Spring naar bijdragen

donderdag 11 juni


luna1961

Aanbevolen berichten

Fijn dat je je goed voelt Juf. Buik het maar lekker uit. Even lui is niks mis mee.

 

Pap is heel gezond. Wij zitten ook elke ochtend aan de havemoutvlokken, met appel en rozijn. Het chiazaad laat ik maar weg tegenwoordig. 

 

Langzaamaan Kabouter, dan breekt het lijntje niet. Bereid je maar rustig voor op het naar huis gaan. Het komt eraan, dat zul je zien.

 

O, Angieta, dat had ik gemist natuurlijk, dat je niet meer op mocht passen. Kun je dat voor jezelf zeker weten dat je het aandurft? Kun je daar niet een plan voor maken dat het goed gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een kort afspraakje bij de psychiater, we hebben het voornamelijk gehad over hoe ik nu uit de crisis van afgelopen tijd ben gekomen. En wat ik wil bereiken met schematherapie. Pfff, ik zie er toch wel tegenop hoor.

 

De bloedbank was gesloten, dus morgen maar weer proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose: Agnieta

 

Wat lief van die fiets! Maakt me blij dat er nog mensen zoals jij bestaan die zulke dingen doen en vertrouwen hebben in mensen. Sterkte met al je mantelzorgtaken, wat Akelei schrijft over doseren kan ik be-amen, maanden heel intensief betrokken zijn breekt je op een moment op. En dan is die energietank niet gevuld in een paar nachten slaap. Zo voel ik me een beetje nu, schrik van mezelf hoe ver ik heb het laten komen. (zie ook mijn laatste post in treffende uitspraken) Liefde voor jezelf moet altijd op de eerste plek. En wat MG schrijft 3 van de 4 uit HALT, dus oppassen voor en goed zorgen voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe weer alles tegelijk vandaag. Forum lezen, afwassen, vegen, was draaien, camping uitzoeken, mailen voor studie en wasopvouwen. Het lijkt chaotisch maar het schiet wel op, werkt gewoon niet gestructureerd werken. Heerlijk om thuis lekker chaotisch te mogen zijn en toch veel te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta :heart: 

Huisarts ook even informeren misschien? Ik heb er geen ervaring mee hoor.

Goede beslissing van je, denk ik.

 

Kaboutertje, je klinkt goed zo. Hou vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal geen verkeerd idee van Kaboutertje Aggie. Toen mijn kaboutertje terug kwam van weer eens een ziekenhuisopname, hebben ze van de thuiszorg een opname geregeld in een verzorgingstehuis, ik kon het gewoon helemaal niet meer aan en was aan het einde van mijn latijn.

Wat viel er toen een last van mij af. Ik kon de zorg overdragen en wist dat hij daar goed was. Ik zou inderdaad eens informeren of hij niet overgeplaatst kan worden. ;)  Dit wordt echt teveel voor je. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij hem zelf Agnieta! Hoe moeilijk dat ook is! Snap wel dat het moeilijk is. Maar dan mag je hem duidelijk maken van pa ik trek dit niet en ik kan niet voor je zorgen. 

Dat klopt helemaal Kaboutertje alleen in het eggie is het zo ontzettend moeilijk om dit duidelijk te maken. sommige mensen kunnen zo op je gevoel werken, je een schuldgevoel geven als je ze niet verzorgd, dat het moeilijk is om duidelijk te maken dat je het niet aan kan. je bent jonger dus je kan niets mankeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genietse op het strand en succes morgen met dat gesprek op je werk.

 

Ik was na huis opruimen en een flinke lunch, om half twee even op bed gaan liggen. Voel me nu alsof het midden in de nacht is terwijl het buiten zomer is. Ga nu een uurtje sporten, benen training. Daarna in de sauna bij sportschool nog even wat zon pakken. Had ik nodig die extra slaap.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha,

 

Ik ben er wel vandaag...maar zó lekker bezig met vanalles.

Dus iets minder hier...maar dat is ook goed.

Ik blijf lekker streepjes zetten op de kast  :)

Het lukt me goed. Realiseer me dat er nu meer momenten zijn dat ik niet aan alcohol denk,

vandaag bijvoorbeeld. Wat is dat fijn! Het is ook het in beweging zijn, met dingen bezig zijn

waar ik blij van word, actie en doen. Druk, maar op de goeie manier.

 

Fijne avond allemaal. Strakjes yoga...warm, maar ik heb het nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...