Mai Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ik wens Bolletje alvast een mooie dag Met deze geboortedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goedemorgen. 2 Jarigen onder ons. Bolletje en Vol gefeliciteerd! Vandaag vrij. Zo naar de tandarts om 2 kiezen eruit te laten trekken. Zie er tegenop aan de ene kant, eigenlijk altijd ontstekingen daarna dus veel pijn. Aan de andere kant loop ik nu ook al weken met een zeurende pijn. Dus hoppa, schouders naar achteren, koppie omhoog en gaan met die banaan. Nu eerst maar effe een bakkie. Dagpact jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bolletje en Vol, van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Dagpact jowan Kaboutertje Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goedemorgen allemaal Bollie en Vol gefeliciteerd! Zo meteen met de trein in de spits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Sterkte blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goede morgen van harte gefeliciteerd bolletje en vol .Hier wenig geslapen na ja denk dat ik een griepje heb duurt altijd een paar dagen tot het over is .Zo denk ik dus zo maar medicatie nemen refusal.Puhh nog een paar dagen dan zou het wel beter gaan .Voor iedereen een heele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bol en vol proficiat. Het weer zag er aan het begin van mijn wandelingetje, 05:45 , een stuk beter uit dan nu ik terug ben. Het zal toch nog wel wat worden vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goedenmorgen Allemaal, Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Lucide Bol en Vol gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Jarigen van Harte, fijne dag gewenst Goedemorgen, Erik laat je weten hoe het met je vader gaat? Lag er vannacht aan te denken hoe fijn het moet zijn een vader te hebben.... Ploffie wat leuk dat je weer iets in je oude vak kunt doen, succes eerst met de cursus Burchill mag ik het pompoensoeprecept nogmaals? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bolletje en Vol, van harte gefeliciteerd !!! Fijne dag! En Ploffie natuurlijk, met zijn baan! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Goedefrummers, Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Lucide BillyBob Burchill Bol & Vol gefeliciteerd 2 september 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 @Eline voor de pompoensoep: Er zijn zoveel recepten mogelijk: http://www.smulweb.nl/recepten/pompoensoep Kies hier een favoriete uit. Mijn basis wordt bepaald met wat ik op dat moment aan ingrediënten in huis heb. Maar uit mijn herinnering ongeveer zo: - In een ruime pan fruiten een paar sjalotjes of rode ui, 3 knofloken, een verse peper, een beetje gember. Daarna inclusief bouillonblokjes (ik gebruik vaak vis bouillon) in zoveel water koken de pompoen(en), mogelijk winterpeen, een paar aardappelen en nog een 'geheime' kruid, waarvan ik ben vergeten hoe deze heette (korsakov?), mogelijk wat kruiden van mijn balkon (thijm, rozemarijn). Na het koken en wanneer pompoen etc gekookt zijn, de bouillon afgieten en bewaren(!), het overige in de blender totdat het 'moes' is, daarna terug in de pan en dan maak je de soep door geleidelijk je bouillon terug te gieten en te roeren tot de gewenste dikte. Op smaak testen met wat zout en peper. Zo iets was het eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goedemorgen, Voor de jarigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Dank jullie wel voor de wensen. En Vol ook vandaag jarig? Van harte gefeliciteerd. :rose: Wie koffie? heeft er al iemand trek in taart? Vandaag weer eens naar Optilook. Ze hebben m'n bril helemaal verkeerd gemeten dus eens kijken of ik geld terug krijg. Ik heb al een andere bril besteld bij "Opticien aan huis". Ben bang dat dat niet gaat lukken maar niet geschoten is altijd mis. En uiteraard Plof gefeliciteerd met de nieuwe baan. Leuk hoor, koken voor anderen. 2 september 2015 bewerkt door bolletje plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Vol en Bol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 goeiemorgen frummers. vandaag dagje dolfinarium met fietsmaatje en zijn medebewoners-begeleiders. Ze vertrekken om 9 uur, dus snel mn laatste bak voor we de bus in mogen. Bollewops: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Goedemorgen beste mensen, Mag straks weer 3 uurtjes werken, dus een easey dagje. Bollie, Van harte gefeliciteerd En natuurlijk heb ik trek in taart, Ga net mijn tweede bakkie koffie inschenken Vol, Ook jij van harte gefeliciteerd, en een fijne dag toe gewenst. Blondie, Sterkte, met je kiezen. Ik hoop voor je, dat je nu van alle pijn en ontstekingen verlost wordt. Erik, Ik las je bericht gisterenavond, vanochtend. Wat ontzettend lief van je dat je een echt alcoholvrij biertje voor je patient/client mee neemt. Ik zat me ook plaatsvervangend boos te maken, om de stomme reactie van het restaurant, dat 2% toch niets voorstelt. Zo onbenullig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 VOLLENBOL :rose: VANHARTE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Leve onze goede BOL! En Vol natuurlijk ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ik zie dat er al voor koffie en taart is gezorgd. Voor de liefhebbers dan nog een potje thee En natuurlijk de slingers. Bol en Vol allebei jarig?? Van harte dames. Ik wens jullie een heerlijke dag en een schitterend nieuw jaar. 2 september 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Terug van tandarts. Kaken stijf op elkaar voor een half uur tegen nabloeding. Zo moeilijk voor mij... Afijn, het is weer gedaan. Nu maar hopen op goede tijden die aanbreken met dat brokkelgebit van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Sterkte Blondie. Het zijn altijd nare ingrepen maar je weet ook dat je daar nooit geen pijn meer krijgt. Tenminste als het daar getrokken is. Ja inderdaad het zal niet makkelijk zijn voor je om niet te praten, maar het is maar een half uurtje hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Hihihi... Lang half uurtje. Ga maar een start maken met mijn muurtje in mijn woonkamer latexen. En lul zachtjes verder in mijn hoofd tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden