Spring naar bijdragen

Dinsdag, 7 April


Lucide

Aanbevolen berichten

Het gaat er niet om of iets werkt, je denkt denk ik teveel na Hot.

 

Ik heb liever leuke vrouw aan deur dan man,

 

Maar wat l#l ik nu eigenlijk, afgelopen zaterdag 2 leuke vrouwen aan deur en ik voelde me als dood vogeltje, hele dag nerveus.

 

Hier geen hondenbelasting of iets dergelijks, je zal maar controleur zijn, brrr.

 

Btw, heeft MG teveel paaseieren gegeten of is bezoek hem teveel geworden.

 

Ik heb politie al gebeld, maar die voeren actie voor CAO, dus reageren niet. en sirenes gaan ook 2 maanden niet af

 

Wat een zorgen he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste bericht even, zo blij dat paasdagen voorbij zijn, stilte voorbij. Kan daar niet tegen, durf amper buiten dan, maar moet nu wel.

 

Heb gelijke van mij nog nooit ontmoet, meeste mensen willen rust en geen mensen. Voor mij is dat compleet anders, kan niet tegen alleen zijn en geen mensen om me heen.

 

Geef mij druk strand op Scheveningen en voel me in mijn sas, Schiermonnikoog kom ik nooit.

 

 

Tja, rare is dan wel dat ik in mijn schulp kruip op moeilijke momenten en er steeds verder in geraak. Hoop vanavond weer eens naar cursus toe te gaan,

 

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ingelogd om Hut en Agnieta.

 

Begrijp weinig van je bericht Hot, tig keer gelezen, maar, je zegt laat je niet ontnemen, maar voel me er niet prettig bij. Weet niet of dit antwoord is.

 

Agnieta, hoe moet ik het zeggen, maar dit is dorp, niks te doen en idd, waar drukte is kom ik niet alleen. Ja alleen met drank, dan fiets ik overal heen.

 

Komende donderdag komt hier iemand die met me activiteiten gaat ondernemen.

 

Het erge is, ben beetje radeloos, gelukkig komen ze me halen vanavond, erg vind ik dat hoor! Begrijp mezelf niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan even niks met je vandaag Hot, teveel met mezelf bezig denk ik. Sorry maar wil zelf ook overleven.

 

En qua honden gelijk, worden nog steeds ingezet voor ontmanteling mijnen, maar wat is er mis met varkens, koeien en kippen, ok, niet aaibaar, maar mij net zo dierbaar.

 

Hypocriete gedrag, maar goed niet opwinden,

 

Bedoel jou niet hoor Hot met hypocriet gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar, mag ik eigenlijk niet zeggen van hulpverlener, maar toch, begrijp je moeilijk Hot.

 

Vaak praat je in raadselen voor me zoals anderen ook. Meestal scroll ik, bij jou niet.

 

Is maar 1 oorzaak en dat is omdat ik wil pleasen, maar ja niet doen he.

 

Maar goede reactie geef ik mi niet op je.

 

Lekker laten verwennen Agnieta, of verwent je kleinkind je weer vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...