Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 oktober 2015


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Lady jane en adam, twee oudgedienden op dezelfde dag jarig... dat wist ik helemaal niet. :blush:

Nou ja, twee oudgedienden, zeg ik. Adam, jij hebt veeeeel te weinig beriggies om oudgediende te "mogen" zijn, net as ikke,

maar ik lees je hier al sinds m'n eigen begintijd op dit forum, dus voor mij ben je een oudgediende.

 

Hoe dan ook, jullie alletwee een heel mooie verjaardag gewenst.

 

(ik wil hier overigens niet weer eens een discussie o.i.d. aanzwengelen over het verschil tussen oudgedienden en nieuwkomers..

 oudgedienden zijn gewoon oud-nieuwkomers en nieuwkomers zijn gewoon nieuw-oudgedienden. Het enige verschil zit hem in het

 aantal berichten op dit forum.. onze "omgang" met alcohol is de grootste gemene deler.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het een beetje goed inschat, belt AA je zelden terug, tenzij je daarom vraagt of een heel concrete vraag stelt. En zoals eerder gezegd, je hoeft je niet te melden of aan te kondigen, je kunt er zo binnenlopen.

Een tip: als je gespannen bent, ga dan wat vroeger, meestal is er al wel iemand 30 tot 20 minuten vroeger om de bijeenkomst voor te bereiden. Dat is voor jou gemakkelijker binnenkomen misschien.

Fijne bijeenkomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even zitten klooien op de computer, maar wat is dit toch een mega goed nummer, mijn hemeltje....

 

Fast Car by Tracy Chapman Studio Version.......

 

Tsja, een zeepneus......

 

Harry heeft inmiddels in de gaten dat je kan bijten in alles, maar je wordt er zo moe van......

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die denkt meer te weten omdat hij gelooft in.....

 

Christopher Hitchins - The best of the Hitchslap ...

 

Zo waar en eerlijk.

 

Wil heel graag met iemand in discussie omdat hij denkt dat door geloof

 

in iegelijk de waarheid of levenswijze te hebben gevonden, want net weer mensen aan de deur

 

die de waarheid hebben gevonden en ben dat zat, houd dat prive en val mij niet lastig!

 

100.000 jaar geleden ging iedereen dood voor hun 35 ste levensjaar en vaak zeer gruwelijk en

 

2000 jaar geleden dacht god ineens, tsja wat een zooitje ik ga nu maar mijn zoon offeren en dan is allen ok....

 

niet normaal en daardoor is het vaticaan zo rijk, want geef maar geld en dan kom je in de hemel.

 

God is een fabel om het leven in alle ellende te kunnen accepteren.....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...