Spring naar bijdragen

Zondag, 19 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ah gemist dus. Jammer!

Volgende keer misschien beter.

 

Ga ik nog een deel kijken van de serie waar ik nu mee bezig ben.

Unsere Mutter und unsere vater best wel indrukwekkend.

 

 

Slaap ze! :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spuddeke :heart:  jij bent zeker niet uit mijn gedachten geweest.

Ja heb mijn privé weer en ben alleen nu,

Relatie was al een paar jaar niks meer, mede dankzij zoon, dat heeft mij de das omgedaan.

Ik heb van vroeger uit nooit geleerd om een arm om iemand heen te leggen als hij of zij het moeilijk had, en kan het ook niet.

Zij ook niet, maar mij word het verweten dat ik het niet kan.

2010, in dat jaar werd ik 50 en was een jaar droog, vond het voor mezelf leuk om de nieuwjaarsduik te doen, ze is meegegaan en oorlog met mijn schoonouders, want normaal kwamen we 1 januari altijd daar.

Ach wat moet ik er over vertellen? Wil zoveel kwijt maar is dat helpend voor jullie?

En wil haar niet onderuit halen, zij is ook mens en heeft ook genoeg zo niet te veel meegemaakt.

Hou nog wel van haar maar omliggende zaken hebben het genekt.

Spud Love ye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed je weer te lezen Rintintin, spijtig van je relatie. Schrijf toch vooral wat helpend voor jou is en niet zozeer helpend voor ons. Over arm om iemand heen slaan niet kunnen, ik was vroeger ook heel afstandelijk vooral op fysiek vlak (via opvoeding niet geleerd denk ik) en heb het mede door het fysieke werk in de zorg kunnen leren en nu doe ik het vaak automatisch en vanzelf. Als je het wil leren dan kan het. Voel me fijn bij nu makkelijker een intiem gesprek te kunnen hebben en ook heel natuurlijk iemand te kunnen aanraken als dat goed voelt. Wie weet iets voor jou om mee te oefenen....want ik kan niet daar geloof ik nooit zo in. We kunnen zoveel meer dan we denken te kunnen.....

 

Sterkte met de verwerking van het uitgaan van je relatie en succes met nieuwe doelen maken en nastreven en bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...