Meya Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Zie je. Het is Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Misschien een ideetje om ergens in het jaar (Jopie's verjaardag) twee dagen lang Jopiemis te vieren.. Twee dagen lang familie bezoeken, lekker en vooral veel eten, een Jopieboom versieren, hééél veel sapjes en cola, etc. etc.etc... twee dagen om maanden van te voren al tegenop te zien.. En kerstmis kan dan afgeschaft worden wegens achterhaald en overbodig. (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 en een toine avond .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Hello, weer ff bijgelezen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Dag allemaal Zowat de klok rondgeslapen hier. Het is frisjes vandaag! (buiten roken, brr) Sterkte vandaag voor iedereen. Ik ga dag 4 in. Beetje een wollig hoofd wat ook kan komen door een rest van een verkoudheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Goeie vandaag Gisteravond twee biertjes gedronken Daarna meteen gaan slapen Niet het eind van de wereld Echter het lag niet in de planning Zou HALT kunnen toepassen Boos was ik in ieder geval niet Wordt aan gewerkt Verder gewoon door Fijne dag allen! 27 november 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Om het bij mezelf te houden Ben erg moe Dus stond me net weer een overdag-dutje toe Verder probeer ik uit te vissen wat erachter zit Behalve mijn lichamelijke ongemakken Achter HALT, want dat zijn de symptomen van iets anders Dus, daarin door ja. Het voelt nu een beetje lastig omdat het ook mijn humeur op dit moment beïnvloedt Daar wordt aan gewerkt in de zin, het mag even Echter er is meer dan dat Dus actie, maar niet forceren Zoiets Zo nog een hond eruit en boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Nu een kopje thee (met suiker) En een bruine boterham met kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Maw; ik "baalde" dat ik het na de derde dag al liet gebeuren Aan de andere kant "prijs" ik mijn moeheid en tijdelijk pillengebruik Anders was het echt niet bij die twee gebleven Dus niet bagatelliseren ook niet over-analyseren Kop erbij houden en niet gek laten maken Het rondje hondje door de miezer deed trouwens wonderen Het was heerlijk Geen strijd Geen winnen of verliezen Ik ga nog even van mijn boodschappenrondje genieten Tot later, wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Nog maar 8 dagen, dan hebben we Sinterklaas ook weer achter de rug :-) Ik heb vandaag de zon geen minuut gezien en merk dat ik gewoon weinig energie heb. Toch maar eens langs de huisarts om te kijken of zo'n daglamp helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Zonnebank: absoluut niet. Verschrikkelijk vind ik dat. Maar zo'n daglamp/licht therapie zit ik serieus aan te denken. Ik heb in het verleden veel vaker enorme zuippartijen in "de donkere dagen" gehad dan in de zomer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Maw; ik "baalde" dat ik het na de derde dag al liet gebeuren ..............niet bagatelliseren ook niet over-analyseren Kop erbij houden en niet gek laten maken Geen strijd Geen winnen of verliezen Ik hoorde vaak over "de strijd opgeven", je overgeven. Ik vroeg me dan af hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. Daar ben ik serieus over aan het nadenken gegaan. Net zoals ik ook altijd nadacht over hoe ik de strijd kon winnen. Nadenken, denken, nadenken, denken.... theoretisch wist ik altijd wel een mouw te passen aan wat me allemaal gebeurde. In de praktijk kwam ik er altijd weer achter dat er ergens iets niet klopte in m'n gedachtengang. Werkelijk de strijd opgeven lukte me pas toen ik m'n angst voor datgene waar ik eigenlijk altijd tegen streed los kon laten. M'n angst om terug te vallen in gebruiken. Toen ik tegen mezelf kon zeggen dat ik best mocht drinken als daar noodzaak voor was, verdween de angst voor terugval. En toen die angst weg was, kreeg noodzaak om te drinken ook geen vaste grond meer onder de voeten. Noodzaak om te drinken werd keuze om te drinken. Ik heb, sinds ik vrij ben van angst voor terugval, nooit meer de keuze hoeven maken om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Goedemiddag allemaal, Weer een dagje gewerkt. Voelde me in de loop van de dag enorm moe, terwijl ik de afgelopen dagen voor mijn doen aardig slaap. Morgen nog een dag werken en dan vrij. Sluit me nog even aan bij Dagpact:LilaAgnietajowanleilaMeya Gipsy HappyDays ErikB Straks eten en dan maar weer even sportschool: beetje rustig aan trainen want nog spierpijn van 15km hardlopen van gisteren en dan nog paar rondjes sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Tom die day-light lampen zijn niet zo duur hoor, ik heb er eentje van Caremaxx en dat ding werkt prima. Je mag er niet verder dan 30 cm. vandaan zitten. Vroeger had ik echt flinke winterdips maar sinds ik dat ding gebruik is dat verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 verse spinazie, blokjes vlees en aardappels in de lekkerste Indon. curry ooit, jammie gelukkig voor morgen nog een portie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Goeie avond Koffie met een chocolademuffin Zodat ik wat later kan eten (cous-cous) En het slapen nog even uit kan stellen, na mijn middagdut Dank voor jouw toelichting Koh Het is niet eens zozeer de angst Eerder de welbekende leegte En mijn mogelijkeden die te vullen, zijn de afgelopen jaren wat beperkter geworden Ik zal uiteindelijk wel weer een weggetje vinden 27 november 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Heeeee dat is toevallig, ik heb vandaag ook 12 uren op mijn kleindochter opgepast. Vaste prik op vrijdag. Volgens mij schelen ze 5 dagen in leeftijd. Nu ook moe, lig al in bed... ook een idee voor jou Agnieta? Ik hoop dat je morgen veel plezier zult hebben met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Met een mooi boek naar bed is eigenlijk een cadeautje aan mezelf. Ik ga er van genieten, laterssss.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Zo dat was weer een "sterk" staaltje Mai Na het eten eerst maar eens een wandeling Met of zonder hond Dank en een fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 lastige dag vandaag, ik was er al bang voor. heb mijzelf , maar bleek, ook anderen op de proef gesteld. was zwaar, verlangde niet naar drinken, maar werd ineens erg moe en verdrietig, ben blij dat we vandaag gehad hebben, morgen is het een week, vandaag kan ik zeggen, ook de 7de dag meld ik mij droog af en morgen weer een lekkere dag, leila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Ik heb ook zo' n lichtbak, via internet bij de bekende bol. enzovoort meen ik. Je kunt hem gewoon naast je laptop zetten, 40 cm afstand is genoeg. Mai, Mai... je blijft toch wel een dagje achter me zitten he??? Hier ook erg moe, maar gewoon met een boekje het bed in. Weet ook niets beters te verzinnen..... Tot morgen en slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Ik sluit ook nuchter en met een goed gevoel de dag af. Slaapwel en tot morgen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Mooie dag gehad, vanmorgen wat administratie, vanmiddag met vriendin gewandeld en van gedachten gewisseld over ambitie en competentie, daarna een pizza. Dat alles afgesloten met een fijn e NA bijeenkomst. Nu alles hier bijgelezen en te kooi, morgen weer een dag. Welterusten en wellicht tot morgen. Oh ja, Agnieta, probeer er van te genieten morgen en niet de beren op de weg te zoeken maar wat lichtmoediger te zijn. Fijne dag, speciaal voor jullie. Edit: schoon en droog afgemeld voor de dagpact, natuurlik.. 27 november 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Ik meld me ook droog af voor het dagpact. Klein mijlpaaltje: 10 dagen droog. Nu slapen en morgen weer aan het werk. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden