Yvonne Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goedemorgen frummers, Nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen. Buiten nog pikdonker, binnen lekker warm, koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 goedemorgen yvonne, lila, agnieta en iedereen Lekker bakkie koffie, yvonne Voor de mensen die nog met huilbabies rondzuilen of nog in de toekomst moeten: https://youtu.be/j2C8MkY7Co8?t=59s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goeiemôggel.. Dagpact; Lila Agnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 morgen jowan Nee hoor, ag. Maar het gehuil van babies schijnt het ergste geluid te zijn voor mensen. In ieder geval voor mij. Dus als ik mijn steentje bij kan dragen om het te verminderen door het filmpje te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Heeft Plof ook met zijn gereedschap gespeeld? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 speelgoed, jowan... speelgoed jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 hahaha.... Goede morgen overigens, Ik heb het filmpje niet afgespeeld, heb zomaar het idee dat ik toch een huilende baby ga horen dan, Geen enkele behoefte aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Nou, eigenlijk hoe je een baby in 10s stil kan krijgen, yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Nou, eigenlijk hoe je een baby in 10s stil kan krijgen, yvonne. Dus tien seconden gehuil? Niet op mijn vroege ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 goedemorgen vlok, Sterkte bij de controle. Alles wat warm is gaat goed bij kaasfondu. Bij koude dranken stolt de kaas in de maag en voelt alsof er een steen op je maag ligt. yvonne, fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Sterkte straks Vlok, En daarna wens ik je veel plezier bij het opzetten en het smullen daar weer achteraan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Jullie hebben daar in het noorden sowieso al meer licht dan wij "benedenmensen". Veruit het belangrijkste is dat ik vandaag nuchter blijf en goed leef. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 vandaag naar de diëtiste, ben benieuwd, Dagpact; Lila Agnieta jowan leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goedemoggel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Ongeduldig... Koffie dus om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Succes Vlok bij de controle. Je brengt mij op een idee om ook hier de kerstsfeer in huis op te gaan bouwen. En jij succes bij de diëtist, Leila. Rottige tijd om te beginnen met gewichtsverlies/gewichtbeheersing met al die chocoladeletters en pepernoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goede morgen, matig geslapen vannacht: niet de tijd genomen om rustig te eten etc. Dat moet beter vandaag, even gas terug.. eerst koffie :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Moghu mensen Vlokje sterkte vandaag. Leila naar de diëtiste? Wel lekker blijven eten hé? Weet iemand waarom je knarsetand? Ik doe het de laatste tijd erg veel en ondanks ik licht slaap merk ik wel dat ik het doe. 2 december 2015 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Lila Agnieta jowan leila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Ff een paar zaken fris van de lever zonder dat ik al echt wakker ben. Die kaasfondu tip van Plof lijkt me logisch en is een goeie. Nooit over nagedacht. Warm is natuurlijk het ding. Wellicht zelfs een idee om de bloemkool ed warm te maken voor het dippen; Een vroegere vriend van me knarsetandde heel erg. Hij weet dat aan stress en was aan het afkicken van cocaine; Leuk filmpje van jowan gisteren maar voor mij een veel te eenvoudige manier van voorstellen. Bovendien leunt het op één of twee oude wetenschappelijke onderzoeken en negeert het de enorme bunch aan nieuwe inzichten. Ik voel me beter thuis bij Noorlander die verslaving een zeer raadselachtig verschijnsel noemt. En die een grote varieteit geeft aan oorzaken die er mede toe bij kunnen dragen dat iemand verslaafd wordt. Hetzelfde geldt in feite voor de verveling die A3 als mogelijke bepaler van verslaving noemt. Speelt vast mee soms, maar is maar één van de variabelen in het grote raadselachtige vraagstuk. Hoop trouwens dat A3 niet slaat op je eerste zet bij schaken. Die baby in dat filmpje wordt volgens mij genitaal gestimuleerd. Ik wed dat de truc ook werkt als je het vouwen van de armpjes weglaat. Let op de gezichtsuitdrukking van de babies. Tips voor het maken van glutenvrij zuurdesembrood zeer welkom. Mijn 2 cent van vanochtend. 2 december 2015 bewerkt door Meya JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) En jij succes bij de diëtist, Leila. Rottige tijd om te beginnen met gewichtsverlies/gewichtbeheersing met al die chocoladeletters en pepernoten. die eet ik vandaag allemaal eerst op, lol. nee hoor ben helemaal geen snoeper, moet van mijzelf ivm mijn lichte diabetes. en uh, ook niet zo'n goed tijd om te stoppen met drinken met al die borrels en feestdagen leila 2 december 2015 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Goedemorgen. Happy! Hard gewerkt, alles goed gegaan!! Leila, succes met lijnen. Ik pak Ook die draad weer op, en juist nu, deze maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 en uh, ook niet zo'n goed tijd om te stoppen met drinken met al die borrels en feestdagen Ik ben destijds op 13 december begonnen aan een alcoholvrij leven. Vlak vóór alle "beruchte" feestdagen. Bleek een prima datum. De "roze wolk" was nog volop aanwezig, net als de "bewijsdrang" om "best zonder" te kunnen. En het "beloningseffect" was ook extra groot. Want juist al die moeilijke dagen nuchter doorkomen gaf me een "yes, I can" gevoel. Meya, smart, An en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Voor jopie, Ik heb je bericht van gisteravond gelezen. Het is nog vroeg. Moet het eerst vandaag nog een paar maal lezen voordat ik het misschien een beetje kan verwerken. En ik weet ook nog niet of dit een bericht is waar ik op moet reageren of niet. Maar ik heb het gelezen. En raakte zowaar een beetje ontroerd door je openingszinnetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 goeiemorgen frummers, en Vlok jij sterkte straks (ik ben morgen pas de pineut) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden