blondie6173 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Weer vroeg wakker door interne wekker. Helaas grijs en nattig buiten. Plan was om naar mijn landgoed te gaan, maar met dit regenachtige weer geen optie. Dan zo maar even kijken of ik mijn schuurtje kan uitmesten. Koffie! Dagpact: Blondie 12 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 hoihoi frummers nog verslapen ook bijna, wel de wekker gezet op tijd maar niet rode knopje aan, pfffft nou ik word zo opgehaald en gelukkig alles klaargezet. broodnodige koffie erin, brood zelf verbrand dus dat wordt 2 bananen als basis. heb een goeie dag mensen die zon moeten we vandaag maar even uit ons hart halen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen frummers, Dagpact: Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen, ik huppel naar de douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Veel plezier LJ. Duik hier de doesj maar even in. Laters☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Even wachten dus tot Eline klaar is... Dan nog maar een bakkie pleur. 12 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen, regenachtig weertje hier, lekker fris, want het was warm vannacht. zo lekker kopje koffie en druk aan de gang met van alles en nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact:Blondie Lucide jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goeie morgen mensen. Het is hier nog een beetje grijs. Hoop dat dat weg trekt want vandaag is de grote dag voor mij. Ik sta op de markt met m'n sieraden. Ben zo benieuwd. erik en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Succes Bol Goedefrummers deze zondagochtend, Eerste echte koffie verkeerd is nu bezig in de mik te gaan... Het opschuimen is nu wel gelukt, en dus lag het wel aan het wel/niet in een steelpannetje. Steelpannetje dus. Zo, nu verder met een motivatiebrief en straks een plekje buiten inrichten om die bikkels die toch komen en het miezerige weertje trotseren te kunnen ontvangen; En desnoods dan maar in mijn inieminie appartementje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Ben weg kanjers tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Joris, geniet ervan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen Op naar ontbijt en koffie, daarna naar tennisbaan. Voor mij ook geen alc op tennisbaan hoor! Bolletje, spannend! Veel plezier Edit; jaar tennisbaan is wat lang 12 juli 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen mensen, hier op de camping ook druilerig. Gaan eerst naar een kerkdienst en zien dan wel weer. Een goede zondag allen en sterkte voor degene die dit nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Morge allemaal, Verkoelende druppels... Leuk feest, onverwacht laat, nu rustig wakker worden. Vanmiddag muziek maken, zin in. Bol succes met je new business! Fijne dag allemaal, maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Ff iets heel anders.... Als ik naar beneden scroll zie ik altijd '5 gebruiker(s) lezen dit onderwerp'... Ik vind dat zo raar...we zijn juist geen 'gebruikers' meer... Of minstens heel erg van plan dat niet te zijn... Het is maar een detail, Maar mij valt het elke keer op? jowan, lady jane en JaNina reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Sorry Gerrit....dat realiseerde ik me niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Daarom zijn ze ook anoniem aanwezig Kruidje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: Blondie Lucide jowan Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Ik ben een gebruiker. (zonder de suiker) Tot laters iedereen. Ben weg vandaag. 12 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemiddag is het al bijna . Iedereen natuurlijk een fijne en goede zondag gewenst . Wat leuk om te lezen dat jullie zo ondernemend zijn Merk dat de doordeweekse dagen makkelijker gaan als het weekend . Er was feest in Hengeloooo en ondanks dat ik dat absoluut niet mis sta ik wel wat down op vanmorgen . De maandag is weer zo'n dag waarin ik vaak dingen moet regelen , en dat heeft het afgelopen half jaar best op zijn gat gelegen . Een periode van drinken stopt en puinruimen is begonnen , grote trikker voor een terug val, gezien je continu geconfronteerd word met de ellende die je gemaakt hebt . Is het niet sociaal dan financieel en in en om het huis . dus vandaag een dagje van alles , wasje draaien , administratie in orde maken voor morgen en even eropuit met de honden ,ontspanning . carpedium dus Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Hallo allemaal, vandaag mag ik een hond op halen bij mijn zusje, die heeft er toch 4, ik doe dit omdat ik dan in ieder geval buiten kom en ik heb de nodige afleiding en natuurlijk aanspraak. Dan ben ik ook niet zo alleen. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Die heeft er toch 4? Wat triest voor het dier om zo uit het vertrouwde roedel te worden gehaald Niet rot bedoeld hoor muis, maar dit vind ik toch wel erg sneu. 12 juli 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Bighamster doet vandaag ook weer mee aan dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden