Gast Loen Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Mogguh! Ik hoop iedereen goed geslapen? Ik wat kort, twijfel tussen lekker vroeg op pad of nog een uurtje... ik kan namelijk ook lekker vroeg beginnen, in de ochtend heb ik de meeste energie. Ik heb straks vier afspraken staan, best veel en ook nog veel uit te werken werk. Bij het openen moest ik denken aan dat versje, een poeziealbumversje, kennen jullie dat nog? Hallo Maandag hoe gaat t met Dinsdag? doe de groeten aan Woensdag en zeg tegen Donderdag dat ik aanstaande Vrijdag met de trein van Zaterdag Zondag kom wandelen Ik ga denk ik maar een lekker kopje thee zetten. blondie6173 en Akkordeon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Lila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goeiemorgen allemaal: toast met pindakaas en een glas tomatensap moeten de slaap verdrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goedemorgen frummers, koffie en thee staan inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goedemorgen. Al ruim een uur wakker op mijn vrije dag. Ach, dan heb ik er nog wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 En... voel je je al wat beter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Kuch...rasp... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Oeps, niet leuk dus. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goeie morgen mensen, Wel goed geslapen Sowhat? Vandaag komen ze een nieuw tv. kastje brengen. Blij toe want zonder gewone tv. is het hier in huis toch heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goeiemorgen, Dagpact: Lila jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goedemorgen beste mensen. Beterschap voor de zieken, fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goedemorgen allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 goeiemorgen frummers uren gemauw aangehoord zat de kat buiten i.p.v. binnen. Ik voel me zo maar een dierenbeul met die kou. De laatste maanden komt ie amper buiten en 's nachts al helemaal niet meer. Zullen de buren me ook niet in dank afnemen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Jane, hij krijgt er wel een mooie dikke vacht van Ik denk dat hij er wel tegen kan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Nou tv. doet het weer hoor. Niet dat dat kastje kapot was want toen ik dat nieuwe kastje aangesloten had, bleef het nog hangen bij het opnieuw opstarten. Ik balen zeg want ik kan zeker om de twee maanden wel een keertje bellen dat er iets niet klopt. Toen dacht ik "ik zal het modem eens uit en weer aanzetten, als het dat niet is dan moeten ze maar een monteur sturen, en anders maar een andere provider i.p.v. KPN. Nou nu doet ie het wel. Maar niet omdat ik die aanwijzing heb gekregen, want volgens de één was er een storing maar volgens de ander niet, maar, maar omdat ik er nu weer zelf achter gekomen ben. T'is dat je altijd zo vriendelijk geholpen wordt anders had ik allang weg geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Geen, en proberen met de helft aan refusal? Zou je dat aandurven? Dat spul blijft zo'n 10-14 dagen in je bloed zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Sowhat, gaat het weer? Ik had dit afgelopen zondag en ben het nog niet helemaal kwijt. Zet 'm op! Vandaag een dagje vrij genomen. Die zucht is een teken. Van wat precies weet ik niet, maar even niet te hoeven hoort er wel bij. Ik kan ook gewoon zonder een kater een dagje of nemen. Haha!! Word ik zelf blij van. Gisteravond een goede meeting en merk dat de leden steeds belangrijker voor me worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Hoi Klavertje, Als je het niet erg vind, toch een persoonlijke vraag op dit draadje: waarom heb je je naam veranderd? 'Klavertje vier' vond ik zo'n positieve naam. 'Geen' klinkt voor mij zo leeg... Als je hiermee 'geen drank' bedoelt, is het natuurlijk wel weer krachtig. Je hoeft niet te antwoorden hoor. De vraag kwam gewoon bij me op. Als je het niet erg vind, hou ik me nog even bij 'Klavertje' En veel beterschap aan al de zieken hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 *met hamer en beitel in de weer om een tekst in de muur te kerven* Die zucht is een teken.Van wat precies weet ik niet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Klavertje in het begin moet je een spiegel opbouwen in je bloed, daarom is het in het begin vaak 3 tabl. per dag en dan wordt het terug gebracht naar één tablet. Ikzelf slik 2 keer een kwart per week omdat ik geloof dat het voor mij voldoende is, maar als jij een halve om de twee dagen zou slikken dan ben ik er van overtuigd dat je dan nog niet kan drinken hoor, maar stel dat eens voor aan je h.arts? Misschien kan je eens wat informatie zoeken op internet. Ik zal wel eens voor je kijken of ik wat kan vinden. Nou als je gebruik van Refusal intypt Geen, of bijverschijnselen van Refusal, kan je een hele hoop vinden op dat gebied. 28 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Geen Forummer Geslacht: zeg ik liever niet .................... Ik ben wel ongesteld geweest de afgelopen week en................... hihihi..... Akkordeon en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik werd ziek van de bijwerkingen van refusal. Ben toen een halve per dag gaan gebruiken en nergens meer last van. En geloof me... Die halve doet z'n werk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Idem als An, Klavertjevier. Ik gebruikte een halve per dag en heb echt nooit overwogen om daarop te drinken. En inderdaad werd ik moe van het spul. Ik loop wat hard en kwam niet verder dan de helft van mijn normale afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Goedemiddag, Vandaag practisch, de hele dag vrij. En ik loop zo te genieten joh, Alles op het gemak. Fikse was weg gestreken, allemaal reclame boodschappen bij het Vat kruid gedaan. Had nog een VVV bon, dus kon ik dat daarvoor gebruiken Al naar de super geweest, maar moet nog even terug, voor 6 flessen mineraalwater. Een heel gesjouw altijd op de fiets, maar dan kan ik er voorlopig weer even tegen (kleine week) Vanmiddag even naar kantoor voor de maandelijkse "borrel ", Helemaal gezellig!, Tot laters luitjes (sorry, zinnetje teveel getikt) 28 oktober 2015 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Hoi geen, mijn dokter, heeft mij een halve voorgeschreven, dat is genoeg volgens haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden