Kohtje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 zodra ........... dan ben ik al een stap te ver dan ben ik al aan het oordelen waar ik slechts hoefde te horen. ik geef toe dat ik weer eens een stap te ver ben gegaan. Ik geef ook toe dat ik me de opvattingen van anderen aantrek. Of ze me nou passen of niet, ik trek ze me aan. En ja, dat is eigenlijk ook al een vorm van oordelen. Meestal is horen en oordelen voor mij niet van elkaar te scheiden. Maar dat hoeft inderdaad niet hardop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Hoi allemaal, Ik ga bankhangen en tv kijken Fijne avond truste voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Als je even een dag druk bent geweest met hele andere zaken dan het forum, is het toch even slikken als je de draad van vandaag nog even doorneemt. Hots, ik ben vrij nieuw hier, had nog niet van je gehoord maar je verhaal raakt en motiveert me. Fijn dat je hier je ei kwijt kunt. Verder was het hier een prima droge dag. Ben nog even op mijn werk geweest om te praten. Ga volgende week weer een aantal uur werken. Toch wel zin in ook! Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Ik vraag me oprecht af wat er mis zou zijn met een "schreeuw om aandacht". Volgens mij zitten we bijna allemaal hier om die reden. Misschien degenen die er het hardst op tegen zijn wel het meest. En daar is dus niets mis mee, voor de duidelijkheid. erik en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Hannah, ik vroeg me al vaak af hoe het met je gaat.. Zo te lezen niet goed??? Of lees ik je verkeerd.. ik wil niks invullen, dus hoe gaat het met je, Hannah? 20 maart 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Jij ook heel veel sterkte gewenst Hannah1 Ik stop verder met hierover te schrijven, kennelijk komen mijn woorden niet goed over bij sommigen. Maakt niet uit, bedoel het goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 ik geef toe dat ik weer eens een stap te ver ben gegaan. Ik geef ook toe dat ik me de opvattingen van anderen aantrek. Of ze me nou passen of niet, ik trek ze me aan. En ja, dat is eigenlijk ook al een vorm van oordelen. Meestal is horen en oordelen voor mij niet van elkaar te scheiden. Maar dat hoeft inderdaad niet hardop. Toch niet in mijn beleving. Ik las je uitgebreide tekst een paar keer. Dat zijn dan van die teksten waarop ik niet op de "vind ik leuk" knop kan drukken maar toch waardeer ik het en ga je helemaal niet te ver, vind ik. Ik waardeer het omdat het zo duidelijk is dat je het zo aantrekt en zo begaan bent. Er is een groot verschil tussen aantrekken en veroordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Goeie avond allen Plaats voor begrip Plaats voor ergernissen Plaats voor (ver)oordelen Plaats van (her)kennen Plaats van (im)perfectie Mooie plek. 20 maart 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 zodeknetters wat een dagdraad. Hoop emoties - hoewel ik ze niet allemaal meer kan lezen begrijp ik. Wat ik wel weet is dat in NL een huisarts echt niet zomaar medewerking verleent aan een stervenswens, dus ik ga ervan uit dat er (veel) meer speelt dan ik hier lees. Zelf het vrijdagnamiddag-god-wat-ben-ik-gaar-van-deze-week-ik-lus-wel-een-heerlijk-glas-frisse-koele-witte-wijn-ravijn net heelhuids gepasseerd. Koffie nu, en dan stom voor de buis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Geweldig! Zelf het vrijdagnamiddag-god-wat-ben-ik-gaar-van-deze-week-ik-lus-wel-een-heerlijk-glas-frisse-koele-witte-wijn-ravijn net heelhuids gepasseerd. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Besluit genomen. Het wordt Silver Lining. Nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) 20 maart 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 me too nog een Morgan om 23.45 u op EEN I want it all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Kabouter, gelukkig is clown nu stabiel. Wat een zware week is dit voor jou geweest. Ik hoop op een voorspoedig herstel van je kleine mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Hot ik hoop dat je je doel bereikt En ook ik vind dit niet passend op de dagdraad vandaar mijn abrupte afmelding. Waarom ik nu reageer? Omdat ik schrok. Omdat het een hoop teweeg brengt bij mij Omdat ik morgen niet nog zo`n dag wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 sterkte kaboutertje! veel respect voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Kaboutertje wat een tegenstelingen jullie daar en de draad hier verassend aanvullend knuff voor clown en jullie (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Sterkte Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Ik ook naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Ikke ook....beetje beduusd van wat ik vandaag las. Ik mag me weer succesvol afmelden voor de dagpact want kalm en nuchter. 875 dagen alweer Welterusten en wellicht tot morgen. 20 maart 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Beste Hot, Ik vind het fijn voor je dat je huisarts in ieder geval met je mee wil in het traject. Wie weet waar het toe leidt. Ik wens je er sterkte mee. Zelf leef ik graag, maar ik zie het leven niet als een plicht. Er kunnen altijd zaken (gaan) spelen dat je niet meer wil of kan. Hoe moeilijk ook ik respecteer dat en zou ook willen mocht ik ooit in zo'n situatie verkeren dat dat gerespecteerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 En nu naar mijn boek, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Ik zie mezelf ook als een heel nuchter en rationeel mens, maar die ervaring vergeet ik echt niet meer. Dat is werkelijk wat anders als een zonsondergang. Ik ging dan ook twijfelen, wie heeft dat bedacht datde maan zo groot is dat ie de zon precies afdekt? Dat is toch prachtig. Ik heb trouwens vandaag nog wat onderzoek gedaan, er zijn ook zonsverduisteringen waarbij de maan de zon niet geheel afdekt, dat er nog een ring zichtbaar blijft. Dat is als de maan verder van de aarde staat. (Een krimpende maan zou wat ongeloofwaardig zijn). Dus zo perfect steekt het dus ook weer niet in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Het leven, is dat niet wat de dagdraad kenmerkt? De een vecht voor het leven maar je kunt ook vechten voor het niet meer willen leven. En gelukkig zijn de meesten van ons daar niet aan toe maar mag het er daarom niet zijn? Het IS er, waarom zou je dan je ogen sluiten? Hier heb ik slecht van geslapen. Geschrokken en teleurgesteld dat aspecten van het leven volgens sommigen er niet mogen zijn op de dagenraad. Enerzijds heb ik me voorgenomen niet te mogen oordelen hierover maar ik kan er ook niet goed omheen. Opmerkingen als het niet passend vinden tot zelf ingrijpen van de moderators vragen.....hoe koud en kil kan je zijn door zo meningen buiten te sluiten. Ik ga het toch schrijven; vragen om moderatie terwijl je zelf dondersgoed weet hoe je eigen gedrag vaak is op dit forum. Iets met balk splinter en eigen oog.....(Mattheüs 7:3-5) Lucide, nancy, Yvonne en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden