Spring naar bijdragen

Dinsdag, 28 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Morge allemaal...

 

Lekker ontbeten met een gebakken ei,

na een goeie nachtrust.

 

MG..heerlijk, slapen in een tentje!

Fijn dat het je zo goed doet.

 

Vandaag weer rondom huis bezig...

 

Herfstig hier...

 

Mooi gezegd Bertd...dat is wel zo...

 

Fijne dag allemaal, veel plezier als je op stap gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Vanuit een doornat Friesland toch maar even koffie en thee hier neerzetten. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
En dan realiseer ik me dat wij nog bij lange na niet de meeste nattigheid hebben gekregen. 
Afijn, er op mopperen heeft geen zin. 
Het is zoals het is en geeft mij de gelegenheid eens lekker in huis aan de slag te gaan. 
Het mooie weer komt wel weer. 
Ietje maar tussen de buien door genieten van al het leuks dat Friesland kan bieden... 
Gerrit in een tent nu. Petje af voor jouw stap naar een vakantie samen. En dan gun ik je dubbel dat het verblijf in de tent
ook gepaard mag gaan met zon!. 
Berdt, klopt helemaal hoor, je slaapt zoveel lekkerder en beter zonder..... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers.

Van harte welkom Stippie en Ronja en heel veel succes met ons forum. :rose:

Gisteren een heerlijke dag gehad, en schoonzus heeft voor haar doen weinig gedronken. Verder veel herinneringen opgehaald over onze mannen.

Haar man was de broer van mijn man. Allebei hadden ze veel van elkaar weg en we kunnen daarom erg goed de dingen verwerken die we mee gemaakt hebben met hun. Ze heeft nogal wat moeten verwerken, en nog, dus is het goed dat we daar over kunnen praten.

Vandaag gaan we een dagje weg. Maar eerst straks een paar kg. paling halen mmmmmmmm :P .

Misschien dat ik vanmiddag nog even in de h. kamer kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Ik was al vroeg op vandaag, na een goede nacht. Op de een of ander manier accordeert het geluid van de wind rond mijn tentje wel met mij.

 

Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Ik heb vroeger ook vaak gekampeerd Gerrit en met regen en wind, had ik een lekker gevoel, in mijn tentje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb lekker geslapen.

Gisteren samen met mijn goeie vriendin en haar zoon in Leeuwarden geweest.

Eerst allemaal winkeltjes in en uit geweest. Daarna mooi panden bekeken en bootjes kijken.

Toen ze we nog door allemaal kleine plaatsjes gereden om even lekker op de dijk uit te waaien.

Mijn broer is gisteren ook aan gekomen bij mams met de kids was even fijn hem weer te zien.

Vandaag gaan we niet zoveel doen. Morgen gaan we nog een feestje geven voor Mijn broers 40 ste verjaardag.

Wat oude bekenden komen van hem en mij.

Super leuk om iedereen even weer te zien.

Ik ga koffie drinken en spreek jullie later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook meer zin in zoet en wat meer eten sinds ik gestopt ben met drinken. Maar heb intussen ook gehoord dat een duvel zoveel is als 2 boterhammen met pindakaas. Waren dus 12 tot 16 boterhammen per dag :-o

Toen HA hoorde van mijn veranderende eetpatroon heeft bij me gelijk op de weegschaal gezet :-)

3 maanden geleden ben ik van ellende 8 kg kwijt geraakt. Die hoef ik er inderdaad niet terug bij.

Bewerkt wegens typefout

bewerkt door Akkordeon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met mams Spud, meestal meestal maakt een mens zich het meest druk om dingen die nooit gaan gebeuren.

Wat betreft de AA, bij ons is het juist zo dat je gestimuleerd wordt om ook naar andere groepen te gaan, juist voor de ontmoeting met nieuwe mensen en dus ook nieuwe verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van werk.

Lekker productief dagje.

Goed nieuws : De werkruimte bij het gezondheidscentrum waar ik en mijn collega al ruim een half jaar voor vechten is er nu eindelijk door.

Financiën was het laatste struikelblok, maar gelukkig de projectleiding kunnen overtuigen van het belang ervan voor ons werk.

Na de zomervakantie starten. Nu al zin in.

Afijn, nu nog even koken.

Mexicaanse wraps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlokje, het houd je bezig natuurlijk, die uitslag. Geen wonder dat je daarvan droomt.

Maar misschien vannacht niet.

 

Ik heb vandaag een Zeeuws eiland rondgereden, zoveel mogelijk het water opgezocht. Het waaide behoorlijk en ik heb één andere motorrijder gezien.

Op vrijwel dezelfde motorfiets en met volgens mij hetzelfde jack. Mooie dag zo.

 

Fijne avond beste mensen, alvast welterusten voor straks. Waarschijnlijk tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komkommertijd op het forum?

 

Ik heb eigenlijk ook niet zo veel te melden  :)

 

O Sowhat...ik vond tienertoer van oudste met één overnachting al heftig!

Wat worden ze snel groot en zelfstandig...en wat geniet ik daar van.

 

Klinkt goed Fruit..als de klik er is...'Actie' en dan kom je vanzelf tegen wat belangrijk is.

 

Vlokje, sterkte...wachten kan dan lang duren.

 

Ik ga morgen een dagje op stap met de meiden. Laatste dag alleen...dan is hubbie er weer.

En daar ben ik blij mee. Is ook altijd weer wennen hoor. Gelukkig zit de vakantie er niet meteen achteraan  ;)

 

Nou, ik ga er vandoor hier...fijne avond allemaal, voor straks een fijne nachtrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...