Spring naar bijdragen

donderdag 11 juni


luna1961

Aanbevolen berichten

Jawel ik kan wel wat ondernemen.....maar heel kalm.....

 

Denk ook echt kabouter dat je kalmer aan moet doen....gun jezelf de rust om zowel lichamelijk als geestelijk te herstellen,

des te sneller kunnen we naar de aapjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Kaboutertje, je klinkt verstandig nu en dat werd tijd. Je mag vandaag wat lopen en wat eten! Dat is mooi, maar doe het kalm aan.

 

Agnieta, let jij ook een beetje op jezelf? Je hebt zorgen over je vader, bent wat boos op je zussen en nu slaap je slecht. Dat zijn er bij mij al drie van de vier van HALT.

Ook lijkt het me niet verstandig voor jezelf als je straks zwaar in de mantelzorg komt te zitten.

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al helemaal flauw. Wat brengen ze je? Glutenvrij licht verteerbare PAP. Minimaal drie eetlepels eten. 

 

Je moet ergens beginnen en zo klinkt het wel logisch. Pap voor iemand die al een tijd geen vast voedsel heeft gehad en glutenvrij wegens de intolerantie. Die had ik nog kunnen bedenken vooraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt heeeerlijk Kabouter... 

 

Maar zonder gekheid, fijn dat je nu toch met stapjes vooruit gaat, ook al zijn het nog kleine. 

 

en goedemorgen frummers. 

hier een vriendelijk zonnetje, maar nog wel koud buiten, het lijkt een mooie dag te worden. 

ik heb de koffie en de thee maar gelijk in de warmhoudkannen gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen medefrummers.

 

Beterschap Luna

 

Vervelend dat je zo kwakkelt Eline. Je zou toch in mei geloof ik nog op vakantie. Is dat niet doorgegaan?

 

Zelf eten Kabouter! Wat fijn. Doe je best op de drie lepels. Het is een begin.

 

Straks naar de psychiater. Eindelijk met goed nieuws omdat het goed gaat met me. En ik denk dat ik daarna even langs de bloedbank fiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief Agnieta.  :rose:

 

Goedemorgen, onderbuurman (junkie) was weer aan het donderjagen vannacht.

Na twee sms'jes was hij nog niet stil, dus dan maar bellen. Krijg je weer een warverhaal

dat "Jouw overheid (hij is een gesjeesde Duitser) is verantwoordelijk voor zijn methadonverslaving".

Pfff...

 

 

Dagpact: 
Agnieta 
Lucide
Kaboutertje 
Blondie 

jowan

joris

 

Vanavond weer naar een praatgroep. Werkse of heb een fijne nuttige- of hersteldag  :sun:

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wat bedlegerig vanmorgen. En niet om solidair te zijn met kaboutertje - al is dat wel een leuk idee - maar omdat ik lui ben. Lang niet geweest en als ik zo doe associeer ik het ergens met het hebben van een kater. Niet best dus.

Hup Yo, uit de veren! Het is in elk geval prachtig weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah! Mag vandaag beginnen met zelf eten. Als ik braaf ga eten wat ik hebben mag, dan kan de voedingspomp eraf als ik naar huis ga en kan ik sondevoeding per porie erin spuiten. Wordt het een stuk makkelijk van. Vandaag met kleine stapjes beginnen en nog vloeibaar. Diëtiste komt straks langs.  

 

Makkelijker per porie??? Lijkt mij een omslachtig werkje.. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...