Lucide Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen, Vroeg uit de veren is nooit leuk ;-) Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen Lucide en de rest van de frummers. Maar het is wel lekker rustig...Even wakker worden van de nacht. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen, Twijfel of ik vandaag of morgen ga werken. Eigenlijk is het handiger morgen omdat ik dan toch al in de buurt van mijn werk ben voor mijn therapie-sessie. Aan de andere kant is het altijd afwachten hoe ik uit mijn therapie stap... Dilemma om even te overdenken onder het genot van een bakkie koffie. Dagpact: Lucide Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact:LucideAgnietaBlondie jowan Knap, Blondie, dat je zulke besluiten tijdens één kop koffie kunt nemen, ik doe daar vaak veel langer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen, even rustig op gang komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Hahaha, jowan. Dit suddert al sinds gisteravond hoor, bak koffie slechts een deadline die ik gesteld heb voor mijzelf, anders blijf ik erover nadenken. Besluit genomen. Vandaag lekker een dagje thuis rommelen. Morgen werken. Aan de slag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Kijk jij uit Agnieta. Ook voor jou bestaan er grenzen in wat je aankunt. Je bent geen superwoman en hoeft dat ook niet te zijn. Vaak bij mij er ook in gepeperd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Lukt me tegenwoordig wel aardig dat afremmen, met een slipper zo af en toe dat ik bijna over het randje kukel. Afijn, aan de slag dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen frummers. Late dienst dus lan mogen slapen, heb het blijkbaar nodig. buiten is het guur, het waait hard en er valt natte sneeuw. Koffie en thee heb ik al gezet, Eerst een bakje thee dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Manisch-depressief weer hier: weg sneeuw en hallo zonnetje en na een paar minuten weer regen... Ik ga aan de slag mensen. Kan nog redelijk wat rommelen hier thuis voor ik naar mijn werk moet. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Morge en houdoe...ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goeiemorgen. Lekker " uitgeslapen" tot 7.30, kids vrij van school, alleen ik moet werken (oh nee mijn man ook :-)), straks gesprek op misschien wel nieuwe school voor mijn zoon! Ben benieuwd Dagpact:LucideAgnietaBlondie jowan Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 goeiemorgen frummers dagje sauna hier. heerlijk! zet m op jette scholen zijn belangrijk, cruciaal soms. wil ik een 2e bak koffie pakken zitten er 2 klauwen vast in mijn trui alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen Frumeville-bewoners, Uitgeslapen van 7 tot 8 ha, ha, nu aan eerste bak koffie verkeerd! Vanmiddag 3 postrondes in de Jordaan. Fijne donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goede morgen beste mensen, Mag straks weer een lekker dagje werken. 10.00 pas beginnen. Relaxed! 2 klauwen vast in je trui Jane??? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? , Oh, wat lijkt me dat gezellig Joris; Post bezorgen in de Jordaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 witte dikke jeweetwelkater Raps hij mag niet meer op schoot want mijn laptop gaat vóór en als teken van macht/aanhankelijkheid ligt hij tegen me aan, met klauwen in broek of trui, altijd bijna. Ik heb niets meer zonder haaltjes. Nou ja er zijn ergere dingen he. love hurts rapilos en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goeie morgen beste mensen. Vandaag eens een dagje goed werken. Nu een half uurtje achter de led-lamp i.p.v. 10 min. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 (bewerkt) Hey Rapilos, Ja en nee. Ja, er gebeuren leuke dingen in de Jordaan en met name ouderen willen graag een praatje maken. Maar er zijn ook irritaties, want je bezorgt bij misschien wel de meest eigenzinnige en lakse bewoners van Nederland. Dat uit zich in geen huisnummers, geen of verouderde naambordjes (handig als extra verificatie), illegale doorverwijzingen om post ergens anders te bezorgen. Dit laatste is dus niet toegestaan en daar geven we dan ook geen gehoor aan. Bewoners dienen een verhuisservice af te sluiten en er hebben zich ook mensen beklaagd bij de PostNL dat men een doorverwijzing van een buurman/buurvrouw helemaal niet wenselijk vinden. En dan de Ja/Nee of Nee/Nee-sticker: die hebben ze dan niet en zeggen als je daar loopt "Ik hoef geen reclame hoor". Dan antwoord ik: "Dat kunt u aangeven met zo'n sticker". "Nee, dat wil ik niet". Ik dan weer: "Ik loop hier niet elke dag en wij zijn niet meer de enige postbezorger van NL"... waarop de eigenwijze Amsterdammer dan weer kortzichtig antwoord: "Als u het er maar vandaag niet ingooit". En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan... 2 april 2015 bewerkt door Joris ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Oh jee Joris, Ha,ha, ja bij zulke dingen sta je als leek niet stil he Lijkt me knap lastig dan af en toe. Maar goed, af en toe een praatje, is dan weer gemoedelijk denk ik (Alhoewel dat natuurlijk ook niet te lang moet duren, anders ben je vanavond om zes uur nog niet thuis ) Verder, oppperbeste stemming hier. Heb eindelijk, eindelijk, 2 grote betalingen binnen, nog van de maand januari. (Leve de SVB) Burchill, nancy en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Genieten maar van die 2 uurtjes dan Agnieta, En ik ga weer uitloggen, Werk aan de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Er zijn grachten in Amsterdam, toch? Kate en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Das mooi Rapske, geniet er maar van. Het mag je wel een keertje mee zitten hé? Rustig aan Aggie. Of Baby dadelijk gelijk flesje geven. Ik word daar altijd heel rustig van. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Goedemorgen, beetje laat vandaag... eerst dagelijkse ritueel dus koffie - krantje enz.. fijn dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Zonnetje of regen bij jou Toine? Ik ga straks met een vriendin wandelen. Of beppen met een kop thee, als het regent. We zien wel. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Hoi Kate, ene moment zonnetje en rustig, minuut later regen en veel wind brr op naar het voorjaar.... alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden