Vol Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Sterkte komende nacht..tot Morgen! Dan ben ik op afstand bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ja hoor, ik heb een paar heel lieve vriendinnen, die mag ik altijd bellen. "Altijd" doe ik nog niet, maar wel al "vaker". Bellen als ik bang en in paniek ben, is geheel nieuw voor mij. tja, er is veel nieuw voor mij. maar ook lieverds slaap zacht, ik probeer het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Niks meer hetzelfde....En anders hier maar van je af schrijven... Wens je een goeie nacht. Hoop dat je goed kunt slapen of in ieder geval rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Denk aan je Jannigje ook al ken ik je niet goed. Ik zat in de tram gisteren en de zon scheen en ik bedacht me hoe angstig je je zou kunnen voelen. Je bent dapper! Sterkte 15 maart 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Mijn duimen draaien warm en mijn positieve vibes vibreren jouw kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Duim voor morgen Jannig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Dank je Lika, LadyJane, Lars, Vol en ja Vasja een mens kan heel bang zijn. Ik wist ook niet hoe bang of op welke manier. Ik ben ontzettend bang nu, de angst bouwt zich al vanaf vanmiddag steeds meer op. Tot een uur of 2 kon ik het nog redelijk weghouden, maar daarna was/is er geen houden meer aan. Geen vertrouwen, geen hoop, een kille verstikkende angst. Vanmiddag liep ik nog te onderhandelen met God, Allah, Jaweh, Boeddha, Brahma, Vishnu, wie dan ook. Het kan gewoon niet waar zijn, geef me nog één voorjaar en zomer"............ Nou ja, dat heb ik al eerder gezegd. 15 maart 2017 bewerkt door Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Och Jannigje Kan ik wat voor je doen? Ik ben nog wel een uurtje wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 het zou ook gek zijn als je die angst niet had Jannigje, durf je er echt in te duiken? Eventueel toch een vriendin bellen en dat samen doen Het is er toch en die angst is reeel, wat de uitslag ook wordt. Angst is pas erg als die verlamt. Maar delen is al beweging, dus blijf met iemand in contact als je kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Weet je Vol, ik ben zo lang bang geweest! Bang voor van alles en nog wat, bang niet goed genoeg te zijn, bang het leven. Maar dit? Ik realiseerde me net opeens dat ik nooit meer beter zal worden, nooit meer. Dat is toch niet te vatten? Ik heb net medicijnen genomen, maar weet niet meer precies welke!!! Ik slikte ze door en dacht meteen: neeee, welke was dit Ik adem, kijk t.v. voor de afleiding, ik loop niet gillend door mijn flat terwijl ik de haren uit mijn hoofd trek, maar ik weet niet meer of ik nu wel of niet een slaappillen heb genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Ja, ik ga het wel aan, daarom voel ik ook wat en hoe. Ik hoop alleen dat ik nog wel wat kan slapen, dat scheelt weer een aantal uren. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Ik ga nu maar de afwas doen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Nooit meer beter worden, ik kan me gelukkig niet ook maar een beetje bedenken hoe dat moet voelen Hoe groot is je afwas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 wat moet er nu een hoop onwezenlijk voor je zijn meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Alles is ineens zó anders, wat ongrijpbaar, Jannigje! Er is een forum voor mensen die in jouw situatie zitten. Maar ja, eerst maar eens morgen afwachten. Nee, eerst maar slapen. Ik duim voor je, héél hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Lieve schat, ik ben al blij dat je er meer durft te zijn! Hier en bij vriendinnen. Hier ook duimen voor morgen voor jou! Ten diepste de hoop dat het meevalt.... er iets aan te doen is.... Alle geluk wens ik je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Jannigje, wakker ben ik, jij misschien ook ? Dan hoop ik al en niet nog. Hoop dat je iets van slaap hebtmgepakt. Het is donderdag. Ik hoop zooooo op een goed gesprek voor je. 'duimen... zijn jullie er klaar voor? GO!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Sterkte vandaag lieve, denk veel aan je en duim mee natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Heel veel sterke vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden