papillen weten niet wat hun overkomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Omdat het kan ..Pumpkin Mooi om te lezen. We kunnen meer dan de denken...heerlijk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 AAAAAN TAAAAAAAAFELLLL huttula en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Lekker Bolletje! Eet smakelijk iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 (bewerkt) En als toet 25 december 2015 bewerkt door bolletje Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Pump. Geef even je adres en pak je koffer nog niet uit hé? Want we komen je, als je zin hebt, halen. Zitten tot nieuwjaar op de noordpool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Joehoe....ik ben er al Hongerrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Nou Hut. aanvallen dan maar, er is nog genoeg hoor. Pump. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Heeeeeeeerlijk Bollie!!!! ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden