lady jane Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 voor loen speciaal:http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/24900168/__IJsberen_genieten_van_sneeuw__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goeie morgen reisgenoten, Vandaag doen we het nog een dagje rustig aan, het is tenslotte zondag hé? Ik ben er vandaag een daggie niet omdat ik moet werken. Een gezellige dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 kunnen we onderweg mooi even een wandel-stop maken we vliegen langs de mooiste plekken en ik wil wel eens wat zien, er echt geweest zijn dus. Wandelschoenen aan dus wie mee wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hoewel wandelen aantrekkelijk is blijf ik toch hier. Ga een fikkie stoken en als het lukt wat koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ho ho ho ! Ik blijf hier en ik ga boekweitpannenkoekjes bakken. Iemand zin? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Ja, zin Yogajuf. Bak ik het spek er bij zodra mijn vuurtje een beetje brand. Ik hou me trouwens aanbevolen voor je recept (mijn kinderen zijn dol op spek met grutten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Simpel Meya, Voor 8 boekweit crepes: - 150 g boekweitmeel - 2 eieren - 400 ml melk - boter voor in de pan flensjes bakken - iesse simpel lekker met kaneel en appel, of met kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Aah, mooi op tijd om aan te schuiven voor de lunch zie ik!! Doe mij maar twee YJ, en graag met spek Meya Jane, als ik nog kan lopen hierna, ga ik mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hier Indigo, er zijn er nog een paar. Meya bakt het spek (dat lukt hem hopelijk beter dan de crêpes :-))) Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 MMMMMM dat ziet er lekker uit. Heerlijk met die kou. Schuif eens een beetje op zodat ik er bij kan zitten. Ik heb honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 gooien jullie ook wat lekkers naar achteren? we hobbelen nog steeds mee, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 zo genoeg? Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 oef, ben ook nog aan de lijn, dus snel wegkijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Haha, NEE koekiemonster Gerrit, niet ALLES opeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Goeie morgen allemaal, Iedereen weer goed geslapen? Nou hier wel hoor. Vandaag gaan we de overtocht maken over die grote lange zeeeeeeee en morgen zijn we dan op de noordpool. Dan hebben we het gehaald mensen. Dan nog een dagje over sneeuw en we zijn op de plaats van bestemming. Daar kunnen we tot en met nieuwjaar uitrusten en genieten van de prachtige natuur daar. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Eerste gedeelte droog doorstaan. Deel 2 is kerst. Indigo en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Niet alle groene smoothies....hamsters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ach wat een mooie tekening Iet. Leuk van jouw kindje dat het daar aan denkt. Bedank het maar, we zijn er blij mee en hangen hem op zodra we op de plaats van bestemming zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 hij mag wel een stukje meerijden Iet vindt de ijsberen ook vast wel tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Het kerstdiner levert me nu al problemen. Vervelend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 hoe dat dan An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Het menu, de gangen en welke drank..... Iedereen moet wat meenemen. En dat gepraat erover. Appen, bellen etc. Zou het liefst afzeggen of plots acuut ziek zijn. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ja daar houd ik ook niet van ik geef 1 x een gourmet en dat is eigenlijk heel simpel. Dan heb ik even de kinderen bij elkaar en voor de rest zijn het voor mij gewone dagen. Maar daar heb jij niks aan he, misschien kun je jouw taak/gerecht claimen en even buiten de groeps app. blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Heb je een alternatief? Als er iets is dat je die dag wel echt zou willen, dan zou ik overwegen daadwerkelijk af te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden