blondie6173 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen. Klaarmaken zo voor een leuke dag met wat frummers. Nu eerst een bakkie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Door omstandigheden heb ik me gisteren niet afgemeld, alsnog bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 En de ruzie opgelost? Sterkte met herpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Hier met druipende dreads de koelbox aan het inpakken. Nog een uurtje en dan ga ik LadyJane oppikken. Zin in de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Is al leuk dat je erbij bent Loen. Ook ik heb niks gebakken hoor. Dat heb ik aan LadyJane overgelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Kabouter, ik haal je om 9.45 op!!!!!! Bel je nog als ik in de auto stap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Grappig die mop van konijnentaart moest mijn vader me vroeger elke avond vertellen voor ik ging slapen met een konijnenstem. Anders wilde ik niet slapen. Soort van jeugdsentiment Goede morgen trouwens. Iedereen goede reis zo. Het is hier net de taxicentrale op de draad. Jet en JoAnn tot 9.15 tot zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen.. Frisjes buiten..... FC weer eens verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen frummers. Ik moest onwillekeurig denken aan: Daar sta je dan Je zag dit moment al zo vaak in je dromen En daar is t dan De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier..... (vreselijk lied) Maar even zonder gekheid. Voor een heel stel forumvrienden vandaag toch een heel speciale dag. Uiteraard eerst een bakkie en dan.... op weg. Ik wens jullie allemaal een heel heel fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 goeiemorgen frummers. ik zie de zon nog niet?? Die is zeker al vooruitgereisd naar de Veluwe Hannah, je bent er bij hoor in gedachten en ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 ik heb 18 cakejes Gerrit dat wordt vechten dan maar als Loen ook komt en niemand koud watervrees krijgt\dan komen ze wel op denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen, Gedouched, fris en fruitig aan mijn ontbijtje. Heb zin in de dag, tot straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen, K4, laat je door deze uitglijder niet ontmoedigen. Gewoon weer herpakken en een nieuwe start maken. En voor de Frummers die vandaag elkaar gaan ontmoeten, geniet ervan en van de een-op-een en kleine groepsgesprekken steek je altijd weer wat van op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Iedereen veel plezier op de meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goeie morgen allemaal Ik wens iedereen een hele fijn meeting. Jullie hebben een goeie dag uit gekozen, de zon schijnt en we houden het droog vandaag. K4 je bent nog zo kort bezig met je verslaving aan te pakken. Het is niet raar hoor dat je een keertje valt, dat gebeurd bijna bij iedereen hier. Vallen hoort ook bij het proces dus probeer het nu maar gewoon te accepteren en ga verder waar je gebleven was. A.D.B. worden. Misschien kan je de volgende keer wanneer je weer van plan bent te gaan drinken, eerst hier komen. En vooral zorgen dat je maag vol zit, dan verdwijnt de trek vaak helemaal. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goede morgen lieve mensen. Ik ben Maartje. Ik wil graag mee komen schrijven, kan dat? Jullie hebben een meeting vandaag. Wat ontzettend leuk, en wat spannend ook. Sommigen van jullie hebben elkaar al eens ontmoet begrijp ik en voor sommigen zal het voor het eerst zijn. Echt leuk hoor. Heel veel plezier gewenst. Gespreksstof zat denk ik zo, en het zonnetje hebben jullie mee! Oja, en ik wil heeeeeeeeeel graag weten hoe het is geweest. Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goedemorgen Maartje. Ja, vandaag een grote meeting dus. En tuurlijk ben je van harte welkom hier mee te schrijven. Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Zal best wennen zijn voor je, velen schrijven hier al jaren, maar wees gerust, dat wennen heeft voor ons allemaal eens gegolden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Goeie morgen Maartje. Ach joh, de volgende keer ben je er gewoon bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik wens jullie een fijne meeting toe! Echt goed van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Veel plezier vandaag allen, Ik wist van niks. Volgende keer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 iedereen een goede dag en degene in nunspeet een fijne meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Wijfie Agnieta alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Je apped niet meer aggie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ollie65 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Lang geleden dat ik weer eens gelezen heb. Gaat erg goed met mij gelukkig. Nog steeds alcoholvrij! Gisteren een heftige ervaring meegemaakt met een kennis en partner over haar alcolhol gebruik waardoor ik even weer behoefte had om te lezen. Heel veel plezier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 (bewerkt) Goed hoor Ollie dat je je meld! En alcohol vrij!! Sterkte ook. Groet Pumpkin 20 september 2015 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden