jowan Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen. Ondanks geen wekker gezet te hebben toch weer vroeg wakker. Helaas geen zon, wel een grijze lucht. Dan maar een bakkie koffie op de bank ipv in de tuin. Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie BillyBob Voor het eerst sinds ik niet meer bij mijn kinderen en hun moeder (want ik kan het toch niet meer mijn vrouw noemen) woon, is een van mijn kids bij mij blijven slapen. Erg gezellig!Nog niet ideaal, op een luchtbed en zo, maar toch. Goed weekend! plof, erik, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frumevillers, Eindelijk weer een rustige nacht gehad en lekker kunnen slapen. Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Billybob Joris 27 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen, hier ook grijzig, Billybob wat een fijn bericht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Koffie op. In de benen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Ik ga ook maar eens koffie zetten en mijn nest uit 27 juni 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Hoe was de film Joris? Hier in Groningen nog niet kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen frummers. Hier ook nog geen zonnetje... Maar wel koffie en thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Jij ook een goedemorgen Toineman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 lynyrd skynyrd goed nummer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 goeiemorgen vandaag naar vriendin wijd weg en vanavond werken. times flies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Jullie ook een goedemorgen Pinkman en Jane. Jij een heel fijne dag Jane.. .en ja time flies... steeds sneller. Ik weet niet wat voor weer het bij jou is Pinkman... HIer gewoon eigenlijk heel vredig weer, alleen het zonnetje heeft zich nog verstopt, best aangenaam zo. Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een mooie dag van. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Goede morgen. Hier ook wind en lichte bewolking. Ga even het weer aankijken. Was van plan 3 uur een zee Kayak te huren. Normaal train ik vaak en nu doe ik lichamelijk zo weinig. Had vroeger in de sloot achter ons huis een kano. De beweging en balans verleer ik toch niet. Alleen de golven op zee maakt het wel spannend. Maandag besloten om verder te reizen. Barcelona als eerste. Heb hier heel veel zin in. Daar in 2 dagen druk programma en veel zie.... Vervolgens naar omgeving Tourmalet (bekend voor de tour de France kijkers) dat is ook niet zo ver van Lourdes voor de katholieken onder ons. Vroeger 2x met ouders geweest maar dat is tien jaar terug. Camping bestaat nog...ga naar diezelfde camping. Die hebben ook georganiseerde activiteiten zoals wandeltochten. Wandelen en met andere mensen dingen doen begin ik hier wel te missen. Hier is het hooguit een praatje bij de afwas. Met drank voel ik wat minder trek. Alsof ook de combi vakantie en nuchter went. Was natuurlijk ook heel lang al zo dat drinken en vakantie hand in hand gingen. Voel me vooral veel georganiseerder minder chaos minder hyper alles Door elkaar en tegelijk...en ik overdenking veel meer. Dat is goed want er is veel van afgelopen jaar om bij stil te staan maar ook een nadeel. Bij doormalende gedachten was drank altijd het middel om dit stop te zetten. Nu laat ik het denken maar toe en zoek afleiding in activiteiten doen. Zo weer een lange tekst. Koffie is klaar...tot laters. 27 juni 2015 bewerkt door erik Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Billie Bob wat fijn joh. Zonder drank is het echt genieten geblazen en kan je er voor 100% voor je kind zijn. Ik hoop dat het kayakken gaat doen Erik en genieten joh. Kijk je uit voor de haaien? 27 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen.. Dagpact; jowan Kaboutertje Blondie Billybob Joris Ietjefietje Agnieta Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Hoe was de film Joris? Hier in Groningen nog niet kunnen vinden Traag en bij tijden saai, maar als Australië je geboorteland is en als je als klein jongetje ook met de aboriginals op school hebt gezeten, een mooie film en voor mij een herkenbare cultuur en natuur. *Film: Charlie's Country 27 juni 2015 bewerkt door Joris erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen beste mensen! Ik was laat op en ga vandaag allerlei kleine dingetjes doen en regelen. BillyBob, fijn dat zulke dingen gewoon kunnen. Ach, een luchtbed maakt het misschien nog spannender ook. Erik, je hebt allemaal leuke dingen op je planning staan; ik hoop dat je Barcelona niet te druk vind. Je doorbreekt nu voor het eerst je gebruikelijke vakantiepatroon, goed van je. Ik ben erg benieuwd naar je algemene indruk als je straks weer terug bent. De rust in huize Blondie weer wat terugekeerd, of is je dochter nog steeds bokkig? Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact; jowanKaboutertjeBlondieBillybobJorisIetjefietjeAgnieta Lucide Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Dagpact; jowanKaboutertjeBlondieBillybobJorisIetjefietjeAgnieta Lucide MarcBilly1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stippie Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Dagpact; jowan Kaboutertje Blondie Billybob Joris Ietjefietje Agnieta Lucide Marc Billy1981 Stippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Agnieta, Melatonine kun je gewoon bij de drogist kopen. Let even op hoeveel milligram hij gewend is te gebruiken, want er zijn verschillende sterktes. Kleine potjes met 500 tabletjes van 0,01 mg tot volgens mij strips met tabletten van 3 mg. Er zit dus nogal verschil in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden