jowan Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan 26 maart 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goeiemorgen, Dacht ik toch echt dat het vandaag pas donderdag was?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen, hier droog dus de schoenen aan en gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen. Ach dan is het gewoon sneller weekend. Ook wel eens leuk. hoe gaat het Blondie, nog last van je hoofd Eline, hoe lang ga jij altijd wandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Datum aangepast, zo snel hoeft het nou ook weer geen weekeinde te worden. Kennelijk nog een beetje te vroeg voor mij.... Terug van mijn wandeling, lekker buiten. 26 maart 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Erik, als je je ego wat kleiner wil maken, raad ik je van harte het boek Verslaafd aan Denken aan, van Jan Geurtz. Dan gaat het daarna vanzelf. Maar weet niet of dat de bedoeling is? ;-) jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goeie morgen lieve kanjers, Het gaat beter met Puck, ze heeft een drolletje gelegd en geen gespannen buikje meer, hé hé gelukkig. huttula, JaNina en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Terug, Blekje dat wisselt nogal, soms een kwartier, soms drie kwartier, ligt aan het weer en verdere plannen die dag... Vandaag yoga en misschien weer naar de film tegen 4.... Joris hopelijk niet al te katerig vandaag... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Bol das fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Jazeker Eline, een pak van m'n hart. Naar welke film ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 En bij bijeenkomsten anonieme overeters mogen ook geïnteresseerden komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Bol dat moet ik nog uitzoeken, ga best vaak dus de keus is wat beperkt maar al moet ik naar het schaap shaun dan ga ik, tis voor mij een manier om met wat onrust om te gaan tussen 4 en 7.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen, Bol fijn dat het beter gaat met je hondje. Joris, ik hoop dat je jezelf weer snel kunt herpakken. Zet 'm op! Eline, jammer dat we ver van elkaar wonen. Anders konden we eind van de middag even een bakkie doen of zo. Jongens geloof het of niet: Agnieta, ik heb van je gedroomd vannacht. Je lag in het ziekenhuis, hier. Ik weet niet wat je had, je lag er nogal vrolijk bij. Haha. Ik mag weer naar yoga straks. Heerlijk. eline en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Tja das zeker jammer Mary.... Kan het kloppen dat Wimmelt al een poosje niet gezien is? of heeft hij afscheid genomen van het forum? En ik mis Ploffie best wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen frummers. Tis al weer 8 uur inmiddels. Late dienst, dus lekker rustig aan vanmorgen. Koffie en thee staan inmiddels klaar Eerst maar een bakje en even een beetje teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik denk dat Plof heel digitaal is: 1 is aan en dan is hij er ook helemaal; 0 is uit en dan zie je ook helemaal niets van hem. Dan kan er nog een quantumfysische toestand zijn dat hij er wel is maar er niet is. Dan leest hij zo lang anoniem mee totdat hij zich niet meer weet in te houden en gewoon weer meedoet. Ik hoop alleen dat de drankduivel hem niet weer te pakken heeft. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen, vandaag beginnen we hier met de voorjaars schoonmaak joepie hmmmm aan de poets dus fijne dag all.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Heeft Plofke dan wel afscheid genomen Eline? Er is me deze dagen best wel wat ontgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik zag wel dat hij zijn profielnaam gewijzigd had in "PlofIsPleite" , maar onder die naam schreef hij nog een enkele keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen, The day after... Herstellen en weer doorgaan! Goedemorgen Dagpact jowan Blondie Agnieta Joris Maak er een mooie donderdag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 DAt heb je goed gezien Agnieta. en het is een verstandige keus. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen Dagpact jowan Blondie Agnieta Joris Bas Goed dat je er weer bent Joris. Fijn dat je de (dag)draad weer op pakt. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 goeiemorgen frummers en Joris ook weer op honk gelukkig. Wimmelt is er gewoon trouwens maar op de refu draad. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Joris weer bij de les, gelukkig. Wat betreft de ego's... ik denk daar eigenlijk nooit zo over na en dat vind ik eigenlijk wel zo rustig. Hoef ik niks op te pompen of leeg te laten lopen. Ben gewoon wie ik ben en probeer te genieten van de kleine mooie dingen in het leven Toineman aan de schoonmaak, zet um op Toine... en Plof heeft geen afscheid genomen hoor, komt vast wel weer een keer bovendrijven... Hier ook maar in beweging komen. Luitjes, maak er een mooie dag van. dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemorgen, The day after... Herstellen en weer doorgaan! Mooi Joris, Niet waar we vandaan komen telt maar waar we heen gaan. Burchill, jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden