plof Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 (bewerkt) goedemiddag allen, Je kunt ook om een afschrift van betaalrekening vragen als ie geen bonnetje heeft, gipsy. Grote bedragen worden in de regel gepind en niet cash betaald. Maar als je geen direct antwoord krijgt op je vragen, dan zit het meestal niet goed. 19 juli 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Hoi... Zondag bijna gehad. Heb er moeite mee. Morgen gaat alles beter. Ik drink niet en dat telt. AlbertRemmo en Akkordeon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 (bewerkt) Ik baal een beetje omdat ik mijn portemonnee kwijt ben sinds een paar dagen. Hele huis doorgezocht, maar niet gevonden. Dus ik heb mijn betaalpas geblokeerd enzo. Gelukkig heb ik een aantal jaren geleden bedacht dat dit me wel eens zou kunnen gebeuren. Dus ik heb een reserve ID, reserve pin pas, netjes klaar liggen voor het geval ik mijn portemonnee zou verliezen. daar ben ik dan wel weer blij mee. ik geloof je kaboutertje, die grappen die clowntje heeft uitgehaald, kán je gewoon niet verzinnen 19 juli 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 (bewerkt) Ach lief Kaboutertje, alles wat hier geschreven wordt, is vanuit de beleving van die persoon geschreven, en zegt niets over jou meis. Ik ben blij dat je er weer bent. Vaak is niet reageren, zeker bij jou, het beste dat je kan doen. Het geeft zoveel negatieve energie, terwijl je juist positieve energie nodig hebt voor je herstel. Probeer je te concentreren op berichtjes waar jij wat mee kan en laat de andere berichten voor wat het is. Daar heb jij geen boodschap aan. O en bewijzen hoef je je al helemaal niet hoor, laat die ander maar bewijzen dat hij of zij gelijk heeft. 19 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 geld in mijn portemonee? haha nada Mijn europese ID kaart is mijn reserve id, mijn rijbewijs is de kaart die in mijn portemonee zit en die ik gebruik. Als ik geen rijbewijs zou hebben, dan had ik een paspoort aangeschaft als reserve id, en dan was mijn europese kaart de kaart die in mijn portemonnee zou zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Niks ervan Fruit. Nou heb je een huisje naar je zin, wil je familie er in wonen. En je neemt ze niet in huis hé? Families zijn rare wezens hoor. Oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Oeps sorry Akkie telefoon. Ja ik maak grotendeels Armbanden, kettingen en oorbellen voor volwassenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 (bewerkt) akelei, je kunt gewoon in je browser naar de site gaan: http://www.watismijnip.nl/ 19 juli 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Goed mensen, ik sluit af voor vandaag. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Weer thuis van vriendin. Heeft het getroffen met haar nieuwe huisje. Van 2 hoog naar een begane grond huisje met een schattige serre en met een zonnige tuin. Afijn, dus vanaf 13 uur meer in de tuin zitten kleppen dan geklust. Nu nog effe eten en daarna opslomen. Moe maar voldaan. Kaboutertje ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Hoe is het mogelijk dat de postings van A3 en mij over kaboutertje van vanochtend zomaar zijn verdwenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Die zou dat toch melden en bovendien stond er geen onvertogen woord in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 En ik heb een waarschuwing. Ik schreef al weinig, zal maar nog minder schrijven Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 nee dat dan weer niet, aak. website kan alleen maar kijken wat je nu hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Ben er weg van voor vandaag...s kijken of ik nog wat leuks heb staan bij opnames... Fijne avond, goeienacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 kijk Vlokje dat is nou eens leuk lezen hier ook best wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Fijn Vlokje! Houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Ik ga plat...droog. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Nou moe. Alsof er een zomerstorm heeft uitgeraasd. Ik vind het een heel vreemde sfeer zo, niet echt slecht, maar bijzonder, nieuw bijna. Er flink geschoffleld, berichten en delen ervan verwijderd. Ik lees dat mensen waarschuwingen hebben gekregen. Misschien zijn er zelfs wel gebannen voor kortere of langere tijd. Een leerpunt voor mij is dat er bericht verwijderd is waar ik over nagedacht had, geen emotionele compuls dus. In dat bericht was ik kritisch naar iemands gedrag, niet naar diens persoon. Volgens mij mag ik dat doen in het algemeen. Op de man spelen wil en doe ik niet. En toch is mijn bericht verwijderd, ik heb iets om over na te denken. Niemand hoeft het met alles wat ik zeg eens te zijn, ook niet met een beetje of zelfs helemaal niet. Maar ik denk dat een forum moderator niet echt op de inhoud maar op de vorm te werk gaat. Ik weet dat ik bij sommige mensen de nekharen overeind krijg. Daar heb ik ook geen moeite mee, maar ik beschadig geen mensen. Ik heb het over gedrag en meningen, dingen waarover je mag discussiëren. Ik doe dus iets niet helemaal goed. dat hoeft ook niet meer sinds ik niet meer gebruik, ik sta mezelf toe een foutje te maken her en der. Maar ik mag wel van fouten leren en dat wil ik ook. Dus vind ik het jammer, maar heel begrijpelijk, dat ik van de moderator geen korte toelichting kreeg waarom mijn bijdragen nu weg zijn. Ik had het graag begrepen. Of is dat ook weer oud controle gedrag? Zou zomaar kunnen. De komende dagen ben ik aanzienlijk minder op het forum. Niet door de recente gebeurtenissen hier, maar door een toevallige samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat het jullie goed gaat op dit forum en daarbuiten. Ik ben reuze benieuwd wat deze storm teweeg heeft gebracht. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 @akelei: als ik er zo naar kijk wordt het gemakkelijker, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Op naar betere dag Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Trusten allemaal, En tot morgen, droog gebleven vandaag. En morgen weer positief op. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Ha die Rintintin Hoe gaat ie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden