bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Heel goed Nicot. Goeie morgen allemaal. Nicotine42 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Fijn weer 2 nieuwe mensen hier! Welkom soms lijkt het een sprong in het diepe, dat stoppen met drinken. Maar in een warm bad van het forum kan het een zachte landing worden. Blijven komen en oefenen dus; het loont! Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Thx ! Begin nu een beetje door te krijgen hoe het werkt....wilde me gister meteen al weer afmelden maar het is toch wel fijn zo :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Welkom Bighamster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Even repareren: Dagpact: jowan BillyBob Anette Blondie An Bighamster Marc Agnieta Nicotine42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Fijn dat wij als nieuwelingen zo een warm onthaal krijgen. Bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Welkom Bighamster en Nicotine! Geniet van je vakantie Fruit! Langzame start hier, maar alles goed. Maar even kijken wat het wordt vandaag. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Nicotine42 en Bighamster, welkom, als ik Bighamster lees denk ik even aan Walrus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik deug niet meer denk ik. Agnieta, Jij deugt wel, maar je denken deugt (vaak) niet. Denk ik. Tenminste, dat denk ik van mezelf in jou te herkennen. Ervan uitgaande dat ik dus denk dat mijn denken vaak niet deugt moet je je van dit bericht maar niet teveel aantrekken. (je mag dit bericht best twee of meerdere keren lezen, het laten bezinken, en het dan nóg niet snappen... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 vind het nog steeds warm en morgen weer 30+ graad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 iemand nog iets leuks te vertellen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 goede morgen allemaal , ik ben al even bezig maar nu even tijd voor een bakje koffie en even achter de computer. gisteren te lang doorgegaan met klussen om de zucht te temmen en daarna om het maar af temaken. nu het gevoel dat er een vrachttrein over me heen is gedenderd. ik ben de week wel eens frisser begonnen. een voordeel is dat ik vandaag veel ruimer in de planning zit daardoor. ook dat moet ik weer leren, om de positieve kanten van het leven te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Als je het vandaag maar droog houdt Aggie. Dat te lang doorgaan Wisse hoort ook een beetje bij een alci. Wij kunnen geen maat houden, we hebben geen rem zeg maar. Dat is met het drinken ook zo , we blijven doorgaan en kunnen niet meer stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Jezelf op 1 zetten - of wellicht een gedeelde eerste plaats als je kinderen hebt (ik niet).Ja, dat is waarschijnlijk wel de weg.Maar betekent dat dan anderen boos maken of teleurstellen?Zouden anderen je die ruimte niet mogen geven?Ik praat voor mezelf hoor Agnieta door op jou in te haken.Ik zet mezelf snel op 2, in een liefdesrelatie.Dat blijft een uitdaging.In mijn hoofd klinkt wel de mantra: "eigen herstel eerst". Dus dat wel. Maar ik bén niet mijn herstel hè? Zou ik dan ook nog moeten zeggen: Yo gaat voor?Lastig hoor...Zucht. Ben een beetje melancholisch. Hup, in de yogabenen Yo! Ekam adem in, dve uit, trini in... 6 juli 2015 bewerkt door Yogajuf erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 herkenbaar Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik kom niet echt vooruit vandaag...terwijl ik zo veel te doen heb...ook in de yogabenen dan maar?! In ieder geval de pc uitzetten...tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 goeiemiddag Leuk! Nicotine en Bighamster op het dagdraadje! Welkom hier. Heb zin om mijn administratie door te spitten, te organiseren en netjes te maken. Dus dat ga ik maar doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Budgetmaatje admin en klusjes gedaan. Nu sla ik de douche en vanmiddag ben ik weer crea bea Joris oftewel verder met een impressionist schilderij op canvas en met acryl. @agnieta, ik heb al heel lang de indruk dat je een negatief zelfbeeld hebt en dit gaat ook gepaard met het vaak vragen van aandacht en dan in de negatieve vorm. Als andere Forummers je adviseren of proberen bij je door te dringen, dan schiet je in de weerstand of ga je om je heen slaan. Vervolgens ga je dan heel gemakkelijk 'niet de discussie' aan, want daar heeft je ego dan weer geen boodschap aan. Het ego houdt van aandacht. Het kan niet genoeg zijn. Daarnaast krijg ik de indruk dat je niet beschikt over een lerende persoonlijkheid. De status quo is al heel lang zo. Dat maakt het voor mij minder interessant om jouw postings te lezen. Dit was mijn (ongevraagde) feedback. Doe er iets mee of niet, oftewel wordt het een positive feedback of maak je er een negatieve van? We zullen het weer zien. Zo denk ik erover. Het zou pas een waardevolle bijdrage van je zijn als je kan laten zien dat je voor verandering open staat. Als ik niet direct reageer, ik ben dus vanmiddag aan het kliederen met verf blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 je kan er ook inhoudelijk op ingaan aggie, klein adviesje en zeg het zachtjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Misschien heb je nu wat tijd doordat Joris gaat kliederen om er over na te denken of het zo is of niet, en er dan vanmiddag op terug te komen Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Is dat nou het enige dat je er uit haalt, Agnieta? En als je nou eens probeert daar doorheen/overheen te lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Las ik nou dat Joris de douche sloeg? Tja maandag nog maar dus geen weekend gedoe hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Gek hè? Ik haalde net sigareten bij de supermarkt. Vraagt die juf of ik er koopzegeltjes bij wil. Nee, dank u. Wilt u het bonnetje mee? Nee, dank u. Ik zeg: het gaat mij als verslaafde enkel en alleen maar om die sigaretten. Ze moest lachen en iemand die achter mij stond ook. Zulke dingen zeggen haalde ik me vroeger bij de slijter niet in m'n hoofd.. plof en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 WELKOM Bighamster en Nicotine!! Kohtje, toch weer aan het roken? Nog een paar uurtjes en dan VAKANTIONO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 begrijp ik, dan was het zoals ik met zweet op mijn voorhoofd en diepe schaamte van hoe vroeg ik er weer was, maar 1 gedachte, afrekenen en weg hier! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden