Yogajuf Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Zo, dat was even lekker hè Nance en Hut? Van de week nog een keertje over doen voor een groter groepje. En nu... Chocolademelk :-) nancy en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 ikke ook en daarna even lekker die sauna in ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieltje Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 ik wil ook op de arreslee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Zo Mieltje je staat erbij hoor. Kruip maar lekker ergens tussen. Op naar de Noordpoooooooooool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieltje Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 hoehoe, nu naar de buren, niet zenuwachtig zijn, drank weigeren, theetje vragen - love you all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 he lekker knus zo met z'n tweetjes vlok, hoe is het met jou? zo ook even die sauna opzoeken voordat we verder gaan. leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 zal ik er nog wat eucalyptus opgieten en even goed de hitte naar jullie toe wapperen? lekker he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Genieten hoor! Zo met zijn allen xxxxxxxx Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Mmmmhh lekker Agnieta zo'n warme gekarammeliseerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Ik schil appeltjes met een mesje, Agnieta met een pompoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieltje Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 slaapzacht liefjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieltje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 heyyyy heerlijk geslapen zo in ons kleine karretje, maar waar is vlok? leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 gaaaaaaapppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 ik heb er al 3 op gauw naar de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, heeft iedereen goed gepit? We moeten een beetje lief zijn voor Lila want die is ziek, dus gaan we die lekker verwennen. Mieltje hoe is het bevallen vannacht in de arrenslee? Ook een beetje kunnen slapen? Dadelijk na het ontbijt en het was en poetsgedeelte vliegen we richting Hanover. Wil daar even richting Braunschweig. Das een mooi plaatsje zeker met de kerst. Kunnen we ff de benen strekken, plassen en een happie doen en gaan dan richting Potsdam. Kunnen we vandaag halen mensen. Doel is om morgen en anders uiterlijk overmorgen in Wroclaw Polen te zijn. Moet lukken mensen. We gaan nog steeds goed. 14 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 hallo allemaal ik ga graag mee voor de feestdagen zonder drank. voor het eerst in 18jaar wil ik de feestdagen droog houden. lady jane, wimmelt, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. Leila Vlokje Mieltje Wisse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Vooruit, ik meld me ook aan. De laatste bezopen Kerst is alweer vier jaar geleden, maar was wel dusdanig slecht dat ik mij niet voor kan stellen ooit nog met de Kerst te drinken. Maar je weet het nooit, dus sluit ik me maar eens aan. Een nuchtere Kerst, zoals de afgelopen jare, waarin ik me ook bewust onttrek aan het onmatige vreten, zuipen en uitgeven, bevalt mij persoonlijk veel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) BolMonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtaxTonyWimmeltWijfieRapskeHappiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. Leila Vlokje Mieltje Wisse Tomtom 14 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ho, ho ho, Wat zal die arrenslee groot zijn zeg! wauw..31 mensen, als ik goed tel. Allemaal goed vast houden hoor, anders tuimelen we eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 ik denk dat we wel in het Guinness (0%) World Records kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 O berichtje kwijt. Ja Rapske mooi hé zoveel mensen die mee willen doen? Vorige jaren waren de lijsten wat korter voor zover ik me herinneren kan. Als we het allemaal halen is het groot feest 1 januari. Mieltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ja goed he? Mieltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Zeker weten, we gaan ervoor, met z'n allen! Mieltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden