Lucide Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, Dagpact; Lucide Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, Een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 (bewerkt) Goedemorgen, lekker genieten van je vrije weekje zielbewoner. Hier eerst aan de koffie. De hier vermelde tijd staat nog steeds een uur terug!?! 7 april 2015 bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Murning! Dagpact;LucideZeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen frummers. En hier is de koffieeeeeee.... ... en de thee natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, Lekker weer aan het werk. Maar eerst een bakkie koffie Dagpact: Lucide Zeilbootbewoner Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: LucideZeilbootbewoner Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, al een wandeling achter de rug, mooie lucht, veelbelovend, nog wel koud maar ook dat schijnt rap te veranderen, gelukkig heeft Yvonne de koffie klaar, komt Ploffie nog terug? Ik mis hem wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goeie morgen kanjers. Vandaag de nieuwe deuren en kozijnen. Zal wel stoffig worden hiero maar ik krijg er wel iets moois voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Wij willen Plof! Wij willen Plof! Wij willen Plof! Wij willen Plof! .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen allemaal... Hier is t ook stoffig maar dat is t meestal ook zonder nieuwe kozijnen, Bol Ik laat t lekker zo. Werk kost al genoeg energie. Gister kreeg ik van een patiënt een fles wijn. Wijn? Wat moet ik daar nou mee? Gewoon weer doorgegeven aan mijn collega. Zonder aarzelen Geen sprankje pijn/ verlangen /hebberigheid Wat was dat lekker om gewoon te doen En te kunnen ProudMary, Jette28 en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Hoppa. Op het fietsje maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen ook Blondie , Skip , Jowan, Bol en Eline. Leuk dat het zo makkelijk ging Skip. Bol... wat zal het weer mooi worden bij jou. Stukje bij beetje wordt het een echt paleis he? Fijn, en dat stof... dat werk je later wel weer weg. Hier nog mistig Eline, en het ziet er ook nog koud uit. Wat Plof betreft... heb het gevoel dat hij niet echt meer terug zal komen. Hij had een dubbele account en gaf dat ook aan hier... dat is dodelijk op dit forum.... Blondie, werkze , fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Hartstikke goed gedaan Skip Ja een mooi paleisje Von. Mensen zijn gearriveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Luitjes, ik ga er vandoor. Hoop te doen en heb avonddienst, dus nu aan de slag. Maak er een mooie dag van lui. ... en wat realiseer ik me dan gelijk hoe moeilijk dat voor Kabouter moet zijn. Hoe onmogelijk nog. Kabouter, een dikke knufffel voor jou. Hoop dat jouw huisarts je de hulp kan geven die je nodig hebt nu meis. . Koffie en thee op de welbekende plek op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Ha, Plof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 (bewerkt) . 17 november 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 (bewerkt) . 17 november 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 goeie zonnige morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, weer een nieuwe werkweek! Dagpact: LucideZeilbootbewoner Blondie jowan Kaboutertje Agnieta Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Goedemorgen, koffie en krantje... mooi zonnetje buiten, maar toch nog frisjes fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden